Nou, geniet vanavond lekker van je wijntje(s), en volgende maand stappen we gewoon samen in het vliegtuig, afgesproken?
@Leentje... Balen je bruinverlies, maar het dalen van je temp heeft daar idd mee te maken. Bij mij is het vaak dat ie zakt en de dag daarna wordt ik ongie. Echt super vervelend gezien je echt goed geklust hebt! Dikke knuf
Hallo dames! Ik ben aan het wachten op ei en om de dag smeppen we netjes door (bij jullie wordt het wel heeeeel spannend!) @leentje...nou snotverdorie..stomme (ik ken best wel inparkeren hoor...wat betreft de mee gespoten bumpers ) @Diaantje...aaaaaahhhh lieve vent!..heeft ie nog liters optimel gekocht? @go4baby...tja wist het echt nie..dat van brusje... ben vandaag naar de kapper geweest heb nu dus minder blond haar..korter...iets...niet te veel... @rainstarrrr....daar komt het ei! @Tezzzzzzzz....nee we zijn ochtend smeppers...we hebben nog geen kids 8)
Ja inderdaad erg rustig. Ben even een een goed uur weg geweest, maar er is maar één Smepberichtje geplaasts in de tussentijd. Ik heb wel net heel erg leuk nieuws gekregen. Een goede vriendin van mij is vanavond bevallen van een gezonde dochter. Ben echt heel erg blij voor hen, en kan niet wachten tot dat ik op kraamvisite mag. Vind het nu bijna jammer dat we eerst een week op vakantie gaan, hihi...
Ok! Ik ben nu écht wel zenuwachtig aan't worden... *bibber* Nog geen ongi-krampjes te bespeuren so far
WishfulDreaming.....oooowwwww! Spannend....wanneer ga je weer testen??? Wanneer zou je precies ongi moeten worden?? Coco...en? hoe heet ze?? we willen info...insperatie voor laterrrrr
Normaal gezien heb ik korte cyclussen 27-28 dagen, dus de vorige keer was de éérste keer dat die "normale" cyclus er terug doorkomt... In principe ben ik nu al 2 dagen overtijd dan... Enkel staat mijn banner ingesteld op 30 dagen... Ik heb de hele week al steken in mijn onderbuik en lage rugpijnen... Het is ook de eerste keer dat ik écht overtijd aan het gaan ben... Enkel ja... Ik heb vorige week zaterdag zo'n ULTRA-test gedaan van MatCare en die was (natuurlijk) negatief... Nu ben ik bang dat ie wéér negatief gaat zijn, dus ik doe gewoon géén test. De drang is er wel, maar de angst voor teleurstelling is nog groter
Ze heet Britt. Ik heb net weer een ovutestje gedaan. Ik had overduidelijk een tweede streepje, al was ie nog wel een heel stuk lichter dan de controlestreep. Gisteren nog helemaal niks, maar er zit een stijgende lijn in dus m'n ei zit er aan te komen. Met smeppen lig ik nog steeds op schema en dat blijven we de komende dagen lekker volhouden, dus daar zal het niet aan liggen. Maar het wordt dus echt een smepvakantie, met'm'n ei in aantocht! Ik heb nu wel een beetje het idee dat deze cyclus wéér korter wordt dan de vorige. Als m'n ei er nu al aan zit te komen...
oke dit is dus echt de laatste..dan stop ik er mee...wilde nog één keer duidelijkheid..alsof het nog duidelijker kan hihiih..maar verschillende test zeggen vaak meer toch?..ga excuses zoeken om te testen hihihihi nu ga ik dus echt genieten
ik heb m'n ei waarschijnlijk gehad aan de temp gezien, ben terug de hoogte ingeschoten naar 37 gr. We hebben vandaag geklust en we zullen wel zien, morgen weet ik het zeker of hij geweest is, had testen betseld van ovu maar zijn nog niet toegekomen die, gaan dus dienen in de volgende ronde heb dus voorlopige NOD 28 sept. We zijn kerjeus, ik moet 27 ste op controle als het nu zover zou zijn zou de gynocoloog al iets kunnen zien? 1 dag voor NOD ? Ik hoop echt dat ei nu geweest is, dan zou ik m'n eerste ongi na curretage zijn 6 weken.
hallo, hier word teminste nog gepraat! ik ben erg nieuwsgierig of het raak is! ik ben de afgelopen 2 weken wel een beetje van de kaart, lichamelijk dan,' 20 augustus ongesteld geworden. 3 september had ik heeel licht bloedverlies, paar druppels per dag, dat duurde tot vrijdag. daarna kreeg ik kou en warmte aanvallen.. ik ben een paar dagen smorgens misselijk geweest, opgezet gevoel, druk op mijn maag enzo, nu de laatste dagen eet ik veel minder, word gewoon misselijk. maandag zou ik ongesteld moeten worden.. ik hoop zo dat het raak is..... ik heb wel meer last van mijn rug, ook erg moe, mijn lichaam kan me toch niet zoooo voor de gek houden?
@ pien83: Ik hoop van harte met je mee dat het raak is. @Diaantje: Duidelijker kan toch niet, super zeg! Dit is trouwens wel een hele dure hobby aan het worden, elke dag testen... Zo meiden, ik weet niet waar ik last van heb, maar zit met een zak minitwixjes naast me en die wordt steeds leger.
Meid, valt reuze mee, had teten besteld vorige maand bij zwangerschapstest.nu...9 voor 14..de digitale is eigenlijk een soort van kadootje omdat het eigenlijk vandaag mijn NOD is... ..lekker duidelijk hihihi
ik hoop het heel erg, mijn vader is vorig jaar overleden, jong... ik ben zelf 23, en sinds dit jaar heb ik gewoon heel sterk het gevoel dat we een kindje willen...
Da's alweer een week geleden...kan vanalles gebeurd zijn in je duikje! Maar dan test je dus niet....ook niet na het weekend?...dus we moeten nog 9 maanden wachten tot de uitslag