Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoe was je temp vanmorgen Marieke? Ik denk dat je overmorgen nog eens moet testen anders!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    vrij weinig te zien? is dat helemaal niks of weer een heeeeeeeeeeel ienieminie vaag lijntje?
    hmm....nou, aangezien de testmarathon toch al in het water is gevallen, zou ik als ik jou was die CB maar bewaren tot je nod! :( En dan dus de komende dagen heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard in de pupo-stand!

3. moet even wachten tot de urine weggetrokken is maar ik zie eigelijk nix.. als ik wat zie is t hooguit de schaduw van wat een lijntje had moeten zijn.. mn vriend ziet dat ook maar de lijn van die andere is dus duidelijker hahahahaha
    idd de CB maar bewaren tot dinsdag.
    mn temp was vanmorgen 36.9 maar heb anderhalf uur vroeger moeten tempen dus denk dat ie weer rond de 37.0 had gezeten... dus aan de temp ligt t niet

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nee, je temp is wel goed. Gatsidakkie: weeeeeeer afwachten dus!

bah bah bah! Dat gewacht ook altijd!

heb trouwens beetje buikpijn rechtonder. Had ik gisteravond op visite ook al. Er gebeurd dus wel íets! :(

5. hmmm tezzz spannend :D groei ei groeiiiii
    of nee nog beter...
    spring ei springgggg

ik ga ff wat te snacken pakken.. vind dat ik dat nu wel verdiend heb na die teleurstelling hahaha

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ tezzz en miepie: dank voor antwoord! wat weten jullie toch veel van de SMEPmaterie 8) :D !
    en ja tuurlijk, 3 dagen smeppen na ovutest, hoe kan ik dat nu vergeten!

straks vriendje nog maar eens bespringen en morgen ook tralala! :)

@ marieke: de zevenaarse test is niet (duidelijk) posi? MOPPER!

@ wieffie: MOPPER ook, nega test.. en lekker glas rode wijn heb je wel verdiend vanav (ooo wat zal ik dat gaan missen áls ik mag worden)

@ tezz: buikpijntje rechtsonder? dan gebeurt er wat! :) iets met springen hoop ik DOIIING succes!

:)

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

He Marieke......
    Het is idd vaak bij testen zo dat als het streepje niet even dik is het een indroogje is. Ik zie op mijn laptop niets van je streepjes maar dat zegt niets... Ik geloof je op je woord

Maar je bent nog ver voor NOD dus PUPO PUPO!
    Je moet gewoon roze testen hoor! :rolleyes:

Ik had weer een mooie cyclus. gewoon weer lf van 13 en nu dus 26 dagen. (zou ik wel voor willen tekenen) Wel grapig vorige cyclus was 30 dus zit weer gewoon op 28 gemiddeld.
    Trouwens als het 28 blijft ben ik in juni precies weer gelijk met juni vorig jaar mijn roze maand ;)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    laat eitje eerst maar eens goed groeien! Als íe nu al zou springen, hebben we misschien niet goed geklust! ;)
    ff kijken *Tezzz bladert door agenda* als ie nou goed doorgroeit mag íe morgen (dag 16)wel 12 mm zijn en dan donderdag (dag 19)16mm en dan groeispurt van 2 mm per dag...dan kom ik op zaterdagavond(dag 21) uit! Yesss! Na de smepmeet lekker thuis smeppen! En de kids zijn dan uit logeren! Yesssssssssssss!
    Komt helemaal goed!

hoop ik :rolleyes:

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hahaaha Tezz, zou mooi zijn...

10. tja ellenk ik dacht altijd dat een ingedroogd lijntje pas was na 10 minuten of na een half uur ofzo... en dat die grijzig was... maar deze was er meteen en is roze dus daarom snap ik t ook niet
    maar denk dan idd dat ik te vroeg gejuigd heb...
    naja dan maar afwachten tot dinsdag...
    iig bedankt dames :D
    ik ga nu ff op de bank hangen!
    tot later!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    getver ellenk: dus echt op dag 1 nu? :(

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ellen, k*t dat de ongi weer is doorgebroken :( Dikke knuf meid!

Oja, ik heb maar ff een andere banner gekozen ;)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: krijg er spontaan vakantiezin van! ;)

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Fijne banner Wieffie...

Ja bij mij breekt het altijd meteen door.
    Ik had ook nog nooit gehoord van spotting. Ik heb dat zelf namelijk niet. Bij mij altijd meteen mooi rood..... Nou ja mooi ;)

Och Marieke mss gewoon te vroeg getest ipv gejuicht ;)
    Wat zegt je gevoel?

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ tezz: ja eerst nog even groeien, dan jullie lekker ongestoord smeppen, en dan SPRRRRING! :)

@ wieffie: vakantiezin JAAAH ik zat net op internet te snuffelen naar een aanbieding voor 'er even tussenuit'

kheb zonne-energie nodig!

:)

16. tja mn gevoel zei dat t wel positief was... heb na een week na mn eisprong ei achtige pijn gehad.. dus dacht miss is dat wel een innesteling geweest.. en nu heb ik al een paar dagen van steekjes onderin de buik.. naja meer rond t schaambotje enzo.. verder nergens last van.. had na die ene test van gisteravond helemaal een goed gevoel.. maar ja dat is nu weer gekelderd tot 0 hahaha
    kijken wat morgen mn temp doet.. heb nu alleen de dure CB nog liggen dus die bewaar ik voor dinsdag als t nodig is ....

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: wat een heerlijke banner! :D

@ Marieke: shit, shit, shit! Maar idd misschien gewoon te vroeg getest!
    En misschien heb je vandaag toch net niet genoeg geconcentreerde urine gebruikt!

@ Tezzz: ik duimvoor je dat je ei planning uitkomt!

zoooo, hier heerlijk mezelf verwent.. Maskertje, uitgebreid gescrubd, gezonnebankt, maskertje in m'n haren en alles erop en eraan!
    Nu nog mezelf motiveren om aan m'n schoolwerk te gaan! :rolleyes:

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: Hup! Aan je schoolwerk! ;)

ja...het grootste deel van de middag is alweer voorbij he? Ga ik ook eindelijk nog maar eens wat zinnigs doen. Beetje opruimen enzo ;)

Tot straks!

Liefs Tezzz

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: ja zo'n dag vliegt voorbij als je laat je bed uitgaat!
    Daarom sta ik eigenlijk altijd op tijd op!
    (maar helaas vandaag niet! haha! Maar goed het is ook wel fijn om samen met m'n mannetje wakker te worden! Dat gebeurt de laatste tijd ook niet vaak!)

Tot later!

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    marieke, ik duim keihard voor je hier!

Deel Deze Pagina