Goedemorgen, Mooie test Diaantje, wij willen ook Pf zo vervelend dat wachten tot de weg zijn, maar dan weer heerlijk aan de klus
nog 1 dagje tot ei... hier ff wat hcgtjes....kan je nooit genoeg van hebben hahahah ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ******************************************************
hoe krijgen jullie de roze tekst ook echt roze..als ik pink in tik..krijg ik dat roze wat net over de datum is zeg maar.... :x
Hahaha, mutsies! Heb de HCG'tjes opgeslagen hoor Diaantje! Ben elke dag die rare ovutests aan het doen en hoop dat mijn ei een beetje betrouwbaar is deze maand. Zit aan een strak SMEPschema. Hoop echt dat ik vanavond al een licht streepje zie.. of in iedergeval meer dan die ene streep. Rare testjes hoor die van Matcare cassettes..volgende keer weer matcare strips denk ik... Maar hopelijk komt er geen volgende keer...
hi iedereen! Ben blij dat m'n smepperiode achter de rug is want ik ben moe! We sliepen al laat en om 5.30 was m'n zoon wakker...in z'n bed geplast...om 6.00 was íe weer aan het schreeuwen....om 6.30 sliep m'n zoon, maar zat m'n dochter te brullen in (ook een nat) bed...Blijkt dat ze ziek is...hoge koorts, oorpijn en keelpijn...om half 8 ging m'n wekker (want normaal gesproken zou m'n dochter naar school gaan) en om 8.uur dus toch maar (voor de vierde keer) opgestaan om de school te bellen en bij m'n dochter op de bank te gaan zitten... En nou ben ik best wel moe! En moet dus 3 wasmachines draaien want zelfs de kussens en de knuffels waren nat EN mijn zoon heeft het gepresteerd om dus NA 5.30 nogmaals in z'n bed te plassen... Dus nou loop ik steeds heen en weer tussen wasmachine, kids & droger...GAAP! Misschien krijg ik ze zo wel aan het slapen...ga ik er lekker zelf ook bij liggen! Als de was weer opgevouwen is dan...en de wasmachine weer draait met de gewone-elke-dag-was...denk niet dat er vanavond gesmept wordt....GAAP!
kzie net m'n banner...voor de pil zat ik altijd op 31 dagen...nu moet ik nóg 8 dagen wachten! AAAAARG!
@Tezzz, tja het duurt nog lang maar je bent in ieder geval verder dan mij...moet mn ei nog hebben dus... Zullen we ruilen...oh nee toch niet denk ik, heb nu mooie korte cyclussen. Maar omdat je nu zo lang moet w88 zal ik extra duimen voor je... en voor iedereen natuurlijk