sh*t! Moet poepie doen, maar onze riolering zit een beetje verstopt...moet ik naar boven anders loopt het water misschien niet weg...JAKKIE! sorry hoor voor deze uitweiding, maar het zit me hoog (zowel ontlasting als riolering...!) HET SPIJT ME! Ik draag het hart op de tong.... (Kletskous...)
dat heb ik ook gehoord...dat mannelijke zwemmers sneller zijn dan vrouwelijke...maar dat die niet goed tegen de zuurgraad kunnen dan de vrouwelijke zwemmers...raar hé!? miepie....ja met ze alle...ik ga er weer hard aan werken
Jakkes, das balen zeg! Ik hoop dat je snel een oplossing hebt He meiden, ik heb nu flinke buikpijn... zou het nu dan eindelijk mijn ei zijn...? (denk het wel eigenlijk, veel vruchtbaar slijm vandaag...) Vandaag begrafenis gehad, blijft altijd vervelend. Heb mijn vriendje gezegd dat ik toch ook wel graag wil trouwen. Nu moet ik bekennen dat we daar we een heel exclusief idee over hebben, samen met familie trouwen op de dominicaanse republiek. Dus daar zullen we nog wel ff voor moeten gaan sparen
tjoh! Doe maar duur! Misschien eerst maar sparen voor een trouwerij en dan voor een beebje? Of natuurlijk nu meteen een beebje en dan (over een jaar of....5?) trouwen...Is wel een dure wens hoor!
he meiden..ik ga naar bed ben helemaal ...dus ga ff lekker slapen..morgen weer gezond en roze weer op hihihih..wel ff testen natuurlijk.... lieve , lieve, lieve meiden.... WELTRUSTEN !!
Hello, Nee, ik moest nog even werken, maar ik ben er weer! Wieffie, een begrafenis zeg, dat is inderdaad vervelend. Maag ik zo vrij zijn om te vragen of het iemand was die dichtbij je stond. Ik zou ook wel willen trouwens, maar niet zo groot in een witte jurk ofzo. Meer saampjes met familie en dan een feest in de kroeg ofzo. Maar pas over een paar jaar. Ik wilde eigenlijk altijd al eerst kinderen (als ons dat geund was natuurlijk). Op een gegeven moment klinkt "mijn vriend" ook alsof je elkaar pas net kent. Al moet ik zeggen dat wanneer je 45 bent en je zegt mijn vriend dit weer hip klinkt haha. Ach we zullen zien! Ik ga lekker een bakje chips halen en een drankje. Tezzzzz, dan moet je maar klein keutelen, elke keer na een cm afknijpen en doortrekken haha.
Eerst maar een beebje en dan trouwen hoor! Vriendje is (niet onverdienstelijk) aan het pokeren 8) , (heeft ook EPT gespeelt) en hoop een grote prijs te winnen Misschien dan eerder. Of het moet heel erg goed gaan met ons bedrijf natuurlijk. Net een nieuw product ontwikkelt waar we veel vertrouwen in hebben. Hebben zelfs al een groot bedrijf gevonden wat ons product ook wil verkopen dus ziet er gunstig uit. Ach je moet toch iets te dromen hebben. Misschien dat we als we een beebje krijgen hier wel ff naar het stadhuis gaan. Is ook makkelijk met de papierwinkel en dan goed trouwen over een paar jaartjes Slaap lekker Diaantje!
ik ga boven want daar hebben we een 'doseertoilet'..(tja, hoe moet je dat anders noemen...) die spoelt minder water door per keer en de verstopping zit waarschijnlijk ergens beneden. Heb vandaag de buuv gevraagd of zij het ook had...maar helaas pindakaas...zit dus niet in de goot buiten...Moeten we dus zelf voor de kosten opdraaien. Wel leuk hoor, een eigen huis bezitten, maar gaat wel een hoop geld en drukte in zitten... Morgen maar m'n mannetje aan het werk zetten...Loodgietersbedrijf bellen En we kregen vandaag toevallig ook nog de rekening van het vorige akkefietje in de bus! JAK! hmm...voor een beebje heb je ruimte nodig en geld...ruimte heb ik gemaakt...nu dat geld nog...ach ja...m'n jongste is sinds vorige week uit de luiers dus dat scheelt weer...
De begrafenis was van onze overbuurman. Wij hebben daar vroeger veel mee opgetrokken en het zijn dan nog steeds hele goede vrienden van mijn ouders. Moest ook "oom" tegen hem zeggen, ondanks dat het dus geen familie was. Hij is op 63 jarige leeftijd overleden aan kanker.
Pfff...wat is dat toch een rotziekte. Iedereen heeft wel iemand die hij of zij goed kent die de ziekte heeft of heeft gehad.
Ja klopt! De mensen in mijn omgeving die gestorven zijn zijn op 1 na er allemaal aan overleden. Jakkes..
@wieffie: bij ons was het gewoon het minste gedoe om te trouwen voor we ons eerste beebje hadden..Mijn man heeft ook een eigen bedrijf (met z'n ouders) en toen ik zwanger was van de eerste wilden we een samenlevingscontract. Kwamen we bij de notaris: ú moet dan ook een testament opmaken...heeft u er wel eens aan gedacht te gaan trouwen? wij: als we weer gespaard hebben...over een paar jaar of zo...notaris: Een samenlevingscontract en een boterbriefje kosten net zo veel...en als je trouwt moet je een nieuw contract opstellen vanwege de huwelijkse voorwaarden (vanwege eigen bedrijf). Affijn, dat en het feit dat we een huis wilden kopen en dat je dan weer niet naar het gemeentehuis hoeft te kleppen voor bewijzen van erkenning van het kind enzo hebben ons toen maar doen besluiten maar te trouwen...binnen 6 weken waren we al getrouwd... was niet echt romantisch of zo, maar wel apart!En ook wel leuk eigenlijk!
Mjjn buurman van 2 deuren verder is gister overgebracht naar een hospice...eerder dagen dan weken, zegt m'n buurvrouw... 2 maand geleden is de vader van mijn beste vriend en vriendin overleden aan kanker...was pas 66... Het lijkt wel of uiteindelijk iedereen er aan overlijdt!
Tezzz, mijn vriend en ik hebben samen onze zaak en zijn daardoor dus ook al aan elkaar gebonden. Daardoor zullen huwelijkse voorwaarden ook niet veel verschil maken. We hebben alles al 50-50 staan. Jeetje het is wel absurd dat er zoveel mensen aan kanker sterven. Blijkbaar kunnen ze daar nog teveel mensen niet van genezen. Erg triest
ja, en het rare was (bij de vader van onze vrienden) dat hij vorig jaar prostaatkanker had en daar van genezen was verklaard! i.p.v. dat ze nou de rest van z'n lichaam ook nog eerst hadden bekeken! Nee, toen ze er achter kwamen was het al helemaal uitgezaaid (zeg maar overal BEHALVE z'n prostaat). Binnen een week was hij overleden... Wel ook nog een beetje goed nieuws: een aangetrouwde neef van ons heeft tien jaar geleden teelbalkanker gehad en is daar wel blijvend van genezen! Dusssss.. het kan ook wel WEL goed gaan hoor!