Ik ga maar eens kijken of de droger klaar is...kom vandaag vast nog wel eens lang...mannetje moet tot laat werken en dan nog naar een opening en ik ga nergens heen (dochter nog steeds hartstikke ziek)!c-ya!
hoop echt meiden dat jullie ook heeeeel gauw roze zijn..gaan we een dikke buiken reportage maken bij een toch al wel bijna beroemde fotografe..die ik nog niet persoonlijk ken ..maar wel heel gauw haar gaat bezoeken... voor ze doorbreekt en in new york zit en ons bijna vergeet door haar fast life hahah
Hallo, Diaantje, een mooi buikje al. Ik heb ook al een buikje, maar dat komt van het te veel eten . Maar bij jou ziet het er gewoon strak uit, maar dan een beetje naar voren. Is je temperatuur nu hoger dan de maand(en) hiervoor dat je hebt getempt of maakt het niks uit? Pfff...Beastie, ik krijg er ook de rillingen van. Het is ook niet niks, je kent hem ten slotte wel. Als je er toch over na gaat denken wat zijn naasten allemaal meemaken. Pffff... Ik rijd heel veel auto, moet ik ook voor mijn werk. Ik vind dat helemaal niet erg, maar je ziet wel veel gekken op de weg crossen. Nou, ik ga maar weer werken. Vandaag had ik eigenlijk een dagje vrij ingepland maar helaas, er ligt te veel werk op de stapel. Maar ik doe het wel een beetje rustig aan. Doei
is dat die van national geografic? die was laatst op tv...heb ik gemist...dus komt goed uit! leentje....lekker bekkie!
Huh... wat...? ? kom even stiekum kijken omdat mijn oor zo piepte... Ik wil echt wel al die dikker worden de buiken in een mooie reportage vastleggen (of in de studio!) Had voor mijn afstuderen het plan om de mei mama's te volgen... als ik zelf ook mei mama zou worden. Dan snel bevallen in mei en dan eind juni alles presenteren voor mijn examen... Maar dat &^$&%# ei stuurt me nu al naar de juni zo niet juli mama's... lekker mooi te laat! Straks verder, moet even de site van vriend updaten voor nieuwe klant! (STRESSS had gister af moeten zijn...) IK HOU HELEMAAL NIET MEER GENOEG TIJD OVER OM HIER TE KLETSEN...
vragen zijn niet onnozel..het antwoordt daarintegen.. .... Randjesfietsen: Als je vriend/man/vader van toekomstig kind klaar is gekomen...sla jij je hand aan jezelf....pardon? Je zorgt er dan voor dat je zelf klaar gaat komen alleen als je er bijna bent stop je.... dat doe je een aantal keer zodat je baarmoeder wel samentrekt en de zwemmers naar binnen "zuigt" (op het randje balanceren) na een aantal keer heb je meer binnen dan je anders zou hebben...en dan fiets je gewoon lekker door. Ik heb denk ik een fiets zonder remmen of moet nog veel oefenen/leren 8)
Dat zou ik dus echtniet kunnen, geloof niet dat ik een rem heb.. Maar ben wel weer wat kennis rijker nu