Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    zucht.... even boodschappen doen, heb ik geen zin in, ben niet lekker, verkouden en hoofdpijn enzo zucht beetje moe, of lui kan ook wel haha :) laterrrrrrr :)

Nee Tezzz geen last van, wel van die andere dingen dus...

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant

Ik snap wel wat je bedoelt en het is meer na me ei denk ik zelf al weet ik dus nog niet wanneer ik die heb.

;) Mischien iets minder hier zijn ;)

Hoeft ook niet hoor vindt het wel gezellig zo :)

Wil net nick uit bed halen ligthij te slapen :( terwijl hij 5 min nog klaarwakker was :(

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja, zal je altijd zien he!
    Mijn zoon ligt nu te slapen op de bank, terwijl ik eigenlijk over 10 minuten weg moet....zal je ook altijd zien...

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ben ik weer! Hier nog steeds heel saai ongi aan het zijn, weinig actie dus...
    Cynthia, spannend joh! Nog 2 uurtjes wachten... duimduimduim.

Weet niet meer of het Beastie of go4baby was die het vroeg, maar heb vandaag idd met kleine oogjes op school gezeten. Heb eigenlijk wel 7/8 uur slaap nodig, maar lukt niet altijd. Ik moet om 8 uur op school zijn, ben liever iets eerder (rustig bakkie koffie) en moet 3 kwartier fietsen naar school. Vertrek dus om iets voor 7-en, dus vandaar de wekker om 5.45 > sta dan na even snoozen (en nog even lekker tegen mijn mannetje aankruipen) om 6 uur op...

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb niet echt getest deze maand, want ik had mijn testen pas op dag 15 binnnen en ik dacht dat ik m'n ei al gehad had. Dan zou ik nu dus op dag 20 DPO zitten....

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    tja je mag na 15 dagen na dpo testen of je zwanger bent...dus zou best ...of heel laat ongi...misschin ivm je ma? Dat je nix voelt hoeft niet te zeggen dat er nix is! ;)

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemiddag allemaal. Wat kunnen jullie kletsen zeg... Duurde even voordat ik jullie geklets van vandaag heb doorgelezen, maar ik ben weer op de hoogte nu..

Wat zijn jullie weekendplannen?

Ik ben vanavond en morgen de hele dag lekker vrij. We hebben nog geen plannen, lekker rustig aan, niks moet alles mag, heerlijk...
    Zondag moet ik wel weer werken, maar vind ik niet zo erg, want het is maar één dag en maandag gaan we lekker een weekje op vakantie (vakantiesmeppen, zit dan precies met m'n ei als het goed is :) ...).

Fijn weekend allemaal!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    FEEEST!!!! Beastie heeft nu een weekje vrij!!! Vanaf zondag 3 dagen te kermissen [​IMG] (als ik dat al red hoor...) :pale: en daarna paar daagjes naar Schotland, midden in de baby making time, dussss FEEEEEST!!!! :thumup:

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Zo, hier is lekker geBEP't.... wordt er nog wel geSMEP't? en gePEAC't?

@Cynthia: als je op 20 DPO zit zou ik zeker even testen! Je mag bij SMEP al 15 dagen na je pos.ovu test testen! Maar misschien had je toch later je ei? Heb je uberhaupt nog ovutesten gebruikt? (je zegt, niet echt getest... wel een beetje dan...?)
    Oh mens, wat maak je het spannend! Hoop zo voor je dat het raak is!
    OHHHHH krijg er helemaal de kriebels van!

@ Tezz: dit is alleen voor Tezzz ;)JAHA stiekum testen! Daar ben ik helemaal voor in! Ik heb niet echt de hoop dat het positief wordt, maar wil gewoon dat het wat opschiet allemaal! Mijn kruis heeft FF net verschoven dus heb ik er wat dagen bij gesmokkeld... Wanneer zullen we.... morgenochtend.... hihi heb toch 4 van die strips liggen.... zit ik op 9 DPO (van de 13... is toch 4 dagen voor NOD.... mag dan toch????

@Miepie: ja, dat was ik... hier ook kleine oogjes hoor.... Moet oook veel slapen, maar ja, soms geen tijd voor als je SMEP'er bent ;)

@Diaantje: jaha! Die ovu is echt positief! Hoop dat Cynthia dat straks ook heeft!

@Beastie: jij bent toch wat blonder dan ik dacht!
    Kleurtje doen dan?

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @Beastie

YEAH ROCK THE BOAT.... BUT be carefull, it's just a little one this time...

