favoriet is nog altijd.... want als mannetjes een beetje ziek zijn... zijn ze als was in je handen...
Ga hier zo ook maar eens even wat leuks doen... Oefening baart kind... TRUSTE ALLEMAAL! Tot morgen... met stiekume test misschien...
WishfulDreaming, gefeliciteerd meis! mooi hoor roze Ik denk dat het voor mij voorbij is, had een klein veegje roze hopen dat het hier bij blijft maar denk van niet.....
idd erg leuk...maare mannetje van mij **in de bijna 9 jaar dat we met elkaar zij** is ie maar 1 keer ziek geweest...dat was zijn rug...verder nooit...op ziek zijn van drank na dan he... slaap lekker miepie ...smep ze gek!!
ja... ehhhh er is net een baby geboren en een nieuwe baby wens gemaakt... dat kunnen jullie toch niet zomaar missen
Goedemorgen allemaal, mijn hoogste temp was 36.8 en nu is ie gestegen naar 37.0 gisteren een klein veegje roze dus ik dacht nu gaat mijn temp dalen en komt mijn ongi...net...niets AAAAHHAHAHAHAHAH ik maak mezelf gek zou het een laatste opleving van mijn temp zijn hahaha
Wishfull dreaming: GEFELICITEERD!!!!!! Wil je over een dag of 15 nogmaals HCG-tjes strooien want dan zit ik in mijn ei periode . Pebbles je maakt het wel spannend zeg! En iedereen: GOOOOOOEEEEEEDEMOOOOORGEEEEENNNN!