HIHIHIHHIHI jahhh ik ook hoor! Nu vind ik de tijd helemaal lang duren! Pffffffffff Geduld is een schone zaak zeggen ze
IK WIL OOK ROZE WORDEN.... Maar ik heb geen idee of ik echt op 11 DPO zit of slechts op 8 DPO... dat maakt wel verschil... Wanneer zal ik testen dan dames? EDIT: ik ben twee keer op 14 DPO ongi geworden... maar had dan vaak al op 12 DPO wat bruinverlies...
dus vrijdagochtend... Lijkt me inderdaad wel oke, maar vriend gaat sportdag op school van zn zoon begeleiden... ach, als nega is (zal wel) dan geeft dat ook niet, als posi is vind ik dat natuurlijk niet zo leuk... Wat een gedoe... nou, ja. Ik wacht wel tot zondag als ik dat volhoudt... of zal ik stiekum morgen ochtend...
Morgen!!!! **zo'n test zet me altijd weer in de realiteit....zit je missien ook niet zenuwachtig te doen op school...of juist weer wel...pfff**
Hee Tezz, zullen we samen testen dan zaterdag.... Of hou jij dat ook niet vol @ Beastie: ja... maar stel dat... dan flip ik helemaal...en kan ik de hele dag alleen maar lachen.... hoe leg ik dat uit....
Ladies... Ik ga bankhangen met mijn mannetje ff wat xtra aandacht geven want tja...er moet nog het e.e.a. gebeuren vanavond (en morgenavond en die woensdagavond) hihihhihihhi
moet je mensen dan altijd wat uitleggen.. **zegt de gene dat als ze doordeweeks test en als ie positief is zich waarschijnlijk ziek meld omdat ze anders geen tekening meer maakt op haar werk **