Zo meiden daar was ik dan..hadden info avond brugklas VWO/HAVO... pfff geen lol..steeds moeten peacen en niet durven (ken je dat..dat iedereen dan kijkt wat je gaat doen...)...misselijke vlagen.. ale: ,,,,en o zo slaapverwekkend......betrapte mezelf dat ik op eens mijn ogen dicht had... ... Ben blij dat ik weer thuis ben...ga zo lekker naar mijn mandje.... By the way...ERANNICK en KIRSTENVF....welkom meiden..weet waar je aan begint..wij staan al bekend als prettig gestoord hihihihi Hoop dat het gauw raak is meiden...moet veel rozer hier!
tja ze zeggen 10 en dat je op dag 10 moet beginnen met testen... Volgens je banner heb je de 18de je ei...dus waarschijnlijk de 17de je LH piek....en het is een vrij lange cyclus.... Als ik jou was zou ik op dag 14 beginnen met testen...en op de dag dat je een bijna positieve test heb een halve dag later weer een....anders heb je best kans dat je de peik mis....en dat willen we niet (maar het kan ook een paar daagjes verschillen hoor pin me er niet op vast...lees de gebruiks aanwijzing goed!)
He meiden, Nog ff een klein berichtje van mij... Ben vandaag met fysio begonnen. Hopelijk is mijn rug snel weer de oude. Vandaag was mijn temp naar een record-laagte gezakt... 35,8 (heb ik in een koelkast gelegen ofzo ) Maar goed ik heb nog steeds geen ei... ziet er niet zo goed uit dus deze ronde Beastie, gelukkig voel je je weer iets beter! Miepie80, balen dat het rood is geworden i.p.v. roze! Hopelijk gaat het komende ronde goedkomen meid! Diaantje, die banner staat je echt super! De test wordt idd met de dag duidelijker! Ga maar lekker van je zwangerschap genieten meid! Erannick en Kirstenvf, meiden jullie ook veel succes met smeppen! De statistieken moeten hier nog ff flink omhoog en we hopelijk kunnen jullie ons daar ook mee helpen Ik ga weer ff op bed liggen.. helaas is mijn PDA kapot dus moet ik nu op mijn pc om bij te lezen :x Dus ik kom straks nog wel weer ff bijlezen!
Ik ga me best ervoor doen , en wederom bedankt voor het welkom meiden Dan kan ik wel een aardige voorraad inslaan en zekers dat de gebruiksaanwijzing goed wordt doorgelezen. Bij me zoontje was ik met 5 rondjes zwanger en nu een jaar verder
@wieffie...dank je meis...hoop dat het voor jullie ook gauw raak i...moet dat verdomde ei wel een keer komen he... Dus je het fysio....merk je het verschil?...ik kwam er altijd eerst berroerd van terug , maar de volgende dag ging het al weer een stukkie beter...hoop echt dat het gauw over is...
Ik gaat de kleine ff zijn medicijn geven en dan ga ik ook me mandje in weltrusten meiden en waarschijnlijk...... tot morgen
Weltrusten meiden.... ..slaap lekker!! ik ga ook mijn mandje opzoeken..heb de test al klaar liggen beastie. De volgende is van jou!..zeker weten !
Thx! Nou dit was meer een gesprekje over hoe het gaat en wat oefeningen om thuis te doen. Helaas heb ik het al vaker gehad dus die kende ik al wel. Maandag moet ik weer. Kijk wel ff een paar keer aan hoe het gaat. Ik ga maar eens dromen dat ik eindelijk mijn ei zie! Wie weet helpt het...
Dag lieve klep-smepers... Wat hebben jullie were veel geouwe..... vandaag! *had druk dagje, lekker gegeten met ouders, vriend en zus en daarna de tas van mn zusje met portemonne en mobiel meegenomen naar huis (uit haar auto gejat...... zo stom!* Maar: DIAANTJE GEFELICITEERD!!!!!! Het is nu echt feesthier! Ik ben zo blij dat het jullie is gelukt met die SMEP! Let's party till we SMEP!!! Ik ga nog even lekker door met dansen hoor! \/ =D> {|= =D> \/ =P~ Als er 1 SMEPPER over de dam is.... kom op dames.... achter Diaantje aan! @Miepie: balen! Maar de volgende ronde gewoon knetter roze! En Beastie ook! Nou, ja, iedereen roze! @Wieffie: fijn dat je fysio hebt! Hoop dat het snel helpt! @Nieuwe SMEPpers: Welkom! Hoe meer zielen hoe meer ROZE Heb net SMEP thuis uitgelegd omdat ik keihard HOERA riep om Diaantje en hij lachte me keihard uit... Denkt echt dat wij hierzo gek geworden zijn... Maar goed. Volgende ronde wordt mijn ronde... Heb nu niet zo'n goed gevoel. Nu nog heel waterig slijm... temp niet echt hoog... Denk dat mn ei rot was ofzo...
We willen hier geen rotte eieren zien hoor go4baby! Welkom alle nieuwe smeppers, we gaan er met ons allen een mooi roze lijstje van maken.
@Racebabe, bedankt! Vanaf nu gaan we laten zien dat deze methode vruchten afwerpt . @Erannick & Kirstenvf, welkom, dat julliemaar het gemiddelde omhoog mogen brengen! @Miepie, wat heb je toch een mooie avator hahaha. Misschien moet ik ook eens op zoek naar een originele.
Aaaaaaaaaaaah, zat er al weer zo'n grote spin bij ons in huis. IK schrok me kapot. Gelukkig was mijn vriend net nog thuis om hem te pakken, mijn held. Bah bah, wat zijn dat toch vieze dingen.
Voel me vandaag alweer stukken beter! 8) Gister strand wandeling gemaakt...weer even goed gepraat. Positief denken! (anders wordt het zeker nix!) Ik ga DIAANTJE achterna!! go4baby...misschien omdat je ei laat was dat ie over datum was? Leentje79....meestal ben ik stoer...maar moet bekennen dat we laatst eentje hadden van dikke 5cm....met haren....toen heb ik me mannetje er op af gestuurd....en anders stuur ik de kat er op af, vind ze lekker wiffie...snel sterk worden hoor...moet sterke rug hebben voor een beeb Diaantje........kom op met die test!
mn temp was vanochtend 36.3? Ik ging gauw bed uit zodat mannetje door kan slapen. :-$ Zittend op de WC nog even twee keer (ehh ik meet oraal hoor) gemeten en eerst 36.4 toen 36.5... Wat moet ik hier nu weer van denken :-k Of hahahaha is dit mn innestellingsdip... beetje vroeg op dag 4 DPO... FF heeft wel uitgerekend dat ik dan 01-06-2008 mag gaan bevallen! Dat lijkt me wel wat dus daar heb ik maar meteen voor getekend...