Ik hier iets gevonden voor de meiden onder ons die niet kunnen/willen randjesfietsen: Ik hoop dat iedereen engels leest. Will having an orgasm help my chances of conceiving? Some people believe that a woman who climaxes after her partner ejaculates is more likely to get pregnant, but there's no evidence to support this notion either. The female orgasm isn't a necessary component of conception, but it is possible that uterine contractions help sperm move toward the fallopian tubes. (Such painless contractions happen involuntarily even when you're not having sex, particularly around the time of ovulation.) BRON:www.babycenter.com
het kan in iedergeval geen kwaad, laten we het zo zeggen. Stilletjes hier vandaag, iedereen zeker hard aan het werk na gisteren de hele dag te lopen kleppen.
Heb ook al heel wat gedaan vandaag. Ben de zolder aan het schilderen. Mijn dochter wil graag naar zolder (en wij graag een beebje op de kamer die dan vrij komt!). Helaas pindakaas moet ik ook nog het huis doen.... en ik mag vanavond weer aan de SMEP! Druk druk druk..wat doe ik hier? O ja...is veel te gezellig hier om lang weg te blijven! Trouwens over dat 'verplicht' smeppen... Ik heb het mijn man gewoon niet verteld dat we aan het smeppen zijn! Kan íe zich ook niet extra verplicht voelen! Dat eens per 2 dagen wel het beste is, waren we toch al over uit...
Overpeinzing: Dit is de enige site die ik kan bedenken waar je je ei kwijt kunt maar 'm ook graag wilt vinden...
Das toevallig, mijn jongste wil ook naar de zolder, dus hebben we afgesproken zodra we zwanger zijn, hij naar de zolder mag... (dus mannetje kan niet wachten tot de test roze is hahah)...zei laatst nog...ja ..HALLLOOOO...als er nou geen baby komt...kan ik die zolder zeker ook op mijn buik schrijven !
En over dat smeppen...we hebben er over gesproken,mijn man vind het allemaal best (zolang ik maar happy ben )...heeft zelf zoiets...als het komt komt t....en dat duurd echt niet lang meer! (mr super seed !).... ben benieuwd...
Oh! Heb jij er ook zo één? Mijn man ook: waarom testen? Als je maar lang genoeg wacht weet je het vanzelf! en: Het is al 2 keer gelukt...dus lukt nou ook wel..geen 'plan' nodig! Maar ik wil dat het nu meteen lukt! Ik wil er al 3 jaar eentje bij! Eigenlijk al van voor ik kinderen hád! Ik heb altijd graag 3 kids gewild, maar hij maar 1. Hebben we dus het gemiddelde genomen (dus 2), maar die kriebels he! Gelukkig heeft hij ze ook ....zeker nou we laatst weer echte superkleine babyvoetjes zagen....wij zijn verslaafd aan babyvoetjes...en dan vooral die miniteentjes! ZOooooooooooooo schattig! Ik wil babyvoetjes! ...mijn man heeft me trouwens al babysokjes gegeven....
volgens mij komen mijn kids klagen....ff kijken wat er aan de hand is...en oja...huis schoonmaken...ziet me zo wel weer verschijnen...
Nou zijn eigenlijk pas geleden (4 maandjes terug ) tot de conclusie gekomen dat een derde eigenlijk wel heel erg leuk zou zijn...wilde het eerst niet omdat mijn ziekte toen wel erg heftig aanwezig was, en financieel het toen best beter kon...nu is alles anders...eigen huis, hubbie nieuwe baan,finacieel gaat het heel lekker , ziekte mooi stabiel...mijn jongens die ook wel een brusje willen... dus was de knoop gauw doorghakt....maar soms bekruipt me het gevoel dat mijn "kans" op een derde moeilijk gaat worden...mijn leeftijd gaat in ene mee spelen...slaat nergens op..en ik moet ook niet zeiken..had altijd gezegt..we hebben er 2 dus een derde is een kadootje, komt het niet...jammer!.......maar nu we voor het echie gaan wil ik het zo snel mogenlijk....en is "jammer" eigenlijk geen optie meer hahahaha
Ha ha, zo'n man heb ik ook! De mijne weet ook niet dat we smeppen, en hij zou het maar overdreven vinden (maar toch ook wel weer interessant, want vrouwen zijn RARE wezens). Hij is iemand van 'als het komt dan komt het, en anders niet'. Ik ben meer van 'halloooooo, ik ben 38 en de tijd dringt dus doe ik wat ik kan doen'. Dus: een ovulatietest en aan de SMEP. Zojuist mijn dagelijkse ovulatietest, en voor het eerst een heel klein licht streepje. Nog niet positief, maar er is ten minste iets te zien. Joepie! Kom maar op eitje, de spermies zijn er klaar voor
@diaantje....nou meis de pendels zeggen een meid....in okt. zou mooi wezen (als ik vragen mag...wat heb je??? als je het niet wil zeggen ook goed hoor! )
dat ovulatietest gebeuren ga ik nu ook doen en manlief krijg dat niet te horen hoor dan vind hij dat ik er te druk mee bezig ben en dat smeppen snapt hij toch niet hijzit al vaak zijn hoofd te schudden om dit forum gebeuren maar ja de mannen hebben ook geen zin aan vrouwen die de hele dag zitten te miepen over wel of niet zwanger wel of geen eisprong. Ik hoop dat deze maand raak wordt voor ons allen hier
ja had ook een pendel van augustus.... ..hoop toch echt niet dat ik ot oktober moet wachten zeg.... wat mijn ziekte betreft....ik heb reuma....tegenwoordig meer ups dan downs...maar dat kan zo weer omslaan....heb na de bevalling van Marvin heb de eerste maanden neit zelf kunnen verzorgen daardoor.....beetje jammer...hoop dat het deze keer wel goed gaat dan...pfffffff...sorry...loop op de feiten vooruit ....
Hi hi, inderdaad. Ik vind het altijd wel grappig dat mijn man ook niks doorheeft...ik bedoel, als ik opeens precies om de dag zin heb, dan zou ik dat heel toevallig vinden. Of zijn alleen wij vrouwen zo achterdochtig? Hij vindt het trouwens helemaal niet erg om het om de dag te doen en zou een beeb heel erg leuk vinden. Hij rekent er ook wel een beetje op... we zijn een huis aan het bouwen en in één van de slaapkamers had ik een strijkhok gepland, maar neeeeeeee dat kon niet, want die kamer had hij in zijn hoofd al gereserveerd als kinderkamer. Mannen...... ze zijn wel lief he?
hihih, ja mijn man vind het maar gek dat er een forum is voor meiden die een wens hebben...en dan helemaal het feit dat we openlijk over de sex en dergelijke praten...heb m uitgelegd dat we niet tot echt in de details gaan, maar het toch ook wel verhelderend/ herkenbaar is als je er zo met elkaar over kan praten... Al betrapte ik m wel dat hij het topic randje fietsen zat tebekijken...dat vind ie dan wel weer interesant hahahaha ...blijven mannen he....