Ja, lekker schoonbedje! Ga ik zo ook maar even doen! Fijn om dan over een aantal dagen knetter hard in door te lekker hihi truste dames! morgen ben ik er pas weer laat (misshcien nog even om temp (daling) te melden...
Ga naar dromen land meiden..lekker dromen dat jullie allemaal een mooie roze test hebben.. hahah Morgen weer een dag... truste lieverds..tot morgen!
goedemorgen allemaal, :-$ Hier weer een super goedemorgen hoor, temp hoog en niets te zien.... ben elke keer weer verbaasd niets te zien hihi en we kijken uit naar zaterdag(nee nog steeds niet van dat plan afgeweken ) :-$
goed nieuws pebbles, hoop zo voor je dat je gauw een hele vette test in handen hebt..zaterdag...maar mag ook op vrijdag hoor hihihih voor de rest een hele goede morgen !
Goedemorgen! Beastie, wat een verhaal, en wat onzettend kut voor je... jullie hadden je er zo op verheugd! Go4baby, hoop dat je temperatuurdaling kwam doordat je met je mond open hebt liggen slapen ofzo ... :-? ... wil geen rood zien bij jouw! En Pebbles, wat spannend! Dat je het volhoudt niet te testen, zeg! Was mij niet gelukt denk ik! Zat net alles na te lezen (poeh!), wat lief dat jullie me misten . Heb het erg druk op school en had gisteren even een enorme baal-dag. Gezeur op school (what's new?) vind de leerlingen en het lesgeven echt heel leuk, maar al het gezeik er omheen... vraag me wel eens af of dat op alle scholen zo erg is als bij ons. Denk dat ik volgend jaar toch eens op zoek ga naar een andere school om dat uit te zoeken Daarnaast overspannen en zieke mensen op het werk van mijn man, die nu dus 16 uur per dag aan het werk is en dan weinig zin meer heeft om te smeppen. Ik boos, huilen, vervolgens wil hij dan heel lief toch smeppen ("we willen allebei toch heel graag een kindje?") en dan hoeft het van mij al niet meer, wil niet dat hij het zo erg als 'moeten' ziet. Kortom, dikke dip hier!
Goeiemorgen allemaal! Kan niet blijven. Wou alleen ff zeggen dat ik dus toch ongi ben geworden(baal baal). MIjn lf is dus maar 11... da's dan ook het enige positieve eraan. Als m'n ei er eindelijk is, hoef ik niet meer zo lang te wachten! Wel baluh, dacht ECHT dat het deze ronde raak zou zijn! Nou ja...op naar de volgende ronde dan maar weer he! Groetjes..
Goedemorgen! @ Miepie: goed van je te horen. Maar balen van die school perikelen. Kan soms zo irritant zijn, die werk 'cultuur'. En dipjes... die zijn hier ook wel eens hoor... op eisprong momenten vooral als die weer gemist dreigen te worden... @ Pebbels: meid, ik duim snae verder al mijn hoop is op jou gevestigd nu! @@ngezien Tezz en ik de hier gaan afleiden...! Mijn lf is dus 13 en mn ei was dus meteen de dag van mn pos ovu! Fijn om te weten, maar drie dagen SMEP'n vanaf posu ovu en dan nog een dag slaat dus echt nergens op! (kwamen we niet aan toe, maar had ook geen zin meer gehad!) Nou, ja, ik ga gewoon weer ovu testen doen (anders is dat kreng zo-ie-zo niet te vinden) en als het dan semi positief is... dan SMEP'n we er op los! Hopelijk niet over twee weken, want het is weer kinder-weekend... Fijne dag allemaal!
Och lieverd , wat vervelend allemaal... Ja het gaat beiden kanten op he..mannen kunnen nu eenmaal lomp uit de hoek komen..maar een werkdag van 16 uur per dag..kan behoorlijk slopend zijn denk... Praat erover meis...geen issues tussen jullie laten komen ! En wat die school betreft...als ik het zo hoor bij Kenneth op school..is het dus overal wel hommeles hihihih lieverd...vandaag ff rustig doen... .. (voor als je een dikke knuffel nodig hebt..hoef je deze alleen maar in televeren!)
he verdorie!!,ontzettend balen meis.... op naar de de volgende SMEP ronde.., hoop dat je dan super roze word!!
