Hoi meiden, Ik zal me even voorstellen, ik ben Esther en vind het leuk om gezellig met jullie mee te praten over zwanger worden! Ben net begonnen, maar vind het nu al reuze! spannend! zaterdag heb ik mijn NOD.. Groetjes!
Ja lieverd had ik ook...nu is dat inmiddels weer waterig wit , maar net als jij voor mijn NOD gewone witte afscheiding... IK HOOP ZO DAT HET RAAK IS !!!!..geen dikke buiken reportage zonder de buik van go4baby !!!
ssssst...ik duim ook mee!... ik heb trouwens stiekum zondagmiddag getest...was nega...sssssssssssssst Zaterdag go4baby? Hmm..ach...kweenie...We wachten al zoooo lang, zondag kan toch ook wel? What's in a day?
ik heb er trouwens niet meer zo veel vertrouwen in...heb al vanaf vanmiddag krampjes en ECHT het idee dat ik ongi word...niet dat dat in principe al kan (met m'n ei op de 8ste en volgens mij een lf van 14) maar toch denk ik dat...ze zijn namelijk alleen maar vaagjes aanwezig...heb ik ook vlak voor ongi...m'n temp is steeds 36.9 geweest en was vandaag 36.8..zegt eigenlijk niks maar toch... ACH, ik maak mezelf gewoon gek! Bij m'n kids voelde ik ook pas wat met een week of 6 dusssss...Ik vertrouw m'n lijf voor geen meter! Wat symptomen dan betreft! Als ik maandag nog niet ongi ben, ben ik gewoon zwanger. ehm...alleen...je lf blijft altijd ongeveer hetzelfde he? GELDT DAT OOK ALS JE TUSSENDOOR AAN DE PIL GEWEEST BENT?
Ha, dat is een fijn teken! Mens, ik word helemaal nerveus nu! Wil ook heeeeel graag een reportage maken over 'zwangerschap'. Voor mijn afstuderen... Lijkt me zo gaaf. Eerst allemaal vrouwen, heel saai op de foto... dat je denk... ja, wat is er nou met hun... en dan... met dikke toeters.... ofzo... hihi Wel, alle duimen tellen mee! THANX! PS. Hoe zou het Beastie vergaan op de Kermis? Misselijk van het draaien en zwieren? Proost meid, neem er een namens ons...
als we eerder testen moet het wel superstiekum...zo stiekum dat ik het zelf niet weet! Anders vertel ik het aan m'n schoonmoeder...en dat mag nog niet! WIJ TESTEN ZONDAG HOOR! ZOOOOOONDAAAAAAAG! Dus NIET zaterdag, maar ZONDAG! YEP, zzzzzzzzzzzzzZONDAGggggg
Psssssssssssst....ik duim ook stilletjes mee voor Pebbels..... [-o< Go4baby...zaterdag/zondag ROZEEE!!! Hier vanmorgen een zwaar negatieve ovu test vanmorgen....nog even wachten duzzz oooH eeeuhm Leentje...we hebben gekeken maar we hebben nog geen auto, nou heb ik een auto dealer waar we zaterdag gekeken hebben zondag gesproken op de kermis...hij wil wel een heele mooie deal met ons maken dus het komt goed 8)
@beastie: kun je tenminste lekker kermissuh ipv smeppuh....! edit: je kan zo te zien ook nog wel ff een dagje zonder...6*, 8**??, 9*??? Gaat lekker....
hihihihihi...zaterdag was een erg goeie dag zondag was voor het afkicken ....morgen weer een dag?! 8)
bah...hier weer vage krampjes...bij deze schrijf ik me in voor de voorrondes van het wk-slipstaren...over 2 dagen is de halve finale al namelijk...en 2 dagen later de finale! KUNNEN WIJ HET MAKEN?NOU EN OF! (maar of dat deze keer ook lukt...)