Net getest...ghoopt op vet positief...of ander iets...maar nix, nada noppes....heb wel zwaar het ide dat ie eran zit te komen...dus plas morgen ochtend nog eens over een stokje....en dan zijn ze op...hmmm nieuwe halen dus... want denk dat ie morgen ochtend nietmeteen positief is...WORDT VERVOLD! maar het is day 12 dus aan de smep! @ go4baby...heb ik ook hoor....3 dagen nix, 1x licht dan vet...en dan weer nix....de testen zijn vast zaterdag binnen! EDIT! de test is toch licht positief, test morgen ochtend nogmaals
Hallo meiden, Gister was een smep-rustdag maar vandaag mogen we er weer gezellig tegenaan FF een klein vraagje; Als jullie randjesfietsen, hoevaak proberen jullie dan uit te stellen? Ik vind het wel grappige theorieen en ik ben erg benieuwd of het helpt... Diaantje, balen meid reuma. Helaas weet ik wat het is. Gebruik je er ook medicijnen tegen? Wij hebben ook lang getwijfeld om aan kinderen te beginnen i.v.m. het ziek zijn. Ikzelf heb ook een chronische darmziekte. Maar nu gaat het juist erg goed, dus waarom niet.
Ja meis, slikte aardig wat pillen weg...ben er cold turkey mee gestopt....(de medicijnen kunnen wel tijdens een zwangerschap...maar ik prefereer liever zonder)...als het niet gaat dan kan ik alsnog weer gaan slikken is mijn motto.... Ja en precies wat jij zegt...het gaat goed..het voelt goed..dus waarom niet !
hahah..doet me denken aan mijn hubbie..als ik zeg he lieverd...zegt ie steevast.."ben niet lief...ben STOER !!!"...yeah right !! :-s
Jeetje, cold turkey stoppen... oei dat zou ik niet durven, wel willen. Mijn arts drukte me ook op het hart dat niet te doen omdat ik dan ziek kan worden en dan word zwanger worden nog veel moeilijker. Ik hoop echt dat het goed met je blijft gaan! Ik ben gelukkig wel flink aan het afbouwen met mijn medicijnen omdat het nu goed gaat.
wieffie en diaantje, wat naar dat jullie dat er nog als extra zorg bij hebben. Blij te horen dat het nu goed gaat. Ik hoop dat jullie allebei gauw in het roze mogen.
Ik vind jullie ook stoer! Enne stoer is toch voor mietjes... (eehh grietjes...) @Beastie: spannend....! Maar als ie morgen vetter is nog beter! Dan heb je echt het hele weekend om raak te SMEPPEN! HIiiiihaaaaa! SMEP 'M D'R IN!
Dilemma.... heb dus nu licht positief en morgen waarschijnlijk VET posi. Wat nu? vandaag, morgen,overmorgen klussen? Vandaag niet....en vanaf morgen 3 dagen klussen? of en vandaag en dan nog 3 dagen als volgens het smep plan? teut dat ik ben....hier thuis wordt in iedergeval op vandaag gestemd
Beastie, hopelijk is het morgen een vette test! Dan kun je er nog lekker 3 daagjes flink tegenaan gooien voordat je weer wat rust hebt. Go4baby, ik heb even naar je temperatuur gekeken maar die was inderdaad nog erg hoog. Het is volgens mij ook echt verschillend, bij sommige gaat hij omlaag voordat de ongi zich aankondigt en bij andere mensen blijft hij nog meerdere dagen hoog. Al moet ik zeggen dat ik het bij jou wel erg lang vind duren, terwijl je de cyclussen ervoor toch eerst omlaag ging voordat het zover was. Apart...als je morgen weer hoog zit danzou je bijna denken dat je datgene wat je als menstruatie zag iets anders was.... laat morgen maar even weten. Mijn mannetje weet dat we gaan SMEPpen. Hij is er zelf ook wel mee bezig (nooit zoveel als wij hier haha) en wil dit ook wel eens proberen. Niet dat hij er echt het nut van inziet maar om de dag klussen vindt hij natuurlijk helemaal niet verkeerd. Alle SMEPklussers: veel plezier (wij beginnen morgen) en alle SMEPpers met een pauze, geniet van je rust want morgen moeten jullie er weer tegen aan. Doei
dus even voor de duidelijkheid je begint dag 9 van je cyclus met de ovulatie test en dan heb je om de dag seks krijg je een positieve test dan die avond seks en de twee daarop volgende dagen ook dan rust en dan nogmaals.....Klkopt dit en dan 15 dgn daarna testen met zwangerschapstest.....vanaf de positieve ovultatie test....toch?
