Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    maar dan heb je 'm in elk geval vóór morgenochtend. Anders kun je 'm morgen ook niet met de eerste urine doen toch?

haal er 2 dan kun je zometeen testen én morgenochtend weer!

2. we gaan nu naar zevenaar.. dus word vervolgd!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jippie jippie jippie!

Laterrrrrrrrrrrrr!

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jaaaah marieke, dat klinkt goed meid! :D Ik hoop het zo!

Helaas gaat het hem hier niet worden dus jij zal wel voor het roze deze maand moeten zorgen :( Mijn test (ja kon ook niet wachten en mijn mannetje was ook erg nieuwsgierig) was zwaar negatief :(

Zit nu in twijffel of ik een ronde over zal slaan met de clomid en eerst een paar kilo afvallen en gaan genieten van de vakantie, of dat we toch maar door gaan met de clomid :(

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: maar nog niet rood toch? En je ei was toch wel echt gesprongen? Wat niet is kan nog komen he?!

Misschien genieten van de vakantie, maar ondersteund door clomid?

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mag ik trouwens even kwijt dat jullie erg SLECHTE marathontesters zijn? Tjongejonge, het is nog geen maandag en iedereen heeft al getest of begint te spotten! Tsk!

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hahaha Tezzz, ja die marathon word niks...
    @wieffie, dike knuffel meid.
    over de clomid...je hebt nu wel gezien dat je ei er mooi van gaat springen, maar als je er vakantie door verpest is het het niet waard...
    op hoeveel dpo zit je dan nu wieffie?

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    spannend dat je weer een ei check hebt morgen tezzz

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik zit nu op 13 DPO! Als ik zwanger zou zijn dan had de test dat nu wel laten zien denk ik. Punt is dat als ik clomid gebruik ik waarschijnlijk geen kilo's kwijt kan raken omdat ik daar alleen nog maar van aangekomen ben :( Misschien na de vakantie (en als ik een kilo of 7 afgevallen ben) weer terug aan de clomid :(:

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hoeveel mensen zouden er in de geschiedenis al op zondag naar zevenaar zijn gecrosssst voor een test? :D goed he!

hee vraagje aan jullie smepexperts:

we hebben braaf gesmept, gister 14u posi ovu, gister 20u gesmept. (om 20u, niet 20u lang :) )
    vandaag nog steeds posi ovu: nog xtje smeppen slim? of is dat dan toch niet briljant zaad?
    eergister ook al gesmept..

ik wil wel maar ik wil ook niet dat eitje helemaal besprongen wordt door 'teveel' zaad of is dat alleen maar kansvoller? ;)

vragen, vragen....

wens jullie veeel succes verder ook tezzz morgen!

liefs
    klingel

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Marieke: SPANNEND!

@ Wieffie: nou, hoe kan dat nou!
    Misschien maakt je lichaam langzaam HCG aan?
    (think pink!)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: ja, ik hoop heel erg dat m'n eitje is gegroeid. Gyn was nog niet zo erg hoopvol afgelopen donderdag ( :( ), maar als ik hier zo overal lees was bij bijna iedereen het eitje nog niet zo groot op dag 12. Dat er eentje toch wel wat groter was dan de rest is wat het voor mij wel weer spannend maakt!
    Vraagje: wat als het nou morgen nog niet blijkt aangeslagen? Moet ik eerst dan nog 2 weken wachten? En dan weer ongi opwekken? Gyn zei dat clomid 50 maar heel weinig was en dat ik anders zo 100 krijg. Maar hoe lang moet ik daar dan weer op wachten? Ik ben zo moe van het wachten!

@Wieffie: je moet het helemaal zelf weten. Je weet in elk geval dat de 100 mg goed werkt bij je. Je zal dus wel niet veel check-ups nodig hebben. Maar als ik je verhaal zo lees, voel je er meer voor om eerst te proberen weer wat kilo's kwijt te raken? Dan doe je dat toch! Ff bijkomen van de laatste maanden en er dan weer volop tegenaan!

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja hoor ik zou gewoon door smeppen! Hoe meer hoe beter je kans! Bovendien, springt je ei dan waarschijnlijk vandaag! Ik heb nl. ook meestal 2 dagen een positieve ovutest en dan springt ie meestal de 2e dag! (vanaf de positieve ovutest 3 dagen achter elkaar volgens smep-principe) Veel smep-plezier! :D

Lola, ik denk dat het hem gewoon niet gaat worden hoor! Die buikpijnen zullen dan toch wel van een opvlamming zijn helaas :( Dus nu ga ik donderdag gewoon ongi worden.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Klingel: volgens smep mag je 3 daagjes achter elkaar. Als je dat kunt volhouden, zou ik als ik jou was vanavond nog een keertje smeppen. Kans is groot dat je eitje vanaaf springt aangezien je test gister al posi was.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: hihi: zelfde antwoord!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zou marieke al terug zijn?

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tezzz, ik zou als ik jou was morgen als je ei niet groot genoeg is gelijk vragen om een kuurtje om de ongi op te wekken omdat 50 mg dan gewoon niet genoeg is. Dat was het voor mij ook niet. En je zal zien dat het met 100 beter gaat! Dat zie en hoor je heel vaak! Het blijft toch afwachten... kl*te genoeg :(

Ik vind het ergens ook wel moeilijk om te zeggen ik stop met de clomid omdat ie nog maar net werkt eigenlijk. Misschien eerst nog 1 ronde proberen en dan afvallen? Ach ik weet het nog niet en ik heb gelukkig ook nog een paar dagen om daarover na te denken :(

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: ik denk toch dat je minimaal tot donderdag moet wachten voordat je daar over gaat nadenken hoor! ;)

Ik word gewoon gek van het wachten op een ei! Met mijn geschiedenis ben ik er van overtuigd dat het vast vlug raak is, als dat eitje maar springt! zucht...:(

19. zo = ik weer..

net getest... maar tot nu toe nog vrij weinig te zien :( zou t dan toch een foplijntje zijn? heb ook nog de clearblue gehaald maar die kan pas vanaf je nod....

vind t wel vaag want een grietje hier op de site heeft gisteravond ook getest ook met diezelfde als ik en die gaf precies t zelfde aan.. toen heeft zij CB gedaan en die gaf aan zwanger... ik heb nu de kruidvat test van 7 euro gedaan nou die had dat dan toch wel moeten zien? dus denk dat miep gelijk had :(

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja ik kan het me helemaal voorstellen Tezzzz! Dat wachten is gewoon balen :( Ik denk dat 50 mg gewoon te weinig is. Dat zie je bij mij ook. Met 100 heb ik nu een mooi ei op dag 16! Dat hoop ik ook voor jou!

Ik heb geen hoop meer hoor voor deze ronde! Ik ga me vanavond mooi verwennen met een glas rode wijn. Blijft toch altijd weer kl*te zo'n negatieve test....

Marieke kom eens ff wat roze melden meid! We hebben een beetje roze nieuws nodig! ;)

Deel Deze Pagina