Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @pebbles: dat je het zo lang vol kan houden! Goed van jou! Veel succes! Ik mag officieel ook pas de 22ste testen, maar weet niet of dat gaat lukken...!

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
  3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wanneer had je een positieve ovu test?

4. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Kan je met een ovu test, ook een zwangerschap testen :confused: of zit ik hier nou te slapen :confused:

Trouwens met het hondje gaat het weer goed (hondje lees 40 kilo schoon aan de haak :) )

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ pebbels....hoop het zo voor je meis..

en je ziet....smep is zo gek nog niet ..hahahahah;)

we duimen !

6. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    En ik heb ook weer wat geleerd, weet nu eindelijk wat DPO is

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    als je het zo bekijkt wel ja...volgens zeggen zou een ovutest ook HCG aantonen..dus dacht..ff testen..ja dus...en nog duidelijker ook hihihihhi ;)

gelukkig dat het met de hond beter gaat...
    Wij hebben onze hond Senna vorig jaar december in moeten laten slapen...ik mis haar nog elke dag...

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @erannick: gelukkig kunnen hondjes van 40 kilo wel wat hebben... (ik noem grote honden altijd hondjes, omdat ik ze over het algemeen liever vind dan kleintjes, die bijten meestal zo snel...)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ja, heb ik laatst ook al gevraagd, maar je moet wel genoeg hcg hebben al, wil het het aantonen, dus tussen je ei en je nod test je met ovutesten ook niet positief. Pas als je genoeg hcg hebt aangemaakt... jammer he? Moet je dus nog steeds wachten tot in elk geval vlak voor je nod...

10. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    @erannick: gelukkig kunnen hondjes van 40 kilo wel wat hebben... (ik noem grote honden altijd hondjes, omdat ik ze over het algemeen liever vind dan kleintjes, die bijten meestal zo snel...)

Dat snap ik me schoonmoeder heeft z'n klein@@%$@$% hondje en die bijt echt als hij de kans krijgt.

Ben door het gedoe met de hond ernog niet eens aan toegekomen om testen te kopen, ga morgen maar even naar de apotheek, mega verpakking halen :) en dan ben ik echt benieuwd wat het smeppen mij gaat brengen ;)

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja dat is dan weer jammer...ook wel logisch ...maar wel jammer! ;)

12. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    haha ik weet ook pas wat DPO is sinds een dag of 7 :oops: , omdat ik mijntemp invul bij FF en het ineens op mijn tempkaartje verscheen. :confused: :D

13. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    Puur zelfbescherming Tezzz haha

Ik denk dat ik helemaal gek ga worden als het eindelijk gelukt is, we zijn er zo klaar voor, in alle opzichten.
    En die lijst moet toch echt wel helemaal roze worden nu. :) :) :)

14. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb nog ff een temp vraagje:

Wanneer begin je daar precies mee als je ongi bent(lijkt mijn z'n smeerboel worden :oops: ) of als de ongi weg is :(:

Want de ovu testen en het tempen is echt helemaal nieuw voor mij

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zou je dat niet online doen....apotheek is erg duur...32 euries voor 7 testen.....hier betaal je 7.49 minimaal voor 5 ...of je doet een paketje (ovu en zwangerschapstesten) voor een kleine 15 euries...(moet niet hoor....maar denk vertel het even) ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @erannick: officieel op eerste dag cyclus, maar bij mij duurt het zo lang tot m'n ei dat ik een poosje later ben begonnen. (hou ook niet bij op fertilityfriend, maar gewoon zelf). Je kunt trouwens toch oraal of anaal testen? (anaal is beste zeggen ze...) Als je het maar elke dag op ongeveer dezelfde tijd doet (nog in bed), met dezelfde thermometer en..op dezelfde plek(van je lichaam)!

17. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    hoi Angelique

ik ben deze cyclus op dag 5 begonnen, (toen was ik een beetje over mijn verdrietje heen) maar als je rectaal meet is het geen smeerboel hoor. Ik vul mijn temp dan in op de site van fertility friend online en dan krijg je een prachtige grafiek. je kan daar ook je ovutesten invoeren en of je vruchtbaar slijm hebt enzo.
    Heel handig en duidelijk allemaal. je krijgt echt een goed beeld van je cyclus, zeker als je er een beetje regelmaat in hebt zoals ik.
    in mijn album staat een tempkaartje (moet nog even updaten) dan kun je zien hoe die er uit zien.

succes er mee meis,
    Groetjes Pebbles.

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    online bestellen scheelt echt een hoop geld! Zeker voor testfreaks zoals ik!

19. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Dan ga ik toch maar online bestellen want zwangerschaptesten gooi ik er maar tegenaan als ik maar wat denk te voelen :( .

Maar ik ga er ff vandoor kleintje wil niet slapen en het ventje zal zo wel van de arbeid komen, dus ga lekker eten maken mmhhhhhhhhmmmm lekker hashee eten, begin z'n trek te krijgen in de winterkost.

Kom vanavond nog wel ff bijlezen, anders zijn jullie niet bij te houden ;)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zeg, ff vraagje tussendoor: hebben jullie dat ook wel eens, dat je spontaan buikpijn krijgt als je hier zit? Het lijkt wel of ik altijd de krampen krijg als ik op het forum zit (kan misschien ook komen omdat ik hier zo veel ben) ;)

Deel Deze Pagina