Go4baby, een interessante formulering haha. Beastie, je hebt gelijk, onze NOD staan al in het NOD forum en anders wordt het wel een hele ingewikkeld lijstje. Ik zet mijn info wel in mijn handtekening, dan ziet ook iedereen hoe ver ik ben!
Ja, jullie () willen toch een studie maken naar de effecten van SMEP op het leven van kinderwenstigen die rondhangen op het forum van zwangerschapsgpagina: Ik zal de hypothese en de stellingen zo even gaan bedenken... Eerst een broodje naar binnen werken (krachtvoer voor de hersenen....)
heeeeeeeeee girlzzzz. Wow wat kan ierdereen hier lekker kletsen zeg.. Gezellig hoor.. ben zo benieuwd hoeveel er zwanger gaan worden conform het swep plan Moet helaas nog een dikke week wachten.... heb wel last van lichte steekjes rechts en links maarja dat heb ik ook wel vaker gehad dus het zal wel weer niks zijn .... maar hoop het natuurlijk wel
he dames mag ik ook in de lijst heidi nl ronde 2 nod 18-9 mocht het nodig zijn.. mag ik vragen welke ovulatietesten jullie gebruiken.....Ik ben wel benieuwd na wanneer ik mijn ei sprong eecht heb.... gr heidi
SMEPpers: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Beastie, ronde 4 3. Go4baby, ronde 4 4. Julita, ronde 7 5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP) 6. Miepie80, ronde 7 7. Diaantje17, ronde 4 8. Leentje79, ronde 7 9. Tezzz, ronde 3 10. Ilona21, ronde 9 11. CynthiaB, ronde 3 12. Wieffie, ronde 6 13. Daantje, ronde 10 14. Yvetje1982, ronde 9 15. Roxanne, ronde 3 16. Britt28, ronde 11 17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP) 18. Elfje Arwin, ronde 3 19. Morgaantje, ronde 10 20. WishfulDreaming, ronde 5 21. Dani86, ronde 13 (vanaf ronde 14 aan de SMEP) 22. Tijgertje23, ronde ? 23. Puzzcat24, ronde 8 24. Marieke15, ronde 4 25. Heidi77, ronde 2 @Heidi77....je staat erbij, SMEPze! @Go4baby.....je heb een pb-tje
Morgen dames, Hier ben ik ook weer. GRrrr, nog geen ovu testjes in de bus vandaag...Dat word dus morgen. Dit is niet goed voor de SMEP....
heb gister trouwens mijn Ovu testen gekregen met de post Julita, dus die spaar ik voor een eventuele volgende hele SMEPronde..
yup, neutrale grond hier, maar niet extreem vruchtbaar zoals je ziet. Ik zit al op dag 12 en nog geen ovu tests...Als ze morgen komen haal ik het nog net. Wel gewoon om de dag klussen natuurlijk.
dat denk ik dus ook. Over 10 dagen ga ik op vakantie en dan kom ik naar NL, dus voor mijn NOD zit ik in NL lekker thuis! Misschien brengt het geluk, laten we het hopen.
Goedemorgen (bijna middag) SMEP-pers! Vanavond wordt er weer geklust, het is dag 12 vandaag! Maar ook bij mij nog geen ovutesten. Dus ik denk dat ik vandaag ook nog maar even oversla met testen. Ik heb er nog twee liggen, maar die wil ik bewaren voor het weekend. Ik denk dat mijn ei toch wel iets later in de cyclus komt, maar wie weet. En als je klust, dan komt het sowieso wel goed. Ben zooo benieuwd hoe lang m'n cyclus deze keer gaat duren!
Hey CynthiaB, wij zitten echt in hetzelfde bootje he? Spannend! Als ik de testjes nog niet krijg dan ga ik in het weekend idd flink klussen en dan kan het niet mis gaan!
Ja...hier zijn we er klaar voor, zelfs hubbie is enthousiast (of zou het puur het klussen zijn )...hoop dat je de testen gauw binnen hebt...