@ Pebbels: 13 DPO, dan is het inderdaad goed nog even te wachten. Dacht dat je al verder was! @Silla: ik denk inderdaad dat je test van vandaag nog duidelijker is. Ik weet niet hoeveel dagen achter elkaar je al geSMEP't hebt... maar je ei kan inderdaad ook pas morgen komen. Lastig hoor, om dan in te schatten hoe vaak je nog mag Dat gaat bij ons ook steeds mis... Doe waar jullie je fijn bij voelen!
@ Julita... of heeft mannetje zelf al aan verversing gedaan... en anders: lekker oefen SMEP'n! hoe staat het met al dat randjesfietsen hier? Iemand nog een serieuze poging gedaan?
He meiden, kwam ff buurten..en maar goed ook zie ik..de eieren vliegen me om de oren ..TOPPIE ! Ga flink duimen meiden..kom maar op met dat roze! Voor de meiden die ongi zijn geworden..knuffie !! Hier op jacht naar positie broeken, buikbanden etc..heb een band gescoord op marktplaats.hihihi..heerlijk..shoppen vanuit je luie stoel hihihi Zaterdag al 2 broeken gehaald..kan dus mijn eigen broeken niet meer aan..echt genant..iedereeen vraagt ook of ik echt niet langer dan 4 weken ben, of het er 2 zijn hihihih....nouja....moet de 22ste oktober naar de VK. (doen met 11 weken een echo hier...zucht..wil eerderrrrrrrrrr!) . dan weten we meer...ben heel benieuwd wat we gaan zien hihihihih... hier even wat HCGtjes ******************************************************* ******************************************************* ******************************************************* ******************************************************* ******************************************************* *******************************************************
Ja meis..is echt belachelijk..en maak me ook echt licht zorgen hoor...maargoed...is mijn derde..dus wie weet dat het daar aan ligt...
Vriendje komt vandaag niet. Balen Maar goed we hebben het weekend al volop geklust dus wie weet Net laten Pendelen. Die zeg November van een meisje..
Hier is een leuke discussie aan de gang Ik vroeg aan mannetje welke v/d 2 OVU test hem het meest duidelijk was. Die vandaag dus...ik zeg: "nou schat dat betekend dat we nog 3 dgn aan de "bak" moeten. Hij begint zenuwachtig te lachen en zeg jeetje ik ben kapot man! Dat hoeft toch niet?! Dus ik zeg heel stellig...Jaha dat moet wel volgens de SMEP.... Ik geloof dat het zware week wordt hihihhi 8)
Jullie wonen nog niet samen begrijp ik? Wie weet heb je geluk met de zwemmers van je vriend hihihhihi
We wonen idd niet samen. Maar hebben het weekend volop geklust. Dus hopelijk zit dat goed. Volgens Pendel MissyZuilen: November meisje. Wacht nu die van Lotte af.
@diaantje ....http://www.buikbanden.com deze buikbanden zijn ook leuk @go4baby...dus ik gekluisterd voor de tv, Friends kijken want Rachel zou bevallen **gehoord uit een zeer betrouwbare bron** is het niet in de aflevering van Veronica...maar laat op de avond bij net5...
@diaantje: Ik ben ook heel benieuwd naar je echo! Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gaat met je, aangezien wij ook voor onze derde proberen. Had je bij je tweede ook al vroeg positiekleding nodig? Want ik vind dit eerlijk gezegd idd wel erg vroeg ja...en dan ook al een posi test zo vroeg...ga je je toch idd wel een beetje afvragen of dat niet gewoon aan 'dubbele hcgtjes' ligt... je laat het ons vast wel weten he?
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 31 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 3 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1okt (of mss toch 2 okt) 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 7. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 9. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt WishfulDreaming, GEFELICITEERD! Las op he t NOD-forum dat je een positieve test had!
WOHOW Diaantje, dat gaat lekker snel met je buikje! Lekker shoppuh! En marktplaats is dan zeker ideaal! Zo kort maar nodig! @Silla: mijn vriend ervaart het soms ook wel als een uitputtingsslag... Maar helaas... vanzelf gaat het niet.... Het is gewoon keihard werken... Ik ga komende keer tot aan mn vruchtbaar slijm 1x per 3 dagen doen en dan om de dag tot mn pos. ovu. Hopelijk is het dan beter vol te houden voor hem. Want ik heb het gevoel dat te vaak niet echt ten goede komt van de productie...
@Go4Baby... Ik weet wat je bedoelt, ik vraag me af of de kwaliteit wel beter is na zoveel dgn achter elkaar. Hij heeft al niet van die beste zaadjes (Chromosoomafwijking) maar wie weet zit er nu wel gezonde tussen hihihhihi