Wieffie Vanochtend ging ook wat raar. Was uurtje daarvoor al naar wc geweest, toen nog wat geslapen. toen eerst 36.3 en daarna 36.2 (of anders om, maar ik wilde heel graag weer een lage temp...) Net bij het afvegen opeens een rode veeg... 't moet niet gekker worden hier. pfffffffff Volgens mij hapert mijn ongi een beetje. Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren. Anders begin volgende week wel even langs de HA. Rare toestanden!
Je kan natuurlijk rond je ei wel eens een beetje bloed verliezen (heb ik ook al eens gehad) maar je zit nu nog maar op dag 9 dus das dan wel erg vroeg. Misschien een vroeg ei deze cyclus? roxanne, ik zou dan denk ik toch 4x achter elkaar doen...? Das toch de theorie? Zou mijn ventje iig niet erg vinden, ik trouwens ook niet
@Wieffie: heb ook even jouw kaartje bekeken. Zie dat jij ook vaak 'spotting' hebt voor en na je ongi. Heb je dat altijd al gehad? Ik heb het pas sinds de laatste 3 ongi's. Zit net te denken: misschien komt het van 't SMEP'n van gister avond... ? Heb eigenlijk nog nooit bloed verlies gehad erna... maar misschien heeft het de laatste zooi eruit gewoelt... Over die vier keer na elkaar heb ik toch zo mn twijfels hoor... Vind dat SMEP'n toch een beetje wonderlijk! Maarja, baadt het niet, dan schaadt het niet!
roxanne, je hebt een beetje hetzelfde dilemma als Beastie. We hebben echt een SMEP expert nodig he? Ik zou maar doen waar jij het lekkerste bij voelt even goed, en je mannetje natuurlijk.
Ja ik heb wel vaker last van spotting. Ik trouwens wel een beetje gelijk aan jou temperatuur. Het zou idd ook kunnen komen van het smeppen van gisteren... Ik zou het ff aankijken als het stopt is het waarschijnlijk niets en anders zou je het eens aan je ha kunnen vragen.
euhmmm....ik zit al bijna op 600 hoor! @julita...nee volg je niet meer hoor.. na @Beastie was ik je kwijt! maar inderdaad het moet niet te veel van het goede zijn met die vierde keer is het wel op denk ik ...hoor net dat we vandaag dan wel overslaan...zodat we het gehele weekend doen...dacht anders ipv vrijdag avond zaterdag ochtend te doen...maar vind het nu fijner s'avonds want dan blijf ik liggen...loopt het er niet zo snel uit Trouwens, was lekker aan het strand...laag water, paardjes, hondjes, meeuwtjes, zonnetje.....bijna geen wind...gewoon lekker..zouden jullie ook eens moeten doen
oeps gaat lekker hier dus... En denk dat ik mn lieffie ook maar weer eens mee neem naar het strand! Heerlijk inderdaad! Ga hem zondag gewoon er naar toe ontvoeren...
Goed idee...lekkere start van de 12de smep dag (neem je camera dan mee!..ik was hem weer vergeten en dan kom je ALTIJD mooie dingen tegen )
Hihi, ja, ik vergeet 'm ook veelste vaak hoor! Jaha, die houden we erin, vast onderdeel van SMEP: dag 12 naar het strand, met hubbie aan een lijntje... *oh nee, dat was een ander spelletje* Maar ehh voor Diaantje en Julita wordt het wel een beetje lastig... Of ze moeten er meteen een midweekje van maken... dagje heen rijden, dagje strand, dagje terug rijden...
Julita heeft het moeilijkst..hoewel ze binnenkort op vakantie komt naar ons Moet de die wetenschapper van haar maar even dopen hier in zee! Diaantje moest er maar een dagje uit van maken
Ja en nu mag ik je dan feliciteren: 600 ste bericht voor BEASTIE! {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= Die mag toch nog wel
lekker nu mag het nog! Dat zeg ik nou wel, maar zit op het wachtbankje, dus ik sla over. Je weet maar nooit
YEAH! officieel verslaafd ....hoewel iedereen dat eigenlijk al wist Nou deze morgen voor me werk naar A'dam...dus niet te veel kleppen! tot vanmiddag GOEDENMORGEN DAMESSSSS
Gisteravond (SMEP-avond) kwam hij thuis met een paar biertjes op, en klussen lukte niet meer. Aaaargh, ik baalde er echt van! Vanavond gaat-ie aan de ketting, want het MOET en ZAL gebeuren
@Marieke; hoe komt het toch dat mannen daar een neus voor hebben... Is ie de deur al uit... anders grijp je hem nu... Heb je al een pos ovutest gehad? Zie dat je over de helft van je cyclus bent namelijk? Spannend! Andere dagen wel goed geSMEP't? Oh, ja, GOEDEMORGEN ALLEMAAL! Volgens mij wordt het weer een lekkere dag (om te SMEP'n)
@go4baby, mijn banner klopt niet helemaal. Deze ronde voor het eerst aan de ovulatietesten, en gistermiddag voor het eerst een licht streepje. Heb dus nog niet positief getest, maar dat verwacht ik vandaag of morgen. Het ei is later dan verwacht. Ben best benieuwd of het altijd laat is, of alleen deze keer. Dus: geen ramp dat manlief gisteravond te lang aan de bar gehangen had, maar ik betrap mezelf op dat ik fanatiek ben. Als het SMEP-avond is dan MOET het gebeuren. En wel NU!
Ja, wij vrouwen hebben soms last van een lichte dwangneurose.... Erg he? Maar in elk geval zit je richting de spannende periode! Trek mn vanavond maar aan zn staart...