Ik heb zaterdag 9 september getest En toen was ie inderdaad negatief... En nu ben ik langs de ene kant erg bang dat het weer negatief gaat zijn, maar ondertussen ben ik de dag wél droog doorgekomen
mmm spannend hoor, en wanneer ga je nu weer testen dan? Anders wacht je toch ook gewoon tot zaterdag?
@Coco: Ook goeie avond! Zit ik hier toch de hele middag uit m'n neus te vreten...ben ik een paar uurtjes weg...iedereen weer langs geweest! Mooi is dat weer...en over een min. of 20 is manlief weer thuis...dus kan ik niet meer computeren! Iedereen een beetje genoten van het mooie weer? Vast wel... Mijn dochter was toch ziek van de week? Ze kreeg ook allemaal uitslag. Zat ik vanmiddag ff te internetten naar wat het allemaal kan wezen...nou, ik HOOP dat het dus geen roodvonk (of nog erger) rode hond is...want daar lijkt het wel op. De uitslag is nou wel bijna verdwenen, maar ik ga voor de zekerheid toch morgenochtend met haar naar het inloopspreekuur...hopen dat het netelroos was (is niet besmettelijk ofzo en zijn wel zalfjes voor). Ze had/ heeft gelukkig niet zo veel jeuk, meer dat het ging gloeien...ik zie het wel morgen... Als het maar geen rode hond is...kan de dokter meteen mijn bloed testen! Vanaf wanneer kan een dokter zien of je zwanger bent? ...mijn zoontje komt beneden kleppen...moet ik ff opnieuw instoppen..
Hey Tezzz, wat rot zeg van je dochter. Hoop dat het allemaal toch wel meevalt en dat het geen rode hond is. Veel succes morgen bij de dokter. Ik heb net weer een ovutestje gedaan. (aan m'n slijm te zien is het trouwens wel gewoon m'n ei-periode) Eergisteren was er vrijwel geen tweede streepje. Gisteren een duidelijke tweede treep, bijna even donker. Vandaag is ie weer lichter. Had ik misschien toch beter twee keer per dag kunnen testen, om het wat duidelijker te krijgen. Maar goed, we hebben eergisteren nog gesmept, en gaan vanavond weer, en dan morgen (waarschijnlijk) nog een keer, voor de zekerheid. We houden ons heel keurig aan het SMEPvoorschrift en hebben tot nu toe om de dag geklust. Dus of m'n ei nu al geweest is, of nog moet komen, ik ben em niet misgelopen. Mijn man is echt blij met het schema, we hebben het nog nooit zo vaak gedaan, hihi...
Dan moet hij je gewoon helpen hij kan de test goed verstoppen of hem mee naar zijn werk nemen als je denkt dat jij je niet kan bedwingen. wij hebben er geen in huis en mijn vriend gaat er een halen als er vrijdag nog niets te bekennen is.
Hee Coco! Heel veel SMEP succes nu he! Je hebt inderdaad zo te horen gister je pos. ovu gehad. Bij mij ging het ook zo hoor! En een heel lekkere vakantie! Veel afleiding en goed relaxen! Tot later dan maar weer als het hier knetterroze is!
Hoi meiden, Ik heb even snel bijgelezen. Het wordt weer spannend allemaal. Ik moet trouwens nog in het rood worden gezet. Slecht voor de statistieken! Iedereen alvast WELTERUSTEN!
@Pebbels: ik zag dat je cyclus max. 29 dagen is... En dat je op dag 15 je pos. ovu hebt gehad! Ik denk dat je dan best eerder kan testen hoor bijvoorbeeld woensdag Weet je hoe lang je DPO is (days after ovulation?) dan kun je nog exacter berekenen hoe het zit... Nou je ziet... ik wil je graag ROZE zien Maar take it easy hoor!
Zo iedereen al naar bed? Hier is het weer kinderarbeid Zijn nog aan het werk... samen... ik ben het kind @Beastie: al thuis... ben benieuwd hoe je erbij loopt.. hihihi Hoop dat het heel gezellig is geweest! Kan ik daar niet een waarzinnig gave fotoreportage van maken... van de typische noord-hollandse plattelands kermissen Helaas... ik moet weer hard werken hier!
Hi ladies, Nog ff een berichtje van mij... We waren vroeg naar bed gegaan om te SMEPpen...wat denken jullie lukte het gewoon niet! Dus wilden we maar gaan slapen. Maar omdat ik smiddag's een tukkie gedaan had (mega hoofdpijn) kon ik niet in slaap komen. Mijn man het vreselijk last van zijn darmen hihihhihi dus hij kon niet "presteren" maar na een lange wc bezoek was het over. Toen dacht ie dat ik al sliep maar dat was niet zo en ja hoor tis ons toch nog gelukt om op dag 16 te SMEPpen hihhihihi. Nog 2 SMEP dgn te gaan 1 rustdag en dan nog 1x SMEPpen...dan zit ik op de wachtbank...ik ben benieuwd! Nu ben ik ff beneden om wat te drinken en ik dacht ach laat ik nog ff de laptop aanzetten hihihhihi. Coco...fijne vakantie en ik hoop dat je "roze" terugkomt! Slaap lekker ladies...
@ Silla: wat een avontuur weer Ja, soms is het SMEP'n als het moet wel wat lastig! Maar als het dan toch gelukt is... klein feestje... hihi Lekker slapen zo. Wij volgen hopelijk het goede voorbeeld! (qua slapen, SMEP'n is niet nodig, en te moe... )
zorg dat je er morgen om 11.00 uur hier bent dan krijg je een waanzinige reportage! :morgen om 11.00 uur taart eten bij me schoonzus...en dan weer naar de kermis..we zitten nu aan de after thea!
Wie komt er taartjes bij mij eten? Man is jarig, maar zelf aan het werk, dus vier ik het maar met jullie