Als wij het proberen zit mijn vriend aan het stuur, maar ook dan klets ik er vanaf. Pfff.....ik houd dat echt niet vol. Doei
ja geloof het wel. .ik ben van de ilegale downloads..dus heb vaak de covertjes niet...u roept wij draaien..
randje fietsen is echt niet mijn ding moet ik zeggen..heb wel gemerkt dat met mijn vruchtbare periode ik weinig "uitloop" had.. (wel zo lekker....dan van die shhhhwwwats in je slip...)
idd dat viel mij ook op....normaal hadden we regenjassen ...maar weet het nog van toen ik aan de pil was... *plak-plak-plak-plak* ga het gewoon nogmaals proberen...en misschien moet het mannetje maar rijden idd
Hihi, denk dat je wel vaker dan een keer moet proberen... erg moeilijk om op het randje te stoppen, vergt wat oefening . O ja, hoi, ben er weer!
lijkt mij ook niet erg makkelijk! Waarom eigenlijk stoppen en niet doorgaan? Is dat dan niet goed? Heb een keer gelezen dat doorgaan ook goed is om zwangerschap te bevorderen :
uiteidelijk ga je ook door....anders had ik het echt niet gedaan hahahaha het is om meer samentrekkingen te krijgen in de baarmoeder zodat ie meer zwemmers "opzuigt" heee miepie is er weer...
Hoi Beastie! Was er alweer een half uur hoor! Weer even bij zitten lezen... en moet nu eigenlijk heel hard aan de schoonmaak. Heb alleen nog niet zoveel zin (heb ik eignelijk nooit)
@leentje: (is dit de hint dat ik eindelijk eens m'n luie kont van de stoel af moet rukken en eten moet gaan koken???) Oke dan! EET SMAKELIJK EN TOT STRAKS!
Ik ook! Zalm met puree en prei. Maar ik moet zo vertrekken naar de avondschool, dus ik heb een geldige reden om voor de pc te eten
OHHH praat me niet van eten! Heb echt trek maar moet nog wat af... en daarna nog boodschappen doen etc voor ik goed en wel mn tanden in iets lekkers kan zetten! SMAKELIJK ALLEMAAl! Iemand nog een lekker (vegetarisch) SNEL idee?
Ik ga zo eten makenn voor de kleine, en dan is het wachten totdat hubbie thuiskomt en dan eten we saampjes. Maar iedereen eet smakelijk gewenst