Wat heb je trouwens leuke poezels / oefenbabies... Wat een benaming, heb ik nog nooit van gehoord. Zo ga ik voortaan mijn honden ook noemen, hihi.
ik zie toch echt een 2e streepje!!!!..fantastisch!! kom maar op met dat ei! vandaag nog een keer testen..wil m zien ..wil m zien !
zo meiden..hier dan de allerlaatste test..in de rij der testen.. Mag Cynthia het overnemen ... ga het missen hoor dat testen hihihihi had trouwens echt hele gave ticker gezien..maar helaas de site accepteerd geen html codes....grrrrrr..was echt gaaf!
hehehe: op het moment dat je baby zegt dat je een zwangerschapstest moet gaan doen, hou jij er juist mee op! Je komt hier toch nog wel langs he? hoe zou het met cynthia zijn?
meis..ik ga nergens heen hoor...is mijn vaste stamtopic..ik ga pas als we met z'n allen SMEP mama's topic openen hahah Hubbie vroeg gisteren of er ook een afterSMEP kwam ...lig al een week vroeg op bed hihih..en als hij komt lig ik dus al op één oor hihihi wie weet vanavond (werd vanmorgen wakker doordat Jac over mijn buik lag tewrijven..lief he!) moet ie niet tevaak doen..werd gelijk miselijk hihihi
Hallo, Even snel bijgelezen. Vandaag gaan we ons huisje verkoopklaar maken. Ik heb de teskt al klaar en we zijn nu foto's aan het maken. Wel spannend! Diaantje, mooie test wederom. Nu moet iemand anders het overnemen en elke ochtend een pos test neerzetten. Mijn temp was vanochtend echt tot het nulpunt gezakt. Best vroeg volgens mij, al weet ik niet hoe lang mijn lutheale fase is. En ik heb bij meerdere gezien dat je wel eens een dip kan hebben, maar ik baal er toch van. Dus ik begin vanaf nu met het officiele WK slipstaren. Tip voor Beastie, koop een auto waarvan de bumpers niet meegespoten zijn, makkelijk met parkeren . Doei
jeetje echt veel dames die tegen het spannende aan zitten! Ik duim voor jullie hoor! Heb vanmorgen nog maar een keertje getest (ja ik weet het, het mag niet met ochtend"peace") en daar is het streepje al veel duidelijker vanavond weer testen en dan lekker klussen. Ben ZO blij met mijn ei! Ja mijn oefenbabies zijn echt schatjes. Vooral die blote, die is echt knettergek!
ja moet zo lachen altijd..Marv vind jouw kat zoooo eng...maar wel elke keer ff kijken..dus toch wel spannend ..zo'n "kale kat" ...vraagje van Marv...heeft ie het niet koud?..en vinden andere katten hem niet eng?....
2e test staat inmiddels ook in mijn album.. Ja, de kat heeft het af en toe koud, vooral 'snachts. Maar we dekken hem iedere avond toe met een fleecedekentje en blijft hij er de hele nacht onder liggen. Hij heeft trouwens ook een shirtje met bling bling erop.. vindt hij zelf lekker, maar vind ik er een beetje maf uitzien. Het is een kat met echte knuffel-attacks. Tot kwijlens toe. huid op huid vindt ie het lekkerst, dus dan zit ie in mijn nek. En om Marv even gerust te stellen. De harige poes wist eerst ook niet wat het was. hahaha
Hi ladies... Ik heb een hoop berichtjes gemist....vond het ook al vreemd dat ik geen berichtjes meer kreeg. We hadden op dag 12 moeten smeppen maar we hadden beide de kracht er niet meer voor hihihhihi dus we hebben het maar op dag 13 gedaan. Ik blijf (sinds dag 11) telkens een hééle vage 2e strepen krijgen op mij ovu test. Vandaag ook weer. Je ziet hem willen komen maar pas na een half uur zie het het ietwat duidelijker. Ik ga er maar vanuit dat ze negatief zijn maar vind het wel irri. Groetjes Silla
Even snel, ik word ongesteld volgens mij. Ik ging net naar het toilet en had bruinverlies. De lagere temp was dus niet voor niks. Ik wacht nog even met het aanpassen van de banner totdat ik rood zie, want dan weet ik wanneer dag 1 is. IK baal echt ontzettend, maar minder erg dan de vorige keer. Volgens mij ook omdat we het nu druk hebben met het nieuwe huis en de verkoop van ons oude huis. Wel %%$#%$&^. Pfff...ik mail straks nog wel even. Doei
@leentje: ah...nee he! En als er 1 iemand is die goed gesmept heeft, dan ben jij het wel! Ga weg duivels! NIET BIJ LEENTJE KOMEN!
Zeg, doen jullie allemaal aan 'middagsmeppen' of zo? Waar is iedereen toch! Als jullie niet beppen duurt het wachten nog veel langer! En ik mag pas volgende week testen!
@ rainsrarrr: De tweede test is idd veel duidelijker. Nu lekker doorsmeppen de komende dagen. @ Leentje: Succes met je huisje! En zijn de duivels al gearriveerd of was het loos alarm? @ Hubbie van Diaantje: Aftersmap, Whahahah....
Het is nog niet doorgezet, maar wel al wat rood. Ik kan er denk ik niet meer omheen. Ik kijk vanavond nog even en dan meld ik me morgen maar bij het vleigtuig denk ik. kl*tezooi. Mijn beste vriendin was afgelopen donderdag ook al weer ongesteld geworden, ook balen. Zij was ook eerder dan verwacht. Pfff...vanavond flink aan de wijn. Doei