Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Sorry, zico maar deze test is volgens mij niet positief. Het kijkt echt heel nauw. Bij een positieve test zijn beide lijnen even dik. Hier is de controlelijn dikker dan de testlijn. Maar het zou goed kunnen dat je even hiervoor wel je LH-piek zou kunnen hebben gehad en dat dit het einde ervan is. Dan heb je je ei idd gevonden.

't is hier trouwens wel erg rustig zeg...

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Hier hebben we net een klein buitje gehad maar ondanks bewolking is het verder wel droog. Ga dadelijk ook ff de stad in, beetje shoppen met mijn vriendje. Hij wil een nieuwe zonnebril voor zijn pokertoernooi vanavond. :rolleyes:

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Volgens mij is bij zico juist de Ovulatielijn dikker dan de controlelijn, wat betekent dat hij juist vet positief is, of zie ik het nu verkeerd?

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    CD 37.....treurig...:(

5. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Viezzz weer! bleh...nix an op de kermis met regen...ben maar lekker optijd naar huis gegaan ken ik nog een tijdje beppen met jullie ;)

mannetje heeft trouwns 2/3 van de nacht op de bank doorgebracht :D hij is op de bank inslaap gevallen en vanmorgen om 6.30 tanden alsnog gepoetst [​IMG] en in bed komen liggen.... :rolleyes:

Vanaf morgen ga ik ook weer aan de ovu testen..

Julita ...zo er g is het nog niet dat de fressness wat achter loopt....je ei is nog niet in zicht...maar gewoon vanaf vandaag weer aan de Smep.. ;)

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Wat betreft de ovu test van Zico...ik vind het zelf al moeilijk om in te schatten maar ik denk dat Cynthia gelijk heeft.

@Cynthia...CD 37 dat zal wel door de MK komen. Soms duurt het ff wanneer het weer op gang komt. Ik heb daar overigens geen last van gehad na mijn MK's maar goed ieder lichaam is anders.

@All...kep zo geen zin om te werken. Ben de ochtend bezig geweest op een andere afdeling. En ik zit nu niet op mijn eigen plekkie maar ik kan me er echt niet to zetten. We zitten maar met z'n 2en en mijn baas heeft lekker een middag vrij. Maar goed volgende week woensdag heb ik lekker 3 wkn vakantie! Dus eigenlijk ben ik daar naar toe aan het leven....

Groetjes Silla

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Sorry maar je, aan de ene kant staat een c bij de dikke lijn (controlelijn) en een T bij de testlijn, die helaas dunner is. Kijk maar eens in mijn album, ik heb deze ronde erg veel negatieve ovutesten gehad met een behoorlijke lijn.

Wat k*t voor je dat je nog steeds niets meer weet. Wanneer wil je weer gaan testen? Ik weet er helaas alles van hoe vervelend het is als je zulke lange cyclussen hebt. Sterkte meid!

8. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gigiggigi idd niet goed gekeken.
    Erg jammer dat de digi ovu testen zo duur zijn, maar tis wel makkelijker inschatten. Vind het zelf ook moeilijk hoor om te bepalen wanneer 't nou nega of posi is....
    Hoe dan ook blijft het irri als je al zoveel negatieve testen gehad hebt!

Groetjes

9. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja nu zie ik het ook je heb helemaal gelijk...die test is niet positief...de lijn bij de T moet net zo donker of donkerder zijn als de C lijn... ;)

@cynthia... wat vervelend nou..[​IMG] zou het met je ma te maken kunnen hebben?

10. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh, op die manier. Ik ben andere testen gewend, vandaar.

Tja...ik heb eigenlijk op het moment helemaal geen zin om te testen, want testen hoort iets leuks te zijn, maar als 'ie telkens negatief is, en mijn cyclus maar langer en langer wordt, vind ik er niets aan om te testen.

Maar als ik wel zwanger ben, moet ik dat op tijd weten, want ik zit midden in de Ramadan. En dan moet ik dus stoppen met vasten.

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik weet het niet...zou kunnen denk ik. Maar ik heb ook medicijnen gehad na die ma, misschien dat het ook daardoor kan komen.

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Ik heb een hele poos diezelfde testen gebruikt en ik heb er ook een positieve van in mijn album staan, van juni ofzo.

Wat kl*te meid. Ik hoop idd dat je snel duidelijkheid krijgt! Misschien zou je voor de zekerheid aan je ha kunnen vragen om een bloedtest. Dan weet je het iig zeker.

13. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    is dit niet een reden om eind van de week eens langs te gaan bij de huisarts.. ;)

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hmm...nou ik heb een nog grotere hekel aan bloed prikken dan aan onzekerheid. Ik wacht nog wel even. als ik bloed moet gaan prikken dan ga ik tegen de vlakte dus....

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, als er aan het einde van de week nog niets is, dan wordt het wel tijd vrees ik.

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier een zonnige groet uit cran canaria hoe staat het ervoor ? druk aan de smep? nou hier is het lauw we moeten nog klussen! maar goed de motivatie is er niet als het 34 graden is en je hubby is een beetje verbrand moest ff hier zijn me man moest ff kijken voor zaken op het net dus ik greep me kans
    heb net het book shopaholic & baby uit echt een aanrader ! super leuk
    nou meiden ik hoop vurig dat ik zwanger ben maar ik durf niet zo goed te hopen merk niets aan me lichaam dus we zullen het zien
    xxx

17. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi, stuur je wat van die warmte hier naar toe! hihihihhi
    Het Boek Shopaholic & Baby heb ik sinds deze net uit is al maanden in de kast liggen. Ik heb nl. besloten om deze pas te gaan lezen wanneer ik zwanger ben hihihhi.
    Ik hoop dat je lekker zwanger bent!
    Groetjes

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee, wat een drukte zo opeens!

@Cynthia en Zico: blijf je wel met regelmaat doorsmep'n? Geldt ook voor Zico. Als je teveel denkt dat je je ei hebt gehad en het is niet zo dan is het natuurlijk wel flink balen... (ik zeg dit een beetje uit eigen ervaring hoor)
    Ik had de test ook verkeerd om gelezen. Maar waarschijnlijk komt je ei er nu dus aan (of is inderdaad net geweest. Heb je de afgelopen dagen oook getest? Als je alleen deze hebt is het lastig te zeggen hoe en wat!)

@beastie: was het zo erg in huize Beastie... dat jullie elkaar niet eens gemist hebben... hihi jij was zeker ook meteen in slaap toen je je bedje rook...

@wieffie: mogen we vandaag bij jou dan de kermis opzetten en komen zwieren en zwaaien... hier is het drie keer niets... (maar nu is de regen geloof ik wel opgehouden...)

@fiona: hele fijne vakantie verder! En wel goed je hubbie insmeren he...anders kun je het SMEP'n wel vergeten... Nou, ja bepaalde standjes, met minimale aanraking kunnen nog...

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou eens even zien, vorige week woendag en donderdag heb ik ovutesten gedaan, die wel negatief waren, maar wel een streepje lieten zien, vrij licht. Vrijdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was gewoon negatief. Ik smep me een ongeluk, ik heb alleen van dag 25 tot dag 30 helemaal niet gesmept (6 dagen, best veel), dus nu zou het kunnen dat er net een ei in die tijd was.

Maar verder de hele maand keurig gesmept.

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Balen dat je zo lang moet wachten en nou nog niks weet, Cynthia... :(

Share This Page