Lekker aan het pimpen iedereen? Heb mn banner maar weer aangepast want dat vuurwerk was echt te suf! Heb zin in volgend weekend... weet ik tenminste meer!
Hoi hoi, Ik zit nu 13 na DPO, hoelang dat eerder was weet ik niet want dit is mijn eerste keer tempen. Maarrrrr ik ga toch pas zaterdag testen als er dan nog niets is... Maar ik wil natuuuuuurlijk ook super, dol, vet, mega graag in het roze, dat snap je wel. Groetjes Pebbles
Pebbles, spannend joh! Dat je het volhoudt niet te testen... Silla, ik vind de onderste nog iets donkerder, maar volgens mij zijn ze beide positief. Wat doe je hier nog > aan de smep jij!
Ja de laatste is idd donkerder maar die is nog maar een paar uur oud, de 1ste is al ruim 24 uur oud. SMEPPEN dit za/zo al gedaan vanavond idd weer. Mannetje is nog niet thuis whahahaahaha. Maar goed STEL dat de test van vandaag ECHT de juiste is moet ik dan nog 1 extra dag klussen? Mij maakt het niet uit maar mijn mannetje trekt het lichamelijk geloof ik niet whaahahaaha Tips gevraagd! hihihihi
Zou kunnen dat vandaag je eitje springt, kan ook morgen pas zijn... zou in elk geval wel proberen in elk geval vandaag of morgen nog te smeppen . Stel dat ie vandaag al is gesprongen, dan moeten die zaadjes van gisteren de klus ook nog wel kunnen klaren , kan dus ook een rustdagje nemen en morgen voor de zekerheid nog een keer ertegenaan! Hoe dan ook, veel smep-plezier!
Nou ik had mijn mannetje gister al op de hoogte gebracht dat we sowieso vandaag(maandag) en morgen(dinsdag) moesten, dan een rustdag en dan nog es... Toen begon hij ietwat zuur te kijken! hihihihihhi Maar goed wat moet dat moet dusssss ik ga al mijn charmes in de strijd gooien om woensdag nog xtra te gaan...en dan sla ik de xtra NA de rustdag wel over. Maar goed ik heb nog 4 ovutesten over dus als ie morgen alweer minder is dan doe ik het gewoon volgens het SMEP.... *vraagt zich af of iedereen het nog snapt hihihhihi*
Kan je op de dag van je eisprong seks hebben? Of is dat niet nodig? Slecht? Sorry voor de rare vraag?
niks is raar hier hoor! Tuurlijk kun je sex hebben op de dag van de eisprong! Waarom niet! Prima zelfs! GO FOR IT! edit: het hoeft niet, maar mag zeker wel. Vind ik trouwens wel goed uitmikken als je precies 'op' je ei klust
@Tezzzzzz, denk je...ships dat betkend nog langer wachten tot NOD whahahaahaha. @Yvet...Tuurlijk kun je op de dag van je eisprong sex hebben, of het nodig is...tja dat is nooit met zekerheid te zeggen maar slecht is het zeker niet! Je moet maar zo denken, nooit geschoten is altijd mis! Of...Beter teveel (sex) dan te weinig... Succes
@Tezzz...HÉÉÉÉÉL flauw! Konden we maar op onze navel drukken en zeker weten dat er een eisprong kwam, en kregen we maar groene urine wanneer we zwanger waren...scheelt ons een hoop tijd en geld. Maar goed helaas zit het menselijk lichaam niet zo in elkaar
SMEPpers voor september: photos.babyfit.com/4/0/407567978.jpg 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming, ronde 5 - NOD 16 sept 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 31 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 0 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1okt (of mss toch 2 okt) 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 7. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 9. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt
@beastie, dat word dus vanavond smeppen, ei is inderdaad nog even niet inzicht dus kan ik het nu mooi nog verversen. @CynthiaB, ik hoop dat je snel duidlijkheid hebt, dit wachten is heel moeilijk lijkt me...