Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    joepie, weer iemand die de statistieken rechtzet: wishfull dreaming GEFELICIFLAPSTAART! en dat er nog een heleboel mogen volgen!

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jippie! Wishfuldreaming! Super joh, gefeliciteerd!

Nu wij allemaal nog.....! Kom op he dames, don't let me down!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    moge....allemaal.

Tja gister viel de laptop uit dus kon ik jullie niet weltruste wensen...en belangrijker nog..G04baby kon met niet waarschuwen wat friends betreft &%&*$&%$^% gemist weeer. baal een beetje van mezelf!

Goed laptop uit dus gister en de waterdruk was ook een stuk minder...maar er kwam gelukkig wel heeeel veeeeel water uit de lucht :rolleyes: heb heerlijk geslapen...en een nu nog ff een posi ovu test ;)

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wauwwwww we gaan gelijk op..SUPER!,

hoe voel je je meis?

ohja...tuurlijk voor iedereen

GOEDEMORGEN !!!!!

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahaha handige harry..

Wat een gedoe dat water he...

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    spannend spannend....heb een goed gevoel hierover !

Ga nog ff extra duimen !

7. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    na me temp daling vanvsandaag denk ik dat ik vandaag ongi ga worden. dus we volgende ronde weillen we ook gaan smeppen

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedenmorgen allemaal!

Allereerst natuurlijk WishfulDreaming, van harte proficiat! Geniet lekker van je zwangerschap!

Misschien gaat het dan eindelijk de goede kant op met de statistieken! :D

Pebbles, dat klinkt eigenlijk allemaal erg hoopvol! Ik ga heel hard voor je duimen. Zo te zien ben je inmiddels al overtijd! Wanneer ga je testen?

Ik ga maar ff een beetje werk doen... ik heb vandaag alleen niet zoveel zin maar goed, ff doorzetten...

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    gefeliciteerd wishful dreaming !

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik had gisteren moeten smep'n, maar ik heb een uur lang liggen janken.
    Een vriend van mijn man (we zien elkaar nooit) had allemaal fotos gestuurd van zijn netgeboren baby. We wisten niet eens dat zij in verwachting was. Het was ongeplanned...
    Ik ben hier ook al op bezoek geweest bij 3 vriedinnen die net dit jaar zijn bevallen... Het was me gewoon teveel. Ik heb het gevoel dat het ons nooit gaat lukken. Sorry, een beetje zielig verhaal, maar het moest er even uit.

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

@Pebbels: dat ziet er goed uit! Spannend! Ik ga verder duimen voor je!

@Zico: dat gaat ook goed zo te zien!

@Beastie: ahhh balen vaan dat water, zag heel; kort iets op tv langskomen en een kaartje en dacht... nou, daar kan ze best wel nog net last van hebben.
    Wat friends betreft, mannetje houdt gewoon goed bij hoe laat het altijd is... Lief he?! Hij vind het ook echt leuk, zitten dan samen soms heel hard te lachen. Echt ons ontspan moment van de dag!
    Maar jij had toch de dvd boxen van friends?
    Zal je kort bijpraten, dan kan je je eigen fimpje in je hoofd afdraaien... ;)
    Het was in elk geval een goed getimed avondje friends...
    tussen 7 en 8 uur de twee afleveringen dat Monica en Chandler trouwen en Rachel zwanger blijkt van Ross en tussen 22.15 en 23.15 uur de bevalling van Rachel en de zwanger wens van Monica en Chandler...
    Zo ongeveer alle hoogte punten op 1 avond...

Nou, ik heb niet stiekum getest vanochtend. Droomde dat ik ongi werd.
    Mijn temp was 36.8, is nu 36.7. Zal zo mn kaartje even plaatsen.... (paar tellen geduld..)

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou Julita, ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor! Ik heb die buien ook. Gisteren hoorde ik dat de buurvrouw van mijn moeder was bevallen, en ik vind het leuk voor haar maar zelf denk ik dan: waarom duurt het bij mij dan zo lang? Maar onze tijd komt nog wel, we moeten gewoon nog even geduld hebben. Komt echt goed hoor meis!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: geeft niets hoor dat je je soms zo voelt! Mag je lekker hier kwijt, kunnen wij je fijn een dikke knuffel geven!
    En ik weet zeker dat het echt wel gaat lukken!
    Steeds verhuizen van het ene naar het andere land is een stressvolle gelegenheid (gewoon verhuizen al) dus straks in Japan, als je wat tot rust bent gekomen... zul je zien.... maar een made in Holland is ook wel fijn natuurlijk!
    Hele dikke knuf!
    Zo die had je wel verdient!

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen

Dag 38......

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat lief zijn jullie toch! Dank je g04baby en cynthiaB.
    Ja we zitten hier allemaal in hetzelfde bootje he? Vervelend dat je maar moet wachten en wachten CynthiaB...

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,
    EISPRONG IS EEN FEIT!
    Vandaag nog ff een xtra ovu test gedaan enne...het 2e streepje is aanzienelijk minder geworden, zeg maar vaag!
    Yahooooooo!
    Ik zit nu op de wachtbank....vanavond nog 1x SMEPpen en dan een welverdiende rust! En alleen maar fun klussen! (heb op dag 15/16/17 en vandaag dan nog = dg 18) gesmept dus dat zou toch voldoende moeten zijn?
    Nou als ik nu niet zwanger ben dan weet ik het ook niet meer. De laatste keer dat ik ovutesten gebruikte was vorig jaar en was die maand ook zwanger!

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nou Silla, dat ziet er dus goed uit. Ik hoop dat je goed nieuws aan ons te melden hebt over 2 weken!

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Julita meis, snap dat je het even gehad hebt en twijfeld...meis..echt waar ..jij word ook roze ..zeker weten !
    En ff huilen mag best hoor meis..daar zijn we toch voor !

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Julita...ik hoop het ook...deze keer hebben we ons echt MEGA ingespand (letterijk en figuurlijk) daarom zou ik het nu echt een mega teleurstelling vinden als het weer niet raak is.
    En als het raak is, krijgen we weer de volgende spannende periode...hoe lang blijf ik dit keer zwanger? Tis bij mij telkens met 6+ weken fout gegaan (ivm Chromosoomafwijking van mijn mannetje) nu maar hopen dat mijn mannetje zijn gezonde zaadjes heeft doorgegeven!

20. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    @ Sila dat is goed nieuws dat je ei een feit is, mijn duimen gaan draaien voor je.

Hier zijn de testen nog niet binnen , postbode schiet nou op , heb ze snel nodig

Deel Deze Pagina