nee, maar het scheelt echt niks. Ik heb echt al heel dun donkerrood slijm (sorry voor details) Ik vind het zo raar, want ik heb met prog vaak een langere lf.
dat zou mss wel mooi zijn met 1 beginnen. Alhoewel ik niet weet hoe lang ik hier nog tegenkan. We waren gisteravond eten bij mensen die 3 jaar in de MMM hadden gezeten en die uiteindelijk een kleine meid van China hebben geadopteerd. Die is nu 4. Ze zeiden dat ze de onzekerheid zat waren. Ik kan dat wel heel goed snappen. Ik zeg niet dat wij het nu opgeven, nog lang niet, maar ik snap ze wel.
Wow Marieke wat spannend zeg, wat was je temp dan vanmorgen? Wanneer ga je weer testen? Duim voor je!
we zien wel wanneer het doorbreekt...ik ga nu lekker bankhangen want ik voel me echt helemaal niet goed.
mmmmmmmmmmmmiddag! @Miepie & Julita & Ellenk: potverdrie! Jullie mogen alleen roze spotten op een strippie, niet in een slippie! Dikke knuffel dikke knuffel dikke knuffel! (samen verdelen! ) @Marieke: asjemenou? hoe ziet het strippie er nu uit? Bij daglicht? @Lola: baluh dat je ei niet duidelijk is Voor de zekerheid maar om de dag verder blijven smeppen dan? Ik heb ook weer wat hoor Kids hebben gisteren mijn digi thermometer in het water laten vallen. Nou is íe nat en doet dus niks meer morgen maar een ander halen dus en dan maar hopen dat die hetzelfde aangeeft! Verder weinig nieuws. Ben pas een uurtje m'n bed uit. We waren op visite gisteravond en pas om 2.30 uur thuis. Toen de kids nog naar bed brengen enzo, dus ik lag zelf pas om 3.25 uur in bed! GAAAAAAAAAAAAAAAAP! Moet nog ff wakker worden. Liefs Tezzz
hey smepcollega's.... nou ben ik toch benieuwd wat PUPO is! kan het niet meer terug vinden namelijk Productie Uitmuntende Puppy Onderweg? Persé Uiterlijk Pasen '09 Ouderschapsverlof? Paniek Uitbannende Pillen Opeten? Planning Uitbreiding Papamama Operatie? Politieke Uitstel Partij Ovulatie? Prachtig Uiterlijk Paraderende Olvaritbaby? zeg het mij liefs van nieuwsgierige klingel
goeiemiddag dames! t streepje is dus echt een streepje haha wel heel smal en licht ...dus miss een fop lijntje? zoals miepie zei? hij stond er wel al binnen de 5 minuten. heb dus 4 dagen voor mn nod met avondurine getest... t lijntje is dezelfde kleur als de controle streep... mn vriend heeft er net een foto van gemaakt en je kan m wel zien.. dus ik zal m er zo opzetten... ellenk wel balen dat je ongi bent geworden meid julita geen bloed geeft moed meid... misschien kan t nog?! dikke knuffel voor jullie beide! ik ben kapot...vanmorgen vroeg mn bed uit gemoeten en druk geweest op mn werk. nu nog telefoondienst tot 17.00u... duimen jullie dat niemand belt? weet iemand waar je op zondag testen kan kopen????
haha ja das me te ver... dan toch maar tot morgen wachten... zal de foto even plaatsen.. je moet wel goed kijken hoor is bijna niet te zien.. maar met t blote oog zie je dezelfde kleur lijntje alleen dan dus heel dun
heb je 'm al ge-upload? weet zo niet waar nog meer koopzondag is Klinkt wel heeeeel veeelbelovend hoor!
Zelhem, Zevenaar, Arnhem Kijk anders zelf even: http://www.koopzondagen.net/koopzondag.html#Gelderland