Hi go4baby! Lekker rustige zondag gehad eigenlijk. bank hangen / laptoppen.. @pebbles DAN PAS? pfff.. ok.. zaterdag duurt nog 6 dagen! Ik wil heus wel een testje doneren hoor
Zo dat waren weer heel wat pagina's! Even snel even wat reacties.... @Pebbles: ik vind het ook reuze spannend voor je hoor! Ik zal keihard voor je duimen! @rainstarr: lekker he, om soms gewoon even niets te doen... gewoon genieten! @Diaantje: JA, EN NU GENIETEN JIJ! Heerlijk heerlijk! En zo gezellig dat je lekker hier blijft aftersmep'n! @Beastie: genieten daar op de kermis? Bots autootjes op de kermis laten staan he? Niet mee naar huis rijden... @Leentje: balen zeg, je had zo mooi gesmep't! Nu dan, was het oefenen en de volgende ronde gewoon RAAK SMEP'n! @Danjo: GEFELICITEERD! JIJ ook lekker genieten! @ Zico: hoop dat je cyclus snel weer regelmaat vertoont en goed dat je tempt. Dan kun je een ei na een paar dagen wel 'terugvinden'. Mijn temp heeft ook heel wat dagen heen en weer gezaagd en weet hoe vervelend dat is! @Miepie: ook goed toch om een keer even wat 'relaxter' te SMEP'n? Zolang je in een bepaalde periode maar heel regelmatig SMEP't dan is de kans toch ook groot dat het raak is? @Tezzz: jij bent net zo ongeduldig als ik.... maar het klinkt wel goed bij jou! Ik heb vandaag wat rare dingen in mn buik, maar dat zal wel zo zijn omdat ik er opeens weer beter op ga letten... @Alle andere en iedereen: lekker SMEP'n en ik spreek jullie snel weer! Gaan nu even boodschapjes doen, lekker makkelijk eten halen! ZWAAI
Ik ben weer eens bij dit topic binnengeslopen, ben wel benieuwd hoe het met de smeppers gaat, maar jullie schrijven zoveel dat ik het niet allemaal kan lezen! Heb even de lijst opgespoord en helaas is er nog niet veel roze te bekennen, maar er zijn flink wat meiden die de komende dagen hun NOD hebben, dus dat geeft hoop. Volgende keer als ik hier weer onverwachts binnensluip wil ik veel meer roze op de lijst zien. Kom op meiden!
@Nina: jij ook heel veel SMEp of KLUS plezier (aan je banner te zien gaat het druk worden ) En jij dan ook graag in roze natuurlijk staat goed op de lijst!
heb zere ( . )( . ), dus ben er nu wel zeker van dat ik dat krijg met mijn ei. Wat een gedoetje. Nog ff doorklussen!
@ Pebles ik ga keihard voor je duimen. Ik heb de testen van matcare besteld zijn dat goede testen? Laten we voor veel roze gaan deze maand
@Rainstar, Ik had vanmorgen met 't sporten ook onwijslast van mijn (.)(.) ondanks mijn sportBH. Na 't sporten een ovu test gedaan enne POSTIEF! Dus wij gaan xtra SMEPen. Sinds vanmiddag buikkrampjes.....mijn ei staat op knappen!
dank je dank je ik ben voor roze ik heb ook geen verstand van welke test goed is en welke niet, heb nog nooit getest eigenlijk ook geen kans voor gehad moet ik zeggen
SMEPpers voor september: photos.babyfit.com/4/0/407567978.jpg 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming, ronde 5 - NOD 16 sept 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Wieffie, ronde 6 - NOD 23 sept 27. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 28. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 29. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 30. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 31. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 0 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1okt 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 7. Miepie80, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 9. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt Even aangepast gezien ik mijn NOD op 1/10 schat ipv 30/9 Groetjes
Hoi meiden ik kom ook van een ander topic de 4e ronde...nou het is spannend moet het morgen worden... Tenminste als ik mijn vorige maand cyclus aan houd dat was ook 27 dagen... Alleen heb ik nog helemaal geen voorklachten. Voel me super lekker geen pijn in mijn rug geen pijn in mijn buik dus ben benieuwd.... Kan ook zijn dat het deze maand weer later komt maar je weet het nooit...... Hou jullie op de hoogte.....
he meiden...eindelijk weer ff achter de pc...heb vanmiddag het tegen mijn schoonfamilie verteld dat we een derde kindje verwachten...kreeg helemaal de kriebels zooooo leuk is dat he..en dan die koppies van mijn 3 mannen..heerlijk! Tot nu toe dus nog geen roze hier!...ga nog ff duimen meiden..kunnen wel weer wat roze gebruiken hier hahahaha
hallo, ik ben weer terug van mijn fietstochtje! Ik zie dat er helaas na Diaantje niemand meer is bij gekomen... Jammer meiden, ik hoop volgende maand meer geluk voor iedereen. Ik ebn nu heel moe, maar ik kom morgen weer even kijken, en probeer wat bij te lezen, al is 5 dagen niet echt meer in te halen... Ik hoop dat het goed met iedereen gaat!
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming, ronde 5 - NOD 16 sept 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Phantasia, ronde 4 - NOD 17 sept 20. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 21. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 22. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 23. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 24. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 25. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 26. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 27. Wieffie, ronde 6 - NOD 23 sept 28. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 29. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 30. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 31. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 32. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 0 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1okt 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 7. Miepie80, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 9. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt
Tezz en silla bedankt voor jullie reactie, ik heb effe weer al m'n kaartjes gaan bekijken. Wat viel me op, ik krijg steevast op dag 14 m'n ei. Als ik toch die 2 dagen vegen voor ongi reken dan heb ik vanavond m'n ei. Dus ben nu wel eens echt kerjeus wat de temp gaat geven. Ben nu wel eens echt kerjeus. We gaan vanavond nog eens aan de klus en we zien wel . De rest van de week sta ik met de late en voor te tempen is dat veel beter, dan is het uur steeds het zelfde.
Hallo allemaal, ik kon het toch niet laten, dus kom nog gezellig even langswippen. De koffers zijn al bijna helemaal ingepakt, dus daar heb ik weinig omkijken meer naar. Nu even forummen, straks ovutestje (gisteren was ie bijna postitief, ben nu benieuwd), en vanavond sowieso even smeppen. Goedenavond trouwens allemaal!
neeeeeeh ik weet niet wanneer jij van plan bent om te testen? (of heb je al getest, zie op de lijst een nega test staan) Maar ik ga als de weg blijven pas zaterdag testen.