Goedemorgen! Pebbles, spannend zeg. Als je dag 15 je ei hebt gehad dan zit je nu al 16 dagen later! Spannend hoor. En Tezzzz en Go4baby zondag testen, ik vind het knap dat jullie dat vol kunnen houden. Ik wil er wel een wedje van maken. Ik denk stiekem dat een van jullie al eerder test, op een zaterdag ofzo? (Of moet ik zeggen ik hopp...hahaha). En Beastie, lekkerste wijf van de kermis. Kan ik mooi pronken op een verjaardag: "weten jullie dat ik het lekkerste wij van de kermis in Zuurkoolcity ken". Pfff....gisteren hypotheek gesprek gehad. Wat is dat toch slaapverwekkende matierie, Maar goed dat ik ongesteld ben, want SMEPpen zou er echt niet meer van gekomen zijn. Diaantje, hoeist nu, krijg je er al kwaaltjes bij? He Julita, hoe gaat het nu met je?
Goedemorgen lieve meiden.. Waar blijven die roze tests ??...oh shoot...is pas zondag....wat is er mis met vrijdag?? Hier gaat ie goed..wel flinke krampjes in mijn onderbuik...en mijn b(.)(.)bs..doen zo'n zeer..nouja..niet zeuren..ben er blij mee hoor... @go4baby...veel suc6 met je presentatie! (ga zo eerst eens googlen wie Henri Toulouse Lautrec is... :-k ) @leentje....hou op schei uit over hypotheken..hebben er één..maar weet niet eens wat voor..snap je toch geen hol van (en die man had het al 3 keer uitgelegd.....blond.. @beastie....lekker vakantie!!!!...lekker genieten meis...en dan bedoel ik niet alleen letterlijk!!! @julita.....hoop dat er nog iets van het smeppen terecht gekomen is.....meis...jij bent ook heeeeeeel gauw aan de beurt..!..zeker weten ! @ pebbels...spannend spannend meis....leven helemaal mee hier ! @ miepie meis..waar ben je ?...hoe gaat het? @shirbeuk....hoop niet dat we je afgeschrikt hebben ..als je éénmaal gewend bent wil je nooit meer weg! @tezz....nog steeds die eekhoorns?...moet je kijken wat ik vanmorgen tegen kwam....moet niet erger worden..
Goedemorgen allemaal! Thanx voor de presentatie toi-toi's! Nu nog even snel de finishing touch! @ Pebbles: ik duim weer verder @ Leentje en Diaantje: jullie zijn ook vroeg alweer helemaal bij! @Diaantje: He kicks asssssss..... cool! Krijg er helemaal energie van! @ Miepie: ja, ik miste je ook al! Alles goed? Dat is het belangrijkste! @ Beastie: een HEEL LEKKERE vakantie! Genieten van even lekker weg en elkaar! (maar niet de hele dag in bed liggen he! Overdaad schaadt!) Ps. als je de beste whiskey stokerij van het land gevonden hebt, laat maar weten! @ iedereen: mn temp is gezakt (zie zometeen in album) en ik voel wat nadered onheil in mn buik nu... Ben bang dat ik niet eens meer aan testen toe kom! Ok'e, ik ga weer verder aan mn presentatie! ps. Diaantje: Google werkt fijn (zo heb ik ook alles kunnen vinden, lekker knippen en plakken... ) en je kent zijn werk ongetwijfeld! Zwaai zwaai ik spreek jullie later op de dag wel weer! Liefs! Moet straks ook in die stijl fotograferen en foto's bewerken... ;lastig!
en dan mis ik natuurlijk het 200ste feestje? Of zullen we dat vanavond houden... oke, eind van de middag
@ go4baby....balen meis die temp, maar wie weet is het een gewoon dipje.. we blijven duimen! Heb trouwens net zijn werk bekeken, en ja komen heel bekend voor (maakte toch veel affiches toch?)...maar hoe ga je dat nou in hemelsnaam fotograveren....dat word photoshoppen hihihihi
Temp daalt sinds gister (zie album..) dus niet veel vertrouwen in... Ja, klopt, die affiches met veel kleurvlakken... flink fotoshoppen! Nou, als ik er niet ben bij de 200ste! HAVE FUN EN ENJOY de kinderchampagne
Goedemorgen! Het gaat al iets beter met me... Gisteravond het de SMEP cyclus weer van start gebracht. Een dag te laat weliswaar, ik denk dat ik nu maar op de oneven getallen blijf smeppen, inhalen heeft ook geen zin. IS dit goed van de SMEP experts? @leentje, trouwens wat leuk dat jij nu een gaat kopen! Daar hoort een nieuw beebje in natuurlijk!
Goedemorgen ladies.... Ff kort berichtje van mij... We hadden gisteren echt de kracht er niet voor om te smeppen. Gezien mijn LH piek gister al mega gezakt was en we zaterdag/zondag en maandag nog geSMPEPt hadden lijkt het me geen probleem...TOCH? *hoop zo dat ik daar geen spijt van ga krijgen*
da's waar ook Diaantje, nu dat je het zegt, maar had je wel die laatste 3 dagen achter elkaar gesmept of dat ook niet?
je bedoelt met ei sprong?..kijk maar in mijn album...heb voor tijdens en na mijn eisprong gesmepd..en daarna ook nog
het zijn deze week toch ook HAMSTER weken!? bij appie heijn? Suc6...go4baby...toi toi toi....Go4it! (laat ze een poepie ruiken...en straks zorgen maken over je temp enzo...k*t joh) ik ben even wat daagjes weg...hou een leuk 200 feestje en ik denk echt aan jullie
@Diaantje... Nou heb ik dus spijt...want ik heb dus niet na mijn ei geklust Nu maar hopen dat de sperms van mijn mannetje lekker aktief waren...
Ja precies meis..hoeft geen probleem tezijn...zijn legio voorbeelden van meiden die het alleen een paar dagen voor ei hebben gedaan en alsnog zwanger raken .. Je hebt ook geluk nodig..juiste spermacel , juiste ei, juiste tijd.... @ beastie... HAVE FUN GIRL !!
@silla, ik heb ook wel eens ergens gelezen dat vrouwen bijna altijd zwanger worden van het klussen een paar dagen voor de eisprong. Dus je zit helemaal perfekt. @beastie, we zullen je missen, ENJOY!
Oeh..nog maar een paar pagina's voordat we bij 200 zijn! Gaan we dat vandaag nog meemaken? Ik denk het wel toch? Ik had vanochtend een beetje bloed, dus ik denk dat ik eindelijk aan het einde van m'n cyclus kom. Hopelijk breekt het nog vandaag door, dan kan ik 38 dagen noteren....en maar hopen dat het volgende maand korter is.