JA idd spannend misschien begreep ik de humor van jullie daarom wel verkeerd zit een beetje in spanning,maar komt goed hoop ik. Wat een leuke plaatjes heb jij erop staan! ( die duimen en dan dat wijzende poppie) lachen! Liefs shirley
ik duim mee! krijg wel een beetje rimpelige duim zo... OHHH! Moest m'n duim NIET in m'n mond dan? ah...jammer...
he meiden, ga mijn bedje eens opzoeken..niet téveel lullen he..moet ik zo terug lezen... Slaap lekker allemaal..en mochten er nou meiden gaan testen morgen......ik noem geen namen...suc6..ennnnnn think pink...think SMEP !! truste allemaal !tot morgen maar weer !
Ja, ik vind het heel leuk hier...maar ik ga me toch losrukken van jullie! Voor vandaag dan.... Volgens mij wil mannetje nog funsmeppuh vanavond...hij vroeg tenminste daarstraks toen íe weg ging of íe op tijd thuis moest zijn... heh heh heh
wij zijn gek op plaatjes meis..hebben al heel wat plaatjes voorbij zien komen, van eekhoorns tot spermacellen hihihihihi
@miepie, waarom geen ovu tests deze keer? Heb je er niet meer? Of heb je er even geen zin in? @Go4baby, het word zo spannend voor je, ik duim dat het raak is! @Leentje, ik hoop dat 8 inderdaad ons gelukgetal is! Ik ga nu maar een beetje smeppen anders gaat het nooit lukken natuurlijk!
truste meisss...en ik weet dat je langer bezig bent dan mij...maar wil toch even je een hart onder je riem steken want ik denk echt heel hard aan je het gaat je echt lukken...alleen dat mooie kindje zit gewoon te wachten op een mooi ei om op een heel mooie dag tevoorschijn te komen...smep ze en lekker dromen
dank je lieve beastie! Ik hoop dat we dan allebei roze worden dat zou leuk zijn. Nogmaals welterusten danmaar
Zit ik hard te werken, zitten jullie hier heel lief en gezellig te doen op het sentimentele af... moet bijna een traantje meepinken! Gun jullie ook zo hard een lief klein gezond beebje! Hoop dat dat positieve hormonen zijn... Lekker slapen allemaal! Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite! ps. Miepie klopt mn engels...? Ik ken 'm alleen van zeggen, niet van schrijven!
Slaap kindje slaap, hier zit nog een aap, een aap met moeie oogjes die werkt nog even droogjes slaap kindje slaap ik ben een rare aap Zo, nu stop ik. Morgen vroeg verder. Moet een presentatie houden op school.... pffff maar het wordt wel goed... als zeg ik het zelf. (over Henri Toulouse Lautrec)