Over 3 weken wordt mijn dochter alweer 6... ik zou zo graag dan weten zwanger te zijn! zucht...nog 10 dagen wachten...ik ben er al zoooooooooooo lang klaar voor! Kom maar op met die rugpijn, zeer bekken, hoofdpijn, misselijkheid, zeeeeere borsten enz. ! trouwens miepie: staat je banner wel goed?
oke! Wat een leuke! Hier staat op het moment 4 a 5 keer per dag 'knorretjes GROTE film' aan..(AARG!) ,maar ik vind ieoor altijd lief hoor! Hopen dat zo'n vrolijke banner tot een vrolijk resultaat leidt!
hoi allemaal! bij deze meld ik me ook aan voor het smeppen we gaan nu ronde 2 in. 1e keer smeppen (ik weet nl niet goed hoelang mn cyclus is) heeft jullie nog tips voor een beginnende smepper? liefs kirsten
Hallo allemaal, Wij zijn nu een jaar bezig en sinds vanochtend ben ik ongi . Wij willen graag mee gaan smeppem maar hoe gaat dat precies in zijn werk? Ikk ga nu ovulatie testen bestellen, en hoop lekker met jullie mee te kunnen kletsen en lief en leed te delen. Veel liefs Angelique
Angelique en Kirstenvf, welkom! Kirsten, vooral veel lol hebben met het smeppen, ga het niet zien als "moeten smeppen" . Voor allebei; op pagina 1 staat een uitleg van het smeppen, komt eigenlijk neer op om de dag klussen, ovu testen gebruiken en vanaf de dag van je positieve ovu-test 3 dagen achter elkaar klussen. Dan 1 dag rust en dan nog 1x (en in de wachtperiode helemaal zelf weten). Tot nu toe komen we niet aan de "beloofde" 40% zwanger in de eerste Smepronde, dus daar mogen jullie even verandering in gaan brengen . Heel veel smepplezier!
Hier nog iemand die erg d'r best gaat doen en om dat klussen , tja daar zit altijd lol in, mijn punt is dat ik mijn ei wil proberen te vinden , maar bij deze ik ga aan de smep
@ Diaantje: Van harte meid! Sorry voor de late reactie, maar kon steeds niet inloggen hier op de site.
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming, ronde 5 - NOD 16 sept 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Wieffie, ronde 6 - NOD 23 sept 27. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 28. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 29. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 30. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 31. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 32. Silla, ronde 20 - NOD 30 sept 32 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 0 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 2. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 3. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 4. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 5. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 6. Miepie80, ronde 8 - NOD 12 okt 7. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 8. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt Erannick & Kirstenvf...welkom, veel suc6 (staat de NOD goed???) Lieve meiden bedankt voor het opvrolijken....zat vamiddag/vanavond even aan de grond...dacht dat ik wel over de vorrige ronde heen was...nu gaat het wel weer, thanks! jullie zijn TOP!
De nod staat ongeveer goed kan het ook niet echt op de dag zelf zeggen zo dacht ik dat het deze ronde de 16de zou zijn maar het werdt de 12de. Vindt het wel erg spannend wat dit voor ons gaat brengen
Dan laat ik hem op de 14de staan...dan ben je waarschijnlijk wel over tijd...en dat betekend tijd voor een testje!
Zo had ik het nog niet bekeken nou dan gaan we maar voor de 14 de oktober NOD, morgen ga ik alvast ovulatie testen in huis halen. Hoeveel zou ik ernodig hebben in een rondje :