ohhhhhhhh heerlijk taart... van harte gefeliciteerd met je hubbie ...zou graaaaaag taartje bij je willen komen eten hihihi Voor alle meiden die zijn geworden..ontiegelijk balen meiden...zal nog ff flink gaan strooien..zodat dit jullie laatste maandje rood is ... ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* straks de VK bellen voor een afspraak....hebben er zin in !
Goedemorgen! Ik ben erg benieuwd of mijn ei springt vandaag! Ga straks toch nog ff een ovu testje doen! Kep MEGA spierpijn (heb gister gesport) EN geSMEPt! Dus ik hoop dat ik vanavond me enigzinds kan bewegen tijdens de xtra SMEP avond hihihhihihi. @Diaantje...Spannend hooor VK bellen...zo wordt het gewoon steeds meer "echt" hihihihi @Miepje...GEFELICIFLAPSTAART met je mannetje! Nou ga maar aan het werk, ben vrijdag niet aanwezig geweest (uitje met de afdeling) en mijn bureau en postbakje zit helemaal vol! Pffffffffffffffff maar ik probeer af en toe nog ff mijn neus te laten zien! Liefs
goedemorgen! Mijn nieuwe smep avontuur begint vandaag ook weer. Spannend weer. Ik heb nu nog vakantie dus kijken of dat helpt. Zijn er nog mensen die gaan testen vandaag?
Goeiemorgen allemaal! Nou, ik heb maar liefst 3 uur slaap gehad vannacht! Ben zo verkouden dat ik niet in slaap kon komen en toen ik bijna sliep (om 2.30) werd m'n zoontje wakker...had in z'n bed geplast! En toen ik dus eindelijk weer kon gaan slapen kreeg ik kriebelhoest! Uiteindelijk slipe ik dus pas om 4.30 uur! En om 7.30 weer op om met m'n dochter naar het inloopspreekuur te gaan. Gelukkig was het toch gewoon een soort koortsuitslag en is het niet besmettelijk of zo! Haar dus gauw naar school gebracht en door boodschappen doen... Ik moet het hele huis nog aan kant maken vanmorgen, maar ikke ben zoooo moe! Dusssss....zit nou ff lekker hier! Miepie: gefeliciflapsteerd met je man...het taartje bewaar ik wel voor straks, oke? ('midden in de nacht' taart eten is niks voor mij...) Ik hoop dat jullie allemaal een lekkere relaxte dag hebben vandaag! Groetjes!
Hé Julita, gezellig dat je ook weer even komt buurten! Geen idee of er vandaag testers zijn, ben er de afgelopen dagen zelf niet veel geweest. Lekker om even in NL te zijn? Genoten van je fietsweekend? (je had in elk geval wel aardig weer ).
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming, ronde 5 - NOD 16 sept 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 31 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 0 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1okt 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 7. Miepie80, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 9. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt Goedenmorgen allemaal! Ik heb ff mijn datum aangepast. Ik zit vandaag op 5 DPO dus mijn NOD is 29 of 30 september.
Leentje, ik heb je ook ff in het rood gezet. Jammer meid, hopelijk brengt deze ronde je meer geluk! Miepie80, lekker hoor die taart! Gefeliciteerd met je mannetje! Diaantje, mis bijna die mooie testen van je
goedenmorgen.... vandaag ffies rustug aan hoor...was gister toch even te gek @miepie....gefeliciteerd, met je hubbie! Roze taart! joehoeeee 8) wie wordt nu de volgende rozzzzeee?
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming, ronde 5 - NOD 16 sept 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 31 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 0 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1okt 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 7. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 9. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt Leentje, hele dikke knuffel! Heb mezelf even verplaatst; stond op 12 okt (?), en met dag 1 op 12/9 en een cyclus van 24/25 dagen kom ik toch echt op 6 okt .
Jaha, ik zit klaar! Lekker veel taart krijg jij vandaag Nou, goed genieten van de drie dwaze dagen... MIEPIE: gefeliciteerd met je mannetje! Lekkere taart zeg! Doet het goed als ontbijt hier!
Ladies, FF snel! Kep net weer een ovu test gedaan (gister positief) vandaag weer overduidelijk positief! Zou het dan vandaag ECHT gebeuren! duim duim duim duim duim duim!
he meiden heb gisteren eisprong gehad, we hebben het bijna elke dag geklust omdat we niet wisten wanneer die zou komen, maar nu kon ik even testen en reusltaat met een posi ovutest, dus netjes 14 dagen na m'n licht vegen. Eindelijk op m'n wachtbankje.
Miepie gefeliciteerd met je mannetje ook! Heerlijk om in NL te zijn, wat kan je hier toch lekker eten he? Ik moet echt oppassen dat ik niet dik word... Trouwens, wat denken jullie ik heb na mijn ongo tot nu niet gesmept. Heel erg voor de freshness denken jullie? nou ja er is toch niks meer aan te doen.
Silla Gefelisiflapstaart met je posi test Zico Jij ook gefeliciterd met je posi test, Go for pink Ladies Miepie gefeliciteerd met je mannetje Verder wens ik iedereen een prettige maandag toe, wat een druilerig weer trouwens
@Zico! Jaha, je hebt je ei te pakken! Hopelijk weer roze! @Julita: geniet maar lekker hier hoor! En ik zou zeggen, gewoon vandaag weer even aan de slag voor de freshness... hihi die uitdrukking had ik nog niet gehoord... @erannick: zeker druilerig... het was zo lekker van het weekend! Maar goed, dan maar extra hard werken weer vandaag... heb zin in koffie... buiten de deur... blehh!
Julita, hier ook de boel al een dag of 5 niet ververst . Gaan we vanavond verandering brengen! Bedankt voor alle felicitaties. De arme man moet gewoon de hele dag werken, zal zich niet erg jarig voelen... Ga denk ik zo maar wat slingers ophangen en vanavond lekker koken, voelt ie zich toch nog een beetje jarig. Hij riep vanmorgen wel gelijk dat het toch echt binnen drie maanden raak zal moeten zijn; hij heeft altijd geroepen voor zijn 30ste vader te worden (had ie er maar niet zolang over moeten doen voor hij 'voor het eggie' wilde gaan, eigen schuld, dikke bult ) Ik zit hier al vanaf 6 uur (!) op te letten wanneer het eens droog wordt, want ik moet nog een kadootje gaan kopen... en het regent NOGSTEEDS!