Denk dat ik maar weer eens ga testen vandaag. Ik voel geen ongi of wat dan ook aankomen, en ik zit inmiddels op dag 34. Gisteren en eergisteren nog een ovutestje gedaan, maar die waren heel licht. het tweede streepje was wel te zien, maar zeker niet donkerder dan de controlestreep. Dus daar heb ik ook niets aan.
@Cynthia: Ohh wat spannend! Ik ga keihard voor je duimen! Wil je echt roze zien hier! Ik heb me hier ook laten uitleggen dat die ovu testen zowel je hcg als je lh meten en geen onderscheid zien. Maar dat je altijd wel een beetje lh hebt en je een dun lijntje kan zien! Hoop stiekum dat dat dunne lijntje van je van de hcg komt!
JAAAHAAA, cynthiaB gaat testen...wanneer, hoelaat, en en en en @go4baby...maybe na het weekend...dinsdag ofzo testen?
JAHA, ik wil roze zien hier! en haak bij je in om te duimen voor Cynthia! *En ik wil ook een springend roze konijn.... zo gezellig!* @Cynthia.... wanneer....waar....hoelaat.... ? ik wil springen!
heb ze besteld bij zwangerschapstest.nu...zijn dezelfde..komen van mat care..als je ze sloopt zien ze hetzelfde uit als de stripjes meis...
@go4baby, ik denk ook dat je ei op donderdag was. Lastig om het precies te vertellen omdat je allemaal open rondjes hebt... Ik weet niet waarom, maar heb heb er nu eigenlijk een heel goed gevoel over. Kan haast niet wachten tot ik kan testen en dan heb ik nu nog maar net mijn ei gehad 't is het hier trouwens wel erg rustig... iedereen al in weekend stemming?
Vraagje? Is het altijd zo dat als je ovutest doet het van licht streepje naar donkere streep gaat? Dus niet in een keer een donker streepje... Bedoel dus als je elke dag test.... Misschien een stomme vraag
oh weekend..ben zo toe aan weekend....wel eerst morgen voetballen, en daarna een verjaardag..dat is dan weer jammer..maar zondag doe ik ff helemaal niets! Ga zo ff knallen door het huis..was wel weer nodig als ik de wasmand zo bekijk...
@cynthia...duim extra veel voor je.. hier wat extra hcgtjes meis ************************************ ************************************ ************************************ ************************************
Pfffffffff hier zou vandaag ook eigenlijk de stofzuiger en zo door het huis gegooid moeten worden, maar geen puf. Heb z'n rotnacht gehad, door toedoen van mezelf heb ik met spoed met de hond bij de dierenarts gezeten, ik was heel verstrooid gisteravond en had haar perongeluk een driedubbrele dosis medicijnen gegeven, haar maag is leeggehaald en ik moest bij haar blijven vannacht omdat ze aan de laxeermiddel zat. toen de hond rustig was vondt me zoontje dat het tijd werdt om te gaan kletsen(op zich erg gezellig) maar niet om half 4 snachts. Ben echt dood nu. Sorry voor me geklaag. Diaantje errug mooie testen zeg
Mn open rondjes waren eerder op de ochtend (toen moest ik opeens wel met de wekker opstaan). De dichte rondjes zijn allemaal veel later (tussen 8.30 en 9.30 ofzo). Maar ik ben net als FF de kluts kwijt hoor! Denk zelf zondag wat gevoeld te hebben, maar mn slijm was toen weer bijna weg.... Daarom wil ik gauw door naar de volgende ronde. Lekker weer een normale cyclus (minder druk en minder stress de komende tijd hoop ik) Hoop ook echt heel hard dat het raak is bij jullie! Zou zo lekker zijn! Zeker na dat gedoe met je rug!
Klagen mag hoor! En niet dood zijn of gaan! Maar wat een nacht! Hoop dat jullie allemaal straks lekker bijslapen! Lekker aan de
@erannick: Gaat alles nu weer goed met je hondje? Ik had gisteren zo'n dag..(heeele vroege ochtend eigenlijk) en mijn zoontje begint dan ook hele verhalen als ik op de automatische piloot z'n bed sta te verschonen... Mag van mij best ff klagen hoor! Doe ik ook... @go4baby: ik weet ook nog steeds niet precies wanneer m'n ei nou is geweest hoor! Waarschijnlijk zaterdag omdat m'n ovutest toen knalde, maar kan net zo goed zondag ochtend zijn geweest...niks gevoeld in elk geval... We zitten nu wel zo'n beetje hetzelfde! Ik wil zoooooo graag testen...voor nod... Zullen we? stiekum? Had vanmorgen nog iets grappigs! Mijn man weet niks van het smeppen en al helemaal niks van ovutests. En nou zag hij ze vanmorgen liggen...met een blanco zwschtest ernaast... Hij: Wat zijn dat? Ik: oh...dat zijn tests... Hij: Oh...en wat is dan belangrijk? Ik: Als die blauwe 2 streepjes heeft! Hij: aan elkaar of los, naast elkaar? Ik: naast elkaar natuurlijk!Hij: oh... Ikke ging gauw door met waar ik mee bezig was. Straks heeft íe door dat we 'moesten'i.p.v. dat ik gewoon zin had! Da's toch niet zo leuk voor hem denk ik...heheheh...(hij vindt dat testen toch al zo'n grote onzin) Ben benieuwd of ik er vanavond nog wat over te horen krijg! Volgens mij is íe stiekum wel heel nieuwsgierig...