Heerlijk, en lekker genieten van alles en iedereen... nou ja iedereen... ;)

Wij gaan nu naar de verjaardag van de buuf (borrelen.... als ik niets drink... weet ze wel hoe laat het is... hadden vier weken geleden allebei... :evil: :evil: op bezoek! en ze weet wel dat we liever groter zouden willen wonen ;)

... nee even geen drank... hebben gister te veel gezopen (uhm... 3 martini's..) en we moeten nog werken zo meteen (dat is wel waar...)
    en nu ga ik een cadeautje kopen... maar wat.... Bioscoop bon ofzo en een oppas bon (kan ik met de kids lekker lord of the rings films kijken ;)

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Zo zeg, ik kan een dagje niet meelzen en meteen 6 pagina's erbij.

Ik temp trouwens oraal en dit is mijn eerste supermooie kaartje. Ik heb hem in het album gezet. Wat mij wel opvalt is dat wanneer ik een glaasje wijn (of 2 of meer) drink, dat mijn temp altijd wat keldert (zie vanochtend). Verder merk ik hier niks. Ik heb mijn kruis trouwens verplaatst naar de dag na mijn pos test, FF gaf dag 17 aan.

Beastie, fijne kermis en vakantie zeg!

Wij hebben ook reden voor een feestje. Gisteren hebben we een huis gekocht! We waren al wat dagen aan het handelen en ik dacht dat we er niet uit kwamen, maar gisteren avond heeft de makelaar gebeld dat de verkopers akkoord gingen met ons eindbod! Nu als een gek ons huidige huis verkopen. Ik heb dus genoeg afleiding tot NOD. Dus geen babykamer meer in dit huis, maar hopelijk snel in het nieuwe huis. Dus dat gaan we lekker vieren (morgenochtend weer een lage temp haha).

Ik las trouwens dat er meerdere sushiliefhebbers zijn. Ik ben echt sushiverslaafd. Dus ik ga mee naar Julita.

Cynthia, hoeist nou? Ben wel benieuwd.

12. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Hi dames, ik ben een beetje ongerust.. heb nog steeds geen enkel teken van mijn ei! Gister geen licht streepje zoals ik had gehoopt. Vanavond maar weer testen want mijn banner zegt dat ik nu zo;n beetje mijn ei moet hebben. heb wel om de dag geklust, maar vind het toch een beetje vaag.
    Stel dat ik mijn ei over 4 dagen pas vind, moet ik dan ook mijn NOD datum aanpassen?
    THnx alvast voor het antwoord...

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Watdan? Wat heb ik gedaan / gezegt?

@Rainstarrrrr.....ik raak oook elke keer vlak voor me ei nerveus..komt ie wel? De fase van na je eisprong en voor je eisprong de lf fase kan verschillen van 10 tot 18 dagen...dus het kan nog wel. Maar misschien heb je nu wel een wat langere cyclus..heb je spanningen gehad? ;)

maare ik ben wel vrij qua werk...maar tot woensdag kom ik zeker nog even buurten hoor[​IMG]

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo mede-smeppers... Wat een weer buiten he, hoop dat het volgende week wat beter is, als we op vakantie zijn. Ik ga zometeen lekker de kaarsjes aansteken, een potje thee zetten en er een gezellig avondje van maken. Hubbie is om 21.15 weer thuis uit zijn werk, en dan kan hij wat verwachten, haha. Gisteren had ie hoofdpijn, maar vanavond moet ie er toch aan geloven hoor, hihi..

@ rainstarrr: Had je helemaal geen tweede streepje gisteren? Het kan natuurlijk zijn dat je ei later is, je NOD hoeft dan niet op te schuiven, want je ongi kan ook al 11 dagen na je ei komen geloof ik. Maar het kan ook zo zijn dat dit weer een cyclus van 33 of meer dagen wordt, zoals je al vaker gehad hebt.
    Hoop wel voor je dat je je ei vindt hoor. Heb je vanavond alweer getest?

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ga er vandoor, kom morgen even kijken hoe het met Cynthia is!

Doei

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Leentje....gefeliciteerd met je nieuwe huis...toppie! :thumup: (dat moet wel een lekkere afleiding zijn....meubeltjes schuiven en verven enzo..) is het een huis met veel grote spinnen??[​IMG]

17. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    @ Leentje79 van harte gfeliciterd met de aankoop van jullie nieuwe huis

@ Beastie Prettige en vruchtbare vakantie toegewenst

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    pffff. bij me mannetje op het werk was heeeel spannend vandaag. Iemand van een buitenbedrijf heeft minuten...ja minuten onderstroom gestaan... Trauma helicopter, 2 ambulances....en hij dacht dat er waarschijnlijk een zwarte auto zou worden...maar wonder boven wonder hij was nog aanspreek baar toen hij de ambulance werd ingeschoven...

Het was iemand die met de hoofdstroom verdeling bezig was en zijn hand kwam naast een scheef kapje...e zo heeft ie minuten op zijn knieen daar gezeten tot een collega dacht "wat is het stil?" die heeft hem eraf getrokken..

Mannetje werkt zelf ook met stroom en die is erg geschrokken, kon iedereen overkomen... :rolleyes:

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    we smeppen ze gek! :thumup:

20. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006