hihi lief van je tezzz. maar ik kan niet ver weg gaan.. heb nog telefoon dienst en als er gebeld word moet ik a la minute naar velp...
Kun je mooi ff naar Arnhem toch? Velp vlakbij Maarreh, heb je foto ff vergroot in paint en negatief gezet en....IK ZIE EEN STUKJE STREEP DIE NET ZO BREED IS! Wel vaagjes, maar ik zie ECHT wat! oeioeioeioei spannend!
Nou ik zie een streepje! Marieke maar je moet m even in negatief zetten sommige meiden zeggen dat at t beste is Ik had vandaag alweer een licht posi ovutest maar ik voel verder ook niets meer. ik heb overigens geen pukkels.. anders wel ...
@marieke, ik kan het op de foto eerlijk gezegd niet zien, maar dat betekend niet dat hij er niet staat. Heb jij niet nog een ovu testje in huis? Spannend hoor!
als je 'm negatief zet dan licht het streepje op (als íe er echt staat) en dat is bij jou heel vaagjes maar wel het geval! Probeer het zelf eens! @Tom: licht posi ovutest? Betekent dat dat je streepje net zo donker is als de controlestreep of dat er lh is waargenomen en die streep dus heel licht is?
Marieke: spannend zeg! Morgenochtend weer testen? Heb je geen test meer, er zitten tochaltijd 2 in de verpakking? Hier nog een ovu test gedaan, omdatik van m'n temp kaartje ook niet wijs wordt, maar dat streepje is al weerstukken minder geworden! Zal dat eitje toch wezen jumpen? Whaaaaaaaa! Nja, de gyn zal morgen wel weer een inwendige echo willen maken!
ja ik heb m ook in t negatief gezet zal m zo in mn album zetten...dan licht t streepje ook op woeiii.. julita maakt niet uit dat je m niet ziet hoor haha tis ook nauwelijks te zien!
geen benzinepomp in de buurt die ze heeft? ovutestje over? buurvrouw met testen? ontleed een kikker! geintje Doetinchem ook niet dichtbij genoeg? Industrieterrein is ook open? ah?
anders een vriendin die er nog een over heeft? of anders gewoon tot morgen wachten... Het is al 2 uur dus dat gaat snel.
ik had er vorige maand al een gedaan toen ik 4 dagen overtijd was ofzo vandaar dak nu maar 1 test nog had maar ben ff de foto in t negatief aan t zetten zet m er zo op
@Marieke: ja...ik werd ook altijd heel rustig toen ik zwanger was....Maar IK ben nu niet zwanger en ik wil dat je NU in de auto stapt en een test gaat scoren! Niks geen gedoe meer met nega zetten, GAAN MET DIE BANAAN!
plaatje zelf bijsnijden misschien? (dus eerst vergroten, dan alle restjes eraf en dan uploaden) Ik zie het wel hoor! haal nou die tehhest!
hhaha ja Zo handig ben ik niet tezz. maar goed was al blij dat jij ook "iets" zag! dan ben ik dus niet gek en mn vriend ook niet haha misschien dat ik strax toch even naar zevenaar kros... maar ja dan krijg ik t strax weer met middag/avond urine.. dan zal t wel niet veel beter zijn.. of miss wel helemaal nix hahaha