Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wel lekker dat je dan een nieuwe frisse cyclus in kan toch? En dan ovu-tests doen! Dan zit je niet zo in suspense de hele tijd! Helpt enorm vind ik!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ojee Cynthia en Go4baby....gaan jullie in het rood? :oops:
    Balen!

@Diaantje...pffff wat een gedoe he dat zwanger worden. Ondanks dat ik al zoooooooooooo lang bezig ben wordt ik toch weer elke maand (wanneer we echt mega ons best hebben gedaan) toch weer zo ontzettend onzeker. Maar goed we zien het wel!

Liefs Silla

3. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Hoi dames,

ik ben een tijdje niet op de zwangerschapspagina geweest op verzoek van mijn man, hij dacht dat dat beter voor me zou zijn :rolleyes:
    .
    Ik had gisteren mijn NOD, maar vanmorgen heb ik wat bruin ( echt bruin, ik kan er zelfs geen rood uit herleiden :confused: ) "bloed" verlies gehad en heb ook krampen, dus ik ga ook op voor ronde 5 :( .

En voor de dames die zwanger zijn ( heb heeel wat gemist, gezien de pagina's ) van harte gefeliciteerd ! :whistle:

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He verdorie meis, wat ontzettend balen !!!...nouja...dan maar snel verder niet omkijken..en straks weer aan SMEP..[​IMG]

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meis, leuk dat je weer komt buurten...ja je hebt heel wat gemist hier hahahaha
    Ga voor je duimen dat het geen ongi word maar dat het stiekem een innesteling is ofzo.......geen bloed geeft moed...

6. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Je bent een grote schat !

En ik heb jullie ook heel erg gemist !

7. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Hoi meiden,

Dit is alweer mijn 2e smep ronde en heb vandaag weer mijn eisprong gevonden ik mag dus op de lijst voor 03-10.

Ben benieuwd of het deze ronde wel gaat werken. Vanmorgen heb ik geklust het liest doe ik het vanavond ook maar volgens mij kan ik beter wachten tot morenochtend (dat zijn de smep regeles) maar wat vinden jullie?

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, vind ik ook! Een frisse start, en ik ga het helemaal volgens de regels doen deze maand! Hopelijk wel een kortere maand dan de vorige. Al ben ik nog niet echt ongesteld op het moment, vanochtend had ik wat rood slijm, maar nu weer niks....Afwachten maar.

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he silla je bent niet alleen heb ook niet kunnen klussen na m'n ei omdat ventje moest werken, serieus balen , maar we zien wel he

10. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik hoop dat ik in het rood ga eigenlijk. Ik wil een nieuwe verse start!

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
  12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    En bijkomend voordeel: ik mag weer eten!

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Zico, idd we zien het wel...
    Laten we maar het beste van hopen!
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim!

@Cynthia, dat snap ik...ik heb dat ook vaak gehad hoor...laat me dan maar ongi worden 1) ik weet dan waar ik aan toe ben en 2) een nieuwe verse start....

Groetjes Silla

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ morgaantje, als je het uit kan houden tot morgenochtend is dat ietsje beter voor de zwemmertjes denk ik... Maar goed als je je echt niet meer in kan houden, je moet zo'n baby natuurlijk wel met liefde maken he?

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja precies, zeker bij zo'n lange cyclus. Dan hoop ik gewoon dat de volgende korter is.

Wel vreemd hoor, het is al bijna oktober, en toen ik in maart stopte met de pil, had ik stiekem toch wel verwacht tegen deze tijd zwanger te zijn...

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zit ff te rekenen...
    Mijn NOD is denk ik 1 oktober...maar 2 oktober gaan we met vakantie....
    Als het raak is ga ik "lekker" zwanger met vakantie. Maarja als het niet raak is...zit ik gewoon de eerste dgn met krampen en ongi...
    Blehhhhhhhhhhhhh

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb dat dit jaar ook zoiets van...in 2006 was ik zo vruchtbaar als wat...
    Mijn vader zei ook na de 2e MK: "Je wordt gewoon zwanger van op de wcbril zitten hihihihhi" en jaar hoor een maand daarna was ik weer zwanger! Dit jaar nu bijna oktober en nog niet 1x zwanger geweest.
    Maar goed..... we wachten maar af!

Groetjes Silla

18. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, nee hoor jullie hebben me niet afgeschrikt ben er namelijk weer! hahahaha

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ohhhh gelukkig meis...leuk dat je er weer bent hoor!

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha...ja, je weet nooit hoe het loopt, het is niet te plannen, helaas.

We wachten inderdaad af. Ik had een missed abortion, misgegaan bij de innesteling, maar als je dat hebt gehad, dan weet je toch dat je wel zwanger kan worden, of niet?

Deel Deze Pagina