Middag dames! Ben d'r weer ff! Moest voor mijn werk naar de UK en daar heeft men uiteraard wel internet, maar ik was kapot! (mannetje mocht mee, dus we hebben lekker doorgesmept ) Hoe is het hier? Al een paar SMEP successen? Ik ben al aan het ovutesten, maar nog steeds geen resultaat,... krijg officieel ook nog niet mijn ei, maar ja..
Nee, dat geen kaugom eten en niet drinken sloeg op de Ramadan, niet op het testen. Ik denk dat je LG inderdaad aan het opbouwen is, over een paar dagen zou je dan een betere streep moeten hebben.
Oeps.....LH bedoel ik natuurlijk. Ik zat veel te veel met HCG in mijn hoofd, vandaar dus. Hmmm...verstrooidheid is toch een zwangersschapsymptoom? hihi
@Cynthia...whahaahaha oeps te snel gelezen. Het moet ook allemaal zo stiekum want ik zit op mijn werk. LG..LH ik begreep wat je bedoelde hihihhihihi
Ja, op zich is het best leuk, maar je moet er wel energie voor hebben, want het kost een hoop tijd en concentratie. K heb er ook niet altijd zin in hoor.
Ik heb me tot nu toe trouwens heel goed aan m'n 'huiswerk' gehouden... Tot nu zo'n beetje om de dag gesmept, en vanaf het weekend ga ik ovutestjes doen denk ik.
Goed zo coco! Hier is het sinds m'n vruchtbare dagen ff over met het smeppen...steeds te korte nachten enzo...hopelijk vanavond weer eens een funsmep! oja...EERST voetbal en DAARNA funsmep...
Gelukkig houdt mijn man niet van voetbal. Maar wij slaan sowieso vanavond even over. Morgen denk ik weer.
Hé meiden, ben er weer! Diaantje, nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor je dikke knuffel . Hier ook een hoge temp, maar dan van een beginnend griepje . Julita, grappig, weer dezelfde NOD en allebei in ronde 8 (hihi, en dat met verschillende cycli > knap van ons !). Voel me de hele dag al beroerd; errug verkouden, ongi-kramp en kon de leerlingen af en toe wel schieten met hun gekakel vandaag . Nou ja, heb er zelf voor gekozen en meestal zijn ze wel lief, hoor! Beastie, heeeeeeeeeeele dikke knuf!
heheheheh...dat zeggen wij meestal van onze eigen kids! Als ze weer wat hebben uitgehaald, zegt m'n man steevast: weet je zeker dat je er nog 1 bij wil?! En ik altijd: JA! (gebeurd regelmatig!)