dat is het dus moet vandaag en vanaf morgen 3 dagen ....dan komt er die dere dag er noets meer uit... we gaan eerst maar even een strand wandeling maken
Ik zou het inderdaad ook niet 4 dagen achter elkaar doen ivm kwaliteit enzo... Heb je al vruchtbaar slijm gevonden? En weet je uit ervaring hoe vaak je dat hebt en op welke dag na je positieve ovu test je een temp verhoging hebt? Misschien kun je dat allemaal combineren en dan je ei inschatten. Lastig hoor... Anders zou ik vandaag overslaan. Als ie morgen vet positief is, dan ben je met zowel morgen (vrijdag) als zaterdag en zondag toch vet op tijd? (ei komt toch zo'n 24 tot 48 uur na pos ovu test? Ik heb ook een beetje van 'die teveel is ook niet goed dilemma's' hier hoor! Dus, denk er even tactisch over na.... Hoop dat jullie in elk geval even lekker uitgewaaid zijn! Heerlijk! Het is ook zulk goed weer dus neem het er maar van!
Volgens mij klopt het een heel end Heidi, allen staat er in de originele tekst dat je dag 8 moet beginnen. Maar dan is men uitgegaan van een standaard cyclus denk ik. Je luteale fase na je ei zit tussen de 11 en 16 dagen, dat is bij elke vrouw verschillend (al lees je over het aantal dagen vaak verschillende berichten). Als ik mijn ei gevonden heb dan wacht ik in ieder geval 17 dagen, ik heb van de laatste keer wel geleerd dat ik niet zo snel moet testen. Doei
Ja, ik dacht ook al van alles stiekum... maar zal proberen morgen (moet extreem vroeg op voor mijn doen) te tempen (als ik te slaapdronken ben dan vergeet ik het als ik naar de wc strompel of ik droom dat ik temp en dan weet ik het ook niet meer...) ben ook een keer weer inslaap gesukkeld en toen ik wakker werd lag die temp naast me (ik temp in mond... anders had het heel pijnlijk kunnen worden en was ik wel weer wakker geschoten Maar ik hou jullie op de hoogte!
@ Beastie: alvast bijna gefeliciteerd met je 500 ste bericht ! (schrok dat ik er al weer meer dan 600 heb...)
@beastie, als je denkt dat ie morgen vet is dan zou ik misschien vanaaf niet doen... maaaaar, als je dat nu al nie tmeer uit je koppie kan zetten na die romatische strandwandeling dan zou ik vanavond doen, nog 2 dagen een niet en dan weer 1 laatste. Huh volg je me nog?
Ik ga in ieder geval vanavond Smeppen! Mijn mannetje heeft gevoetbalt en dan zegt ie zelf dat ie minder power heeft daarna. Dat zullen we nogwel eens zien. De SMEP heeft geen genade!
Go4baby, bij mij duurde het soms ook wel een poosje voor mijn temp weer zakte. Nu zit je toch op 36.2? Dus je bent wel weer omlaag.. Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken. Mijn kaartjes kun je ook wel in mijn album zien. Misschien heb je er iets aan?
Dames; Er staat dat je vanaf je posi test 3 dagen achter elkaar moet klussen. Maar je moet vanaf dag 8 om de dag. Ik zit net even te rekenen: Als ik op dag 8 begin met om de dag en ik heb volgende maand, net als deze maand op dag 15 een posi test. Dat wil dus zeggen dat ik 4 dagen achter elkaar klus. 8-10-12-14-15(posi test)-16-17-19 Snappen jullie hem nog ? Kan dit kwaad of zal ik hem aanpassen aan: 7-11-13-15(posi test)-16-17-19 Denk dat dit beter is, wat jullie?