Ik ga denk ik even sushi maken... had eigenlijk een bakje van de AH (lekker makkelijk), maar heb ik helemaal geen zin in. (en komende weken mag sushi nog... daarna hopelijk een tijdje niet meer)
uhm... dat wilde hubbie... maar ik niet... altijd zo zout... hij is inmiddels terug van de AH (jaha lekker lief dat hij ging) en ik heb doorgegeven: veel groente... ben benieuwd wat er in de keuken staat!
ik ga er weer vandoor ladies. Vanavond hoop ik toch een licht streepje te zien, maar dat laat ik morgen wel even weten. Eet smakelijk voor straks!
Als mijn man niet thuis is met eten, zit ik meestal ook achter de compi te eten hoor! En de kids met een knietafeltje op de bank...kunnen ze lekker filmpje kijken onder het eten. Als m'n man wel thuis is eten we doorgaans wel aan tafel hoor! En soms eten we met z'n drietjes gewoon aan de salontafel...kan ook wel...zo groot zijn de kids nog niet.. Ik ga zo gehakt met zuurkool overschotel eten...alleen moet ik nog 20 min wachten tot het klaar is...en ik heb NU trek! Mijn dochter zit nog steeds ziek te wezen, maar haar temp is gelukkig al wel weer een beetje gezakt. Ze heeft alleen een soort uitslag op de benen (heeft ze al wel eens vaker gehad). Beetje rode vlekken, alsof de huid heel erg geirriteerd is geraakt. Het voelt ook droog en warm, maar niet warmer dan de rest van haar koortsachtige lijf! Wat denken jullie, zou het een soort koortsuitslag kunnen zijn? Of moet ik toch meer gaan denken aan netelroos oid? Het jeukt 'r wel een beetje, maar ze staat nog niet op de kop van de jeuk of zo... vind het maar vreemd...meestal wordt het ook altijd wel weer minder als ze zich weer beter voelt...
Als er staat om de dag betekent dat dan één keer per dag of mag je dan ook meerdere keren op een dag ...... We hebben een tijdje stil gestaan na mk LIEFS nony
Hihi Nony: komt wel vaker voor hier hoor dat er stiekum 2 x op een dag... of bedoel je nog vaker Volgens mij is het niet erg als je nog ruim voor je eispring zit. Hoe sneller achter elkaar hoe minder de kwaliteit wordt, maar als je vervolgens pas twee dagen later weer verder gaat... kan toch geen kwaad lijkt me! Als je er maar plezier in hebt... en dat zal wel o, ja, randjesfietsen (zie discussie afgelopen paar pagina's) mag natuurlijk wel eindeloos! Tja, wij vrouwen boffen maar dat we eindeloos lang aan ons trekken mogen komen (alhoewel het mij niet lukt... ik kom die fiets niet eens op.. dat handmatige is niet mijn ding!)
Hey meiden, Ik ga dadelijk met de vriendin van mijn vriend's vader (snap ie hem nog ) kleding uitzoeken voor hun huwelijk! Was het bijna vergeten Net lekker boboti gegeten Nony, ik denk wel dat meerdere keren okay zijn hoor, als ie daarna maar weer tijd heeft om zijn zaadcellen te laten aangroeien. Daardoor kan je beter een dagje wachten. Tezzz, ik zou het niet weten meid. Als je het niet vetrouwd gewoon ff bij de ha langs. Dan weet je het iig zeker. Ik kom hier vanavond wel weer ff spieken! Tot straks allemaal en eet smakelijk!
Oh ja, heerlijk! Misschien moeten we een keer met z'n allen sushi gaan eten bij Julita lijkt me echt fantastisch!
@Wieffie: dat klinkt goed! Heb de laatste dagen slecht gevolgd, maar je bent dus weer goed op de been! Echt fijn! Veel plezier met kleren uitzoeken, koop ook lekker wat voor jezelf heb je wel verdiend lijkt me!
Tot welke maand kun je dat ongestoord eten en in vliegtuigen vliegen (voor Diaantje en alle andere wanna bee mommies!)
volgens mij mag je rauwe vis gewoon blijven eten hoor! Rauw vlees niet, maar vis die ook bedoelt is om rauw te eten mag volgens mij wel hoor... is goed voor de groei van de hersenen zelfs. Ik was de eerste paar maand van m'n tweede zwschp helemaal aan de haring en mijn zeer gezonde ventje is ook nog best wel een slimmerik ook!(kan natuurlijk ook aan z'n pa en ma liggen ...maar goed...)
@Tezz: Tanhx voor de antwoorden: We hebben dus nog wel even de tijd om met z'n allen het geschikte moment te prikken en te boeken... Eerst maar even Julita inlichten dat we ons binnenkort helemaal ongans komen eten daarzo in Japan... hihihih PS: Vacuum verpakte vis is NIET goed! Daarin kunnen de listeria bacterien overleven (die leven zonder zuurstof).
O ja? hm...och ben er toch voornamelijk 1 van haring en kibbelingen..en gebakken makreel (is vaak voorverpakt, maar ja, dat bak ik dan weer op he!) pfew...gelukkig...gevaar geweken... Trouwens, ik las ergens dat je geen roomkaas zou mogen hebben, maar dat mag echt wel! Ze kunnen me niet de filet americain EN de roomkaas afnemen!
OK, ik ben een echte neppert, maar maak mijn sushi altijd met bijvoorbeeld gerookte zalm (kan ik namelijk alle dingen gewoon in de supermarkt halen). Bedenk vaak ook zelf andere-dan-normaal combi's voor de sushi (favoriet is met een bakje tonijnsalade - en dan wel de heel erg basic, niet die met allerlei andere dingen erin - gemengd met heel simpele tonijn uit blik en komkommer, hoewel ik kip-kerrie sushi ook errug lekker vind). Die gerookte zalm (om weer even terug te komen op mijn verhaal ) is vacuum-verpakt... dusss die mag in elk geval niet meer als ik zwanger ben . Idee om bij Julita langs te gaan ben ik helemaal vóór, wel in een schoolvakantie dan aub!
O, en Tezzz, met kaas hangt het er vanaf of het van 'rauwe melk' is gemaakt of niet. Veel kaassoorten mogen dus idd wel gewoon, ook heel veel soorten smeerkaas....