zie je wel diaantje...je bent zwanger!!!!! (nou benen gekruist houden..het mag er pas uit over .....euh.....36 weken ofzo...dan al??)
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming, ronde 5 - NOD 16 sept 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Wieffie, ronde 6 - NOD 23 sept 27. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 28. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 29. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 30. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 31. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 32. Silla, ronde 20 - NOD 30 sept 32 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 0 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 2. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 3. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 4. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 5. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 6. Miepie, ronde 8 - NOD 12 okt Miepie....dikke knnuuuffff
ja zo ongeveer toch? of wil je langer dan 40 weken zwanger zijn? (klinkt kort he? 36 weken...) mooie banner hoor =D> Goeden morgen trouwens...
meid...ben nog steeds aan het bijkomen over het feit dat het toch echt zo is....bevallen zien we dan wel.....hoe dan ook..... YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS... ...kreeg even een drang om te schreeuwen ...hahahahah
geloof ik graag...hihihi...volgens mij ga ik de eerste week dat ik weet dat ik zwanger ben alle soorten testen uitproberen...en mezelf heeeeel veel knijpen 8)
jippie! *maakt een rondedansje* diaantje is zwanger, diaantje is zwanger! nogmaals gefeliciteerd en die banner staat je geweldig!
Ik ga over een uurtje weg hier, maar ik wilde nog even Diaantje feliciteren, want ik zag dat je ook al een nieuw banner had dan is het dus officieel! Ik ben echt zo blij voor je! Kom je af en toe nog een beetje buurten hier anders gaan we je zo missen! Tot zondag of maandag denk ik meiden, ik ga lekker een frisse neus halen op de fiets!
Hey miepie , wat ontzettend balen! Ik zie net dat je ook rood bent geworden. Wel grappig dat we nu evengoed dezelfde nod hebben, omdat ik een wat langere cyclus heb en ik ben eerder ongi geworden... We gaan ervoor deze maand toch Miepie?
He Julita, Leuk dat je nog even komt spieken. Hier ziet het weer er redelijk uit, dus veel plezier op de fiets! Doei
Ik heb besloten om toch maar mijn langste cyclus aan te houden. Dan is mijn NOD over vijf dagen.... Voor ons komt de Ramadan eraan: vanaf morgen niet eten, drinken enz. enz.....
oh meid, moet er niet aan denken (vind alles wel lekker hier hihihihi)...maar mag je (stel) tijdens je zwangerschap geen ramadan houden?...of moet je wel..maar dan versoepelende "regels"
Als je zwanger bent mag je gewoon eten, drinken, alles wat je buiten de Ramadan ook mag. Want het vasten mag je alleen doen als het je gezondheid geen schade brengt. En als je zwanger bent moet je goed voor je kindje zorgen. Ik zie er ook best wel tegen op dit jaar, want we mogen echt pas om half negen ofzo eten. Best lang dus. Maar ja, we zien wel hoe het gaat.
Oh meis vind het zo knap hoor...maar daarna is er wel lekker suikerfeest toch?...heerlijk heerlijk heerlijk hahahah
HELP ik snap er geen hout van! De laatste keer dat ik ovu testen gebruikte, had ik die van CB digitaal. Maar gezien het SMEP plan is het natuurlijk een dure aangelegenheid om 2 van die pakketen aan te schaffen. Anyway... Kep er nu 12 van Sensitest. Gister getest en het leek (erop dat er een 2e streepje zou verschijnen) na 10 min. gewacht te hebben nope...heeeeeeeel (bijna niet noemenswaardig vaag). Vandaag weer testen, 45 later dan gister (oeps vergeten) weer getest en weer hetzelfde als gister. Toen ik die van gister erbij pakte...zie ik dat het mega vaagje streepje donkerder was (nog te licht voor een positief resultaat maar goed). In de instructie staat dat je NA 30 min. niet meer het resultaat mag aflezen. Maar vind het gewoon vaag.... gezien ik dat de 1ste testdag niet had. Betekend dit toch dat de LH zich toch aan het opbouwen is? Wie weet raad? P.S. in ben nu een half uur na het testen en een inimini niet noemenswaardige 2e streep lijkt door te willen breken. Ik durf te wedden dat ik hem morgen wel duidelijker zie.