Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ken meer mensen met kanker dan met de griep....

@leentje .... zo'n bruiloft hebben wij ook gehad vorrig jaar ...kan je zeggen ideaal....ik heb foto's op me site staan... ;)

@ iedereen weltrusten! ik ga smeppen onder de douche! hihihihihi ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Met een beebje blijft het toch wel handig hoor. Heb je al wel een testament? I.v.m. voogdij. Trouwen heeft gewoon wel z'n voordelen hoor! Wat ik al zei: als je niet getrouwd bent moet je beiden een verklaring afgeven dat jij het kind erkent als het kind van je vriend en je vriend ook. En je kent gemeentehuizen: voor niks gaat de zon op. En je krijgt gedoe later op school met hoe de kinderen heten van de achternaam (je weet niet wat er allemaal mis kan gaan als je in de papiermolen beland!). Ik schreef m'n zoon in voor de basisschool en ze konden z'n voornaam nog niet eens goed spellen! Hadden we bij m'n dochter ook al gehad! Voor je het weet hebben ze de rest van hun leven een compleet andere naam! :)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik ben bang dat ik er ook eens mee moet kappen voor vanavond...heb de hele avond alleen maar hier gehangen! Hoezo verslaafd?

Ik zie jullie vast morgen wel weer!

Alvast welterusten! Enne ...smepze!

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Trouwen neemt volgens mij wel veel papierwerk weg. We gaan ons er t.z.t. wel helemaal in verdiepen.

Ik ga ook nog lekker ff tv kijken! Trusten allemaal!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedenavond KLEPPENDE-SMEPPENDE lieve meissies!

Wat een serieuze gesprekken allemaal.
    Wieffie: gecondoleerd. Het is ongelooflijk inderdaad hoe snel het soms gaat als kanker wordt geconstateerd. We hadden het er vandaag nog over en vroegen ons af hoe het soms zo onopgemerkt al zo ver kan uitzaaien zonder dat het opgemerkt wordt en hoe je beter preventief kunt controleren... Ik vind het heel lastig te bevatten allemaal. Mijn schoonvader is er ook aan overleden, ging zo razend snel.

En over trouwen enzo: wij hebben het er ook steeds over wat we moeten regelen ivm beebjes en eigen bedrijven enzo. Maar trouwen is geen optie. Mijn vriend heeft nogal negatieve ervaring met scheiden... en ik had toch geen trouw ambitie... Wel een groot feest ambitie... maar dat doen we pas als we een megahuis met mega tuin hebben... over een jaar of heel veel... hihihi

Nou, weet even niet waar ik allemaal op moet reageren... zoveel bijgekletst.
    Ik taai af voor vandaag. Morgen ben ik er ook niet. (overdag naar Apeldoorn en 's avonds komen mn ouders eten.) Kom ik laat op de avond nog even langszwaaien!

Slaap lekker allemaal en HEEL VEEL ROZE voor Diaantje en wie nog meer wil ;)

Zeg, alleen MIEPIE, ik snap het niet: je bent nog steeds niet ongi toch.... Ga je nog testen of vind je dat roze verdacht?
    En jullie eerste aantal maanden waren toch ontpillen? Dan ga je die 80% in een jaar toch nog wel halen!
    Ik wil je gewoon heel snel zwanger zien!

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben voor! Dan zit ik straks in een groep SMEP-mama's en in een groep maand-mama's. Kan ik kiezen waar het gezelliger is.. ;)

Ik zie het meteen helemaal voor me, whahaha....
    Enne... Beastie, wij zijn in onze drukke SMEPweek ook precies een weekje weg. Laten we hopen dat een paar dagen ontspanning ons goed doen, en dat er roze van komt.

Met mij gaat het prima... super... hihi.. we hebben vanavond heerlijk uitgebreid geSMEPt. Vandaar dat ik er de hele avond niet was :D :oops:

Jep

7. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik heb gisteren stiekem zo'n testje gedaan,
    en het was gewoon verschrikkelijk negatief.

Dus ik zal me maar voorbereiden om het ergste zeker :'(

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    GOEDEMORGEN ALLEMAAL!

