Mooie test weer Diaantje....even afwachten wie er nu gaat komen met een mooie test 8) Ik ga zo me mandje opzoeken ..moet morgen heftig gekermist worden...dus goed slapen is het halve werk
oke meiden...mijn luikjes vallen langzaam dicht dus ik ga mijn bedje opzoeken... tot morgen ..wellicht met goed nieuws?....ik zal zeker komen checken hoor! ik ga duimen meiden.. truste!
Zo, volgens mij heeft iedereen heel de avond liggen smeppen vanavond, is echt rustig hier. Wij hadden vanavond onze smep-rustdag, morgen denk ik weer.
Mensjes, ik ga er zometeen vandoor. Ik moet morgen werken, en ga nu nog lekker even op bed een boekje lezen. Ik weet niet of ik er morgen ben, heb een lange werkdag en moet daarna de tassen nog pakken voor ons weekje weg. Als ik er dus morgen niet ben, zullen jullie me een weekje moeten missen... en ik jullie. Dus misschien tot morgen, en anders tot volgende week allemaal. Als ik terug kom, hoop ik iig een hoop roze te zien. Liefs, Coco.
He meiden, Hier ff een kort berichtje. Mijn NOD is aangepast na de 29ste! Ik heb inmiddels mijn ei gevonden. Vandaag zit ik op 4 NOD maar omdat ik een hele lange lf heb is de 29ste mijn NOD. Ik ga vanavond ff alles bijlezen... krijg net bezoek.. Groetjes en succes allemaal!
Zo, even mijn banner aangepast. De ongi heeft nog niet echt doorgezet, maar ik zit nu met zo'n onzetten ongikrampen achter de computer dat het niet anders kan dat ik vandaag leegloop. Gisteren te veel wijn op, pffffff ik kan nergens meer tegen. Deze ronde weer aan de SMEP, maar dan pas vanaf dag 12 denk ik omdat mijn ei pas rond dag 20 is en ik houd even als NOD ehm.....16 oktober aan. En nu SMEP ik ook na de laatste rustdag, die hebben we gemist. Kijken of dat scheelt . Cynthia, hoe is het met jou?
goedemiddag dames. Ja, ik was er gister ook maar vandoor gegaan omdat er maar geen nieuwe reacties kwamen. Heb nu wat om bij te lezen Heb echt vandaag mijn ei, maar sowieso gisteravond geklust. Dit moet em worden! En wieffie, jij ook gefeli met je ei! liefs
@wishfulldreaming: jij maakt het wel ereg spannend zeg! En ik zit al zo in spanning! Iemand al wat gehoord van cynthiaB? Of mag je tijdens de ramadan ook niet internetten? Is natuurlijk wel ook een luxe...en volgens mij gaat het daar juist om he? Geen luxe om mee te leven met mensen die niks hebben/ hadden.... Ikzelf wordt met de dag zenuwachtiger...gisteravond stond ik gewoon met m'n man te praten bij de speeltuin bij ons voor en opeens werd ik extreem slaperig...(hij is zooo slaapverwekkend! ) Bij m'n vorige zwangerschappen was ik ook vooral heeeeel moe...heb lang geslapen, maar zou zo al wel weer kunnen slapen. Heb geen puf meer. En heb het idee dat ik m'n baarmoeder kan voelen boven m'n schaambeen. En had gisteravond steeds krampjes, terwijl ik op de stoel zat te strijken...Ik hou misschien gewoon mezelf voor de gek (wishfull thinking), maar ik heb zo langzamerhand echt het idee dat het goed zit... Kan niet wachten tot ik kan testen. Gelukkig heb ik een heel vol programma deze week...maar als ik kan, ga ik denk ik toch vast dinsdag al testen (4 dagen voor nod...). Heb nog 3 tests liggen, dus ik kom de week wel door! Mijn banner staat trouwens op 39 dagen, maar het is eigenlijk 40...
Hallo dames, zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, is de test die ik vrijdag gedaan heb, niet positief geweest....ik zit dus nog gewoon op die (&^&*%^%&ôngi te wachten.....grrrrr! Ik voel wel kleine steekjes in mijn buik, maar ik reken er al niet eens meer op....ben het helemaal zat!
goedemiddag allemaal! ik kom me hier melden, zojuist ronde 10 ingegaan dus we gaan ook maar eens beginnen met smeppen heb mn vriend al voorbereid hahaha suc6 allen! liefs marieke
@cynthyaB: Ben blij weer van je te horen, al is het dan (nog) geen goed nieuws. Ook al heb je die krampen, ik hoop voor je dat die ongi toch wegblijft en je alsnog volgende week posi test! En anders: laat ze snel komen, en nog sneller weer vertrekken! sterkte...