Oh, Beastie, wat moet dat schrikken geweest zijn zeg! Moet er echt niet aan dneken, ik ben al zo bang voor stroom...
ik ook...mannetje natuurlijk niet zo....maar nu wel erg geschrokken zelfs de ARBO had er geen commentaar over...
Heb net even een ovulatietestje gedaan, maar er is maar één streepje zichtbaar. Niet eens een hele lichte tweede. Vanaf nu dus iedere dag even testen, zoals Mr. Smep zegt. Ik ben wel benieuwd, of ik nu weer een cyclus heb van rond de 31 dagen, of dat toch de dalende lijn doorzet, en het een korte cyclus wordt...? Straks lekker SMEPpen, heb er zin in, hoop mannetje ook. Nog even geduld, hij is zo thuis...
lieve leentje.. van harte met de aankoop van jullie nieuwe huis... hoop dat jullie eigen huisje snel word verkocht!
Meiden, ik ga er vandoor. Mannetje komt zo thuis, en we gaan er een gezellig avondje van maken. Iedereen een fijne avond toegewenst, en ik kom vanavond laat nog wel even langs.
doei coco..fijne avond meis! deze muts gat ook naar haar mandje..ben helemaal op... Dus morgen gezond weer op meiden..en het liefst met heel veel roze... truste! xx
ik heb er ookal naar gekeken op bol.com....nog even sparen.....wat inweze ken ik elke aflevering...maar ja mag weer niet ontbregen aan de opvoeding! hahahahaha @diaantje....morgen 4 weken!!!!!
ben ik nu blond of ben jij het toch stiekum... friends is toch niet op vrijdag....? Maandag... MOET IEDEREEN KIJKEN... GAAT RACHEL BEVALLEN!
Hubbie belde me om 2 over 9 op, toen ie klaar was met werken, of het goed was dat ie nog even naar het cafe ging. Ja, tuurlijk... Maar hoop dat ie er op voorbereid is dat ie straks overvallen wordt als ie thuiskomt.
@ Leentje: GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE HUIS! Wat heerlijk zeg! @ Beastie: wat een verhaal over die stroom. Wat eng en ik hoop dat de collega van je hubbie niets mankeert! @ Coco: sleur 'm naar je hut ps. morgen ben ik hele dag naar Groningen (family meeting, joepie, mn neefje van 5 maanden knuffelen!) Zal kijken of ik morgen als ik wakker wordt nog even hoi kan zeggen (en ben natuurlijk erg benieuwd naar CynthiaB!) Lekker slapen allemaal!
Thnx voor de antwoorden Beastie en Coco! Maar check mijn album! Let niet op die rare roze veeg, want dat komt omdat ik niet gelijk een foto kon maken. (accu leeg van dat ding) Maar je ziet de tweede lichte streep nog wel een beetje. Man.. dat ik dan toch nog mijn ei ga vinden. Ben zo blij als een kind en het is niet eens een zwangerschapstest! hahah
@ rainstarrr: ja, ik zie een tweede streepje, wel een beetje uitgelopen, maar hij is er! Hopelijk morgen helemaal donker, en dan dus morgen, overmorgen, en de dag daarna flink aan de klus... Denk dat jij weinig op het forum te vinden bent de komende dagen, met al dat smeppen geen tijd meer voor.