@Erannick...wanneer heb je ze besteld dan? Ik hoopd dat je ze vandaag of UITERLIJK morgen binnen hebt! Groetjes Silla
Ik heb ze vrijdag besteld en gisteren een mail gehad dat ze onderweg zijn. Dacht mischien dat ze er vandaag wel zouden zijn, maar helaas
TIME GOES BY...SO SLOWLY {|= *ik wil dat de tijd sneller gaat...dan kunnen we testen, doet errug haar best om niet ongeduldig te lijken!!!*
En is de post vandaag al geweest bij je?...mss heb je ze dan toch vandaag maar morgen zou je ze ZEKER moeten hebben.
ik hoop dat ik op een dag roze word, maar op het moment heb ik het gevoel dat het iedereen gaat lukken behalve ons... Gaat wel weer over hoor denk ik. In iedere geval bedankt voor jullie lieve woorden.
Welkom Joel, Als je precies wilt weten wat SMEP inhoud zou je even op de 1e pagina moeten kijken..daar staat (in het engels... dat wel...en als je het niet snapt horen we het wel hihih) beschreven hoe het SMEPpen werkt... Suc6 meis, hoop dat je net als ik heel gauw een posi test in handen hebt!
Julita, ik begrijp zeker wat je bedoelt. Om mij heen raken ook steeds meer mensen zwanger (komt natuurlijk ook omdat ik er extra op let) en vaak ook binnen een korte tijd. Ze gaan mij dan adviezen geven "voor als wij er ooit klaar voor zijn". Pfff...ze moesten eens weten. Maar 8 moet voor osn een geluksgetal worden Julita. Jij hebt wel wat afleiding door de aankomende verhuizing naar Japan, ik door de aankomende verhuizing naar mijn nieuwe huisje. Hierdoor zullen de dagen voorbij vliegen (hopelijk) en dan zijn we zo weer bij ons NOD die een NOD blijft! Dikke knuffel. Silla, spannend wordt het nu zeg. Cynthia, hoeist nu? Go4baby, knap dat je nog niet getest hebt! Doei! p.s. Beastie, had je trouwens een auto gevonden, was ik vergeten te vragen?
Thanks meiden! Ik blijf jullie natuurlijk nog wel 100% aanmoedigingen! Go Go Go! *zwaait met ponponnetjes*
Goeiemiddag! Kwam kijken of go4baby al in het roze stond... dacht echt dat je stiekem toch zou testen vanmorgen . Julita, heb vorige ronde ook een middag liggen janken. Deze ronde kwam het iets minder hard aan, mijn lichaam volgde zo netjes alle dingen die ik vorige maand ook had, dat ik al zeker wist dat het niet raak was. Ben eigenlijk nu bij voorbaat al weinig hoopvol over deze ronde, haha, begin al met zelfbescherming nog voordat mijn ei geweest is. Over ei gesproken, heb nu al weer veel vruchtbaar slijm > zit pas op dag 7! Nou ja, deze maand geen ovu-tests, en dan maar zien... Liefs, Miepie
hihi ik heb me kunnen bedwingen... maar ben net zo nieuwsgierig als jullie hoor! Maar... als jullie goed in mn album kijken... heb ik zaterdagochtend negatief getest... maar dat was ook wel een beetje errug vroeg! (ik had familieweekend...) Mijn NOD is op z'n vroegst donderdag... en anders zondag... dus dat duurt nog wel even... Tot nu toe nog geen bruinig verlies... maar gewoon wit en wel steeds een beetje meer... Diaantje, hoe zat dat bij jou? Maar dames, ik heb zoveel stress gehad de afgelopen tijd dat ik niet goed durf te geloven dat het raak was... Nou, we zien wel. Zaterdag zal ik wel testen dan. Samen met Tezzz (toch Tezzz?)
Nou, dan zeker lekker om de dag SMEP'n hoor! Volgens mij is dat gewoon het beste. Die drie dagen op een rij en soms vier (als je net de dag voor je pos ovu ook al hebt geSMEP't, lijken me toch niet bevorderlijk voor de kwaliteit (en kwantiteit) van ut zaad... Komende ronde ga ik eens per drie dagen tot aan vruchtbaar slijm en dan om de dag heb ik besloten. (moet het nog in de vergadering met mannetje gooie )
dames effe een vraagje ik zit in ronde 1 smep maar we kunnen vandaag niet klussen m'n man moet tot 05.00u morgenvroeg werken, we kunnen tenvroegste morgen tegen een 11.00u nog eens klussen, zou het veel kwaad kunnen in de smep?
@Zico, als je ei nu echt geweest is zou ik me niet te druk maken! Jullie hebben stevig geSMEP't toch de afgelopen dagen? Geniet gewoon van de after SMEP morgen ochtend! Duim nog steeds voor je dat het weer raak mag zijn! knuf!
Joel: welkom bij de smeppers . Nou ga morgen onder de brievenbus wachten op de postbode, heb ze toch over 2 dagen nodig
[-o< nog niets hier..... [-o< ik durf het niet te hard te zeggen (bijgeloof denk ik.....) ssssssssst [-o< [-o<