@ beastie wat rot voor je joh dat het niet door kan gaan.....kan je niet zonder bijbetaling de 23e vertrekken dan? of lukt dat niet met je werk? @ go4baby spannend voor je, ik hoop dat je binnenkort hartstikke roze kleurt.....wanneer ga je testen? Brandend maagzuur heb ik soms last van als ik teveel gegeten heb. Had ik ook toen ik nog niet zwanger was, alleen zit ik nu sneller vol en merk ik soms niet dat ik teveel eet In het begin had ik vooral last van slapeloosheid en heel gevoelige tepels. @ pebbles dat je het volhoudt zeg....ben benieuwd of jij de 4e roze smepper wordt! @ cynthia ja het is ons eerste kindje @ miepie vervelend dat je mannetje zulke lange dagen maakt.......mijn man kwam soms ook doodmoe thuis maar als ik hem dan lekker vertroetelde 's avonds dan wilde hij meestal nog wel hoor @tezzz balen dat je ongi bent geworden. zo'n korte LF is wel handig, had ik ook, maar ik testte dan ook niet positief op mijn NOD......succes de volgende ronde, hopen dat het dan wel raak mag zijn!
@go4baby..dus over 2 weken weer kinder weekend....heeft je ventje nog 2 weken de tijd om een kast te timmeren die op slot kan hihihihihih
he bah heb ik nou zo lang over mijn antwoord zitten tiepen dat go4baby in de tussentijd ongi is geworden? Dat was toch helemaal niet de afspraak?!?!
hihihi..dat heb ik nou ook altijd hihihih oh meid, heb jij ook z'n last van tepels en b(.)(.)bs..pfff..kan er gewoon niet van slapen...zo zeer..en dan heb je Jacques die er snachts contstant tegen aan botst ofzo....
Dank jullie wel, lief dat jullie me weer proberen op te peppen! Ga vanavond toch maar weer een poging doen... zit op dag 9 nu, ei meestal op 11 of 12 dus als hij van het weekend niet instort en zich kan inhouden met biertjes drinken.... we zien wel. Denk dat ik op school eens met de schoolleiding ga praten, want ik vind het niet normaal dat ik (en de rest van mijn sectie) er na 3 weken al doorheen zit door alle dingen die zij bedenken dat we er naast ons takenpakket ook nog wel even bij kunnen doen omdat het zo lekker loopt binnen de sectie. Ga nu weer naar school, misschien tot vanavond, anders tot morgen! Liefs, Miepie
Goedemorgen allemaal! @go4baby: wat zie ik nou? Dag 1? Toch ongi geworden dus? Balen zeg, nou, neem nog een drankje zou ik zeggen en op naar de volgende ronde. Het is balen als je toch ongi wordt, maar het voordeel is dat je weer vers aan een nieuwe ronde kunt beginnen! @beastie: lekker zeg, zo'n vakantiedrama. Hoop dat je toch nog een leuke tijd voor jezelf kunt maken, of het nou thuis is of alsnog op vakantie. @miepie: smeppen meid! Of je leven ervan afhangt! Denk dat ik vandaag toch echt ongi ga worden. Gisteren is het heel de dag bij roze slijm gebleven, vanochend nog steeds slijm, maar nu bruinig. En ook nog steeds krampjes.
Moge.. Met mijn werk is het lastig...maar van hubbie nog lastiger die heeft maandag visite van een engels man die speciaal over komt voor hem.... Maar we wachten nu op een email, als het goed is gaan we wel vandaag! Die mail van gister, met die 870 euries, had niet verstuurd moeten worden pffff dit is wel de laatste keer dat ik zo'n reisje boek! ](*,) maare ook een hoop ander slecht nieuws....go4baby en Tezzzz? de nou niet leuk! Enne pebbels is duzz gewoon zwanger...haar cyclus is normaal onder de 30 zit nu op dag 32! en op dag 15 een posi ovu test dus ook al 17 dpo! Knap hoor dat niet teste....je bent gewoon hartstikke roze! Miepie ik dacht al zo iets...mega dip duz Snap het dat je niet lekker in je vel zit met werk en hubbie..probeer je zelf een beetje op te beuren...je ei is in zicht. **tja hubbie was ook niet echt handig door het over moeten te hebben...mannen!**
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 32. Zico, ronde 11 - NOD 30 sept 32 SMEP - kandidaten 19 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 1 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 7. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 9. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 10. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt up!
he meis..dus de koffer is nog niet uitgepakt..heerlijk toch....wens je een hele fijne vakantie....voor dat extra geld dubbel en dwars genieten .... tot over een paar daagjes meis!