Ja het zwanger worden (lijkt) enigzinds geen probleem bij mij/ons. Maar het zwanger blijven is bij ons erg onzeker. Ik heb een verhoogde kans op MK's dus ik weet (maar hopen natuurlijk dat het niet zo is) dat het me nog wel eens vaker gaat overkomen. Maar we proberen positief te bljven. Ik heb zoiets van mijn lichaam is me dit jaar aan het voorbereiden op een gezonde zwangerschap.
De postbode heeft eindelijk de testen gebracht. Ik ben er vandoor lees vanavond wel ff bij de kleine is wakker
Haha...ja, kan ik me voorstellen! Ik dacht vandaag m'n ongi te krijgen, maar het blijft bij een heel klein beetje rood slijm. Nauwelijks te zien op het wc papier als je er niet op zou letten....wat is dát nu weer? Zo te zien kan ik nog niet rood vandaag....
lichamen zijn wonderlijke organismen...kun je voorstellen hoe wonderlijk het is dat er uberhaupt nog babytjes uit kunnen voortkomen ook! Ik leer mijn lichaam nooit kennen...heb de moed al opgegeven bij m'n eerste zwangerschap...ik had namelijk geen symptomen...behalve buikpijn dan, maar dat komt bij bijna alles voor! geef mij maar een test, stukken duidelijker dan mijn lichaam!
Ja, was er maar een test die op elk gewenst moment met 100% zekerheid kan zeggen of je zwanger bent of niet. En doe dan ook maar gelijk een test die kan voorspellen hoe lang je cyclus duurt en wanneer je precies ongesteld gaat worden.
Ha dames, ben er weer! Ging goed vanochtend (maak me altijd druk en sloof me uit voor niets...). Maar Cynthia... dat klinkt niet goed, maar hoop toch dat je snel echt ongi wordt (aangezien je test nega was). Dan kun je lekker door (met ovu testen!) Bij mij begint het ook altijd een paar dagen van te voren met heel ieniemienie wienig vaag roze/bruinig slijm.. Gelukkig nog niets gezien tot nu toe! Maar ja, ik verwacht het wel de komende dagen... Of mijn NOD is morgen, of zondag... en dan is er nog tijd genoeg voor vage afscheiding... En nu is mannetje opeens ook hele benieuwd en vraagt of ik nog niet getest heb... ik smelt er helemaal van! (eerst heel stoer joh, je merkt het vanzelf... en nu... dan ga je zo toch testen... maar heb echt net geplast... Maar als mn NOD zondag is is het nu toch nog te vroeg lijkt me... Of niet... Wat een lang verhaal.... zwangerworden.... gaaaaaapppp
Hee! Ben je er weer! Ik hoop ook gewoon dat het doorzet, ik heb het zelf nog nooit gehad, een beetje rood/roze slijm voordat ik ongi moet worden. Maar voor alles is een eerste keer. Ik heb ook aan innesteling gedacht, maar daar wil ik niet op rekenen. Voorlopig hoop ik op ongi. En dan weer opnieuw, deze maand smep met testen. Moet lukken! Lief he, van die meelevende mannen....heerlijk, ruwe bolster, blanke pit! Ik vertelde het slijmverhaal van vandaag aan mijn man, en hij was gelijk ongerust, stelde voor dat ik naar de dokter zou gaan. Maar dat ga ik voorlopig nog even niet doen.
ik heb een paar weken geleden ook twee keer twee dagen soort spotting gehad. Had ik ook nog nooit eerder gehad! Achteraf is het waarschijnlijk oud bloed geweest, zeg maar "laatste schoonmaak" voor m'n eisprong, want die had ik dus de week erop.. af en toe vraagt m'n man wel eens iets over het forum of zo...maar hij wacht gewoon in stilte tot ik zeg dat het is gelukt! De vorige keren heb ik ook eerst zelf getest en hem later verteld dat ik zwanger was (wel op dezelfde dag hoor!). Maar gewoon op het moment dat hij thuis was en in alle rust. Denk dat ik nou zondag test, dus dan is ie smorgens nog wel thuis. Wil wel (als het raak is natuurlijk) het in alle rust vertellen (zonder de kids), omdat we dan nog ff moeten overleggen wat we tegen de kids zeggen. Ze weten wel dat we er eentje bij willen, maar als het raak mocht zijn, dan kunnen ze vast niet nog 2 maanden de klep dichthouden! We hebben bij de eerste 2 ook eerst de 3 maanden gewacht met vertellen en als ik al jullie verhalen lees op het forum, wacht ik maar helemaal! Mijn man weet niet eens van m'n 'spotting'! Was zo weinig dat we er gewoon mee hebben kunnen smeppen!heheheheheh
Ja, ik zou het mijn man ook gewoon rustig thuis willen vertellen. Ik wil dan iets leuks voor hem kopen, een boekje over papa worden ofzo, maar ik weet niet of ik het wel voor me kan houden, ik ben zo'n flapuit, en zeker als ik zo blij ben. Ik zou hier ook gewoon mee kunnen smeppen, met wat het nu is, daarom vraag ik me af of het wel ongi is. Maar ja, de tijd zal het leren.
@ Tezzz en Cynthia: hee, de drie lange wachters ehh smachters... Wordt tijd dat we kleurbekennen, dames! Ik heb nog in de aanbieding: - een blauwtje lopen (lukt eigenlijk niet meer, die kerel is binnen...) - groen en geel van jaloezie... dat is wel een goeie hier - schaamrood op de kaken (uhhhh...Tezzz geen vieze dingen bij bedenken... ) - ehhhhmmm roze als een .... En die mannen, soms echt lieffffff! Wat zouden we toch zonder moeten! Ik zou het trouwens alleen vertellen aan mn vriendinnen/familie. De rest van de wereld hoort het later wel hoor. Er kan nog zoveel misgaan! ps. ik fun-smep gewoon met ongi hoor, als we echt zin hebben... beetje oppassen voor het lekken... ach, als die levenssappen... ietsje meer of minder... Mara als ik echt heel ongi ben dan heb ik toch geen zin
Hmmm....als ik moet kiezen dan maar roze, heel graag zelfs! En schaamrood dat heb ik niet hoor (niet in de slaapkamer in ieder geval....). Ik smep niet met ongi, mag niet (ben moslim).
ik smep ook niet met ongi, mag wel (ben niet moslim)maar vind het vies! (en dan zegt go4baby dat IK geen vieze dingen mag bedenken!)
Wisten jullie trouwens dat we vandaag een feestje te viern hebben? Niet alleen gaan we de 200ste pagina halen, maar ook is de SMILEY 25 geworden! HIEPERDEPIEP HOERAAAAAH!