Kan zijn dat je gewoon te vroeg hebt getest, WishfulDreaming (let's hope so...)

Vannacht wel rood, ga dus door Smep-ronde 2 in.... Het altijd vanaf een dag of twee voor het rood al roze, dus wist dat het er voor vandaag aan zat te komen...:(
    En we gaan voor die 80% ja (dacht dat het 90 was...). We hebben dus nog wel even, hoop dat het ergens voor maart toch gaat lukken :(.

Hier trouwens wel getrouwd. Is alles maar in 1x geregeld... Vorig jaar hard gespaard en afgelopen voorjaar een mega-feest met alles erop en eraan gehad > echt een superdag gehad! Heb nu ook de naam van mijn man, is op school enzo dus wel even wennen ;)

Meiden, tot vanmiddag (weer een lange dag voor de klas >> heerlijk als je net ongesteld bent geworden :-?).

Dikke kus, Miepie

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    ik ben toch niet eerder dan de vrouw met de gouden eieren? ;)
    Ga de deur uit... half slapen en kotsmisselijk (maar dat heb ik vake als ik te vroeg op sta!)

Tot later.....mn temp is nog steeds 36.5...? maar kijk en huiver.... ik heb een kruis! (heb gister de hoge getallen uitgesloten....
    Beetje creatief tempen... ;)
    (trouwens vanochtend schrolk ik me dood, werd een uur te vroeg wakker: 36.2.... zeker met open mond liggen zagen... ;)

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    GOEDEMORGEN!!!

Nou ja zeg, zijn we eerder dan de alom befaamde meimamama.
    Dan wachten we maar even af op de volgende foto's.

Als ik het zo lees hebben veel mesen hier een eigen bedrijf. Wij ook. Ik werk fulltime voor mezelf en mijn vriend werkt nog bij een baas maar werkt in de avonduren mee. Wij hebben nu een samenlevingscontract en dat is voor nu voldoende. Wij hebben ook alles 50-50.

Nou, dan wacht ik maar even Op Diaantje.

Doei

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He lieverds..goedemorgen...

hier weer een fotootje van vandaag..begint nu echt intezinken...IK BEN ZWANGER !.. :confused:

Miepie, balen meis, hele dikke knuff ! (had graag een plaatje voor je neer willen zetten maar hij zeurt dat ik maar één plaatje mag neer zetten)..pffff

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hier dus ook een eigen bedrijf...ben nagelstyliste...waren bezig om de salon in ons nieuwe huis weer op tebouwen.....staat nu in de koelkast...dat word nu Marvins kamer hahahah

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Diaantje, veranderd die banner! En wederom: GEFELICITEERD!

Het streepje is nog veel duidelijker, maar zelfs mijn vriend zag gisteren al een duidelijk streepje haha. Hoe voel je je, waar heb je last van (ben wel een beetje nieuwsgierig of je "klachtjes" nu toenemen of dat het niet veel afwijkt van eerst).

Geniet ervan meissie, nu wij nog!

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    toch nog ff een plaatje voor miepie...

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hoe is het trouwens met je temp, die is weer helemaal omhoog toch?

Doei

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja ..ga m vandaag veranderen...
    kwaaltjes....pfff...het is heel gek ...maar ik voelde me vorige week al echt zwanger, zwaardere boobs...en een heel vaag gevoel in mijn buik...steken in mijn hoofd..in eens die rare galbulten.....moest toch ergens vandaan komen?....HA...dacht overigens van niet hoor ahahah..
    En nu is het gevoel niet anders...slaap er in ene wel meer op lijkt het..ben wel 3 keer naar de wc geweest vanacht.....

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja temp vanmorgen was 37.1....ken je nagaan...

zet m zo wel in mijn album..

18. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey diaantje! Nou is het echt een super gefeliciteerd! Gaaf man, je begint het nu te bevatten? Oh ik wou dat ik dat zo had maar in gun het je van harte...mijn tijd komt nog wel...hoop ik

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    echt wel dat jouw tijd komt!!. ga in ieder geval flink voor je duimen !!![​IMG]

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nieuwe banner! nieuwe banner! nieuwe banner!

:D

Deel Deze Pagina