Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

test nr 4...
    Was al op pad geweest voor een digitale...maar in dit gat zijn ze dus nog niet digitaal...moeten jullie nog ff tot zaterdag wachten hahaha..ach heb nog 5 van
    mat care... :D

ohje..vergeet ik het weer...

GOEDEMORGEN beautifull LAYYDIESSSS!!!

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zit hier ook met smart te wachten.

WAAR BLIJF JE!

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oeps, precies tegelijk. Een hele mooie test Diaantje. Leuk om elke morgen te zien!

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    vind het nog steeds een gek idee..dat ie elke dag steeds duidelijker word....

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

jaaaaa....mooi hoor!! (ik heb nog 2 digitale...hebben??) ;)

Gaat het wel goed met je banner....hij staat nog steeds op 3 weken en 3 dagen...net als gister? :rolleyes: EDIT....ineens id ie wel 3 weken en 4 dagen??? RAAR

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ehhh..hier staat ie op 3 weken en 4 dagen....[​IMG]

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    3 weken en 4 dagen..stelt ook niets voor he hahahahahah

8. Kirstenvf

Kirstenvf Lid

24 aug 2007
    52
    0
    0
    :idea: Erannick & Kirstenvf...welkom, veel suc6 ;) (staat de NOD goed???)

jahoor, klopt helemaal tnx!

liefs kirsten

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee je heb gewoon een klompje cellen extra....nix bijzonders hahahahha :D ;) 8) eeuhmmm nog maar 255 dagen :confused:

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Lekkere BEP SMEP'ers!

Wat is je test weer lekker om te zien zeg!

Ik moet nu echt de deur uit... had er al om 9 uur moeten zijn... (7 minuten fietsen)

Tot later op de dag!

ps. ik vind je banner wel goed om onze kennis hier op peil te houden!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goedemorgen! Hihi, even lekker uitgeslapen hier, heb de eerste uurtjes vrij ;).

Diaantje, ik zal het je nog 1x uitleggen: die testen meten hcg en dat wordt steeds meer en....;) ok, was heel flauw, lijkt me ontzettend gaaf om die streep elke dag donkerder te zien worden, alsof je je beebje al wat ziet groeien :)

Hihi, Leentje, mooi he, die avatar! Je hebt er maar 1 van nodig om je eitje te bevruchten > zaadcel is al in the pocket, nu dat ei nog :) .

Angelique, ik heb er soms aan 5 genoeg, maar bijv. afgelopen maand heb ik er 8 ofzo versleten omdat ik 2 dagen eerder dan normaal ben gaan testen (wat dus weinig zin had).

Go4baby, denk dat mijn mannetje hetzelfde zou reageren... hij doet braaf mee aan het schema, maar heeft geen idee dat we een schema volgen > en als ie dat wel weet zou hij het ineens raar vinden :rolleyes: .

Beastie, was gelijk vrolijk en wakker van je mooie plaatje ;)!

Vind deze periode maar niks... eerst wachten tot de :evil: :evil: weer weg zijn, en dan weer een week wachten op mijn ei... saai!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    en nu heeft Diaantje gekozen voor gewoone text....ze had ook humor kunnen nemen...die is leuker ;)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Deze keer lijkt het ook wel langer ofzo... gister dacht ik dat de :evil: :evil: al bijna weg waren....maar smiddags waren ze er weer..........moet nu wel even opschieten wil wel weer oefenen ;)

Vandaag krijg ik de ovu testen binnen....dan zijn we er klaar voor! ( nog een weekend..maar die gaan lekker snel!) ;)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nog steeds ongesteld? Poeh, dan duurt het wel lang, ja. Ik ben meestal maar 2 dagen heel erg ongi, dan nog 2 dagen een heeeel klein beetje, dus wij gaan van het weekend/net na het weekend weer oefenen ;).

Moet de ovu-tests nog bestellen (maar nog tijd genoeg, begin pas volgende week vrijdag ofzo weer met testen).

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Tegen een week aan zit ik meestal....soms 6, vaak 7 en heel soms 8 dagen...ik heb geen kramp meer hoor...maar voel me wel altijd zo slap.. :rolleyes: Volgende week rijdag! oei dan zit ik alweer op de wachtbank...met koek...wachten op jou! ;) (oefenen gaat wel hoor...maar onder de douche..kunnen we kliederen...) :rolleyes: **is niet best voor je rug, trouwens...**

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    humor?...heb vast weer wat gemist.....ga eens even kijken...alles om de boel gezellig tehouden hier hihihih

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedenmorgen smeppers!

Mijn temp is 0,5 graden omhoog (36.3)! Zou dan eindelijk mijn verlate ei toch gearriveerd zijn? Maar goed veel lager dan gister kon ook haast niet (35.8). FF kijken wat er de komende dagen met mijn temp gaat gebeuren. Normaal stijgt mijn temp geleidelijk na mijn ei.

Diaantje, wat een mooie testen zijn het toch! :D Zou idd leuk zijn om straks "zwanger" te zien staan op de digitale! Ik heb er ook een liggen voor wanneer ik positief heb getest. Lijkt me echt gaaf om te zien!

Ik ga ff met mijn hondje lopen, kom straks nog wel weer ff spieken hier!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Eindelijk heb de toekomstige testen al besteld, als ik nu maar snel ongi ben dan kunnen we ook beginnen

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hahaha die terroristen ook! ;)

**Diaantje aan het shoppen geslagen** :rolleyes:

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid