Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Jaha, pas op dag 23 had ik pos. ovu test en meteen mn ei (temp ging daarna ook omhoog). (en voor mn ei 1 x snel snel geSMEP't (stressy periode) dus vandaar dat 't niet echt raak is...)
    Ik temp al 3 rondes. 1e keer, dag 14, toen dag 19 nu dag 23... Dus die ovu tests zijn wel fijn... anders gaat het nooit lukken ben ik bang. Ik ga dag 12 beginnen met testen denk ik. Misschien krijg ik nu wel een normalere cyclus weer. ( schommelt tussen 27 en nu dus 36 dagen...)
    Hopelijk wordt jouw cyclus ook weer korter!

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    goedemiddag meiden!
    Wat jammer nou go4baby en Tezzz.... Echt balen gewoon!
    Maar jullie gaan wel gezellig met mij mee doorsmeppen! Wij moeten weer vanavond. Vorige maand had ik mijn ei pas op dag 20! Ik hoop echt dat ie wat eerder komt deze maand, het duurt zo lang anders. Ik begin ook pas dag 14 met ovu testen...

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb tot nu toe nog niet echt met ovutests gewerkt, maar wel bijna constant om de dag geklust. Deze maand ga ik echt consequent ovutesten, maar ik moet nog een goed tijdstip vinden om dat te doen. Ik drink namelijk heel veel overdag.

Ik heb ook nog geen ei gevonden, ik weet dat ik wel eisprong heb gehad de vorige maand, omdat ik toen een missed abortion had, maar ik zou niet weten wanneer. Hopelijk komt er deze maand meer duidelijkheid.

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb weer 40.000 berichtjes gemist?

Maar Tezzzzzzz/Go4Baby/Cynthia...BALEN!
    Dikke knuffel !

Kussssssssssssssssssssss Silla

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @cynthiaB, je zal zien, het is heel lekker om te weten wanneer je ei is, dat wachten daarna is een stuk makkelijker vind ik zelf.

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik ben benieuwd!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nou...he he...ik ben d'r weer hoor!
    Vandaag laaaange dag gehad...vanmorgen vroeg dus eerst wakker met "mooi rood bloed" en toen het gekibbel van m'n kids. Mijn dochter moest naar de tandarts en m'n zoon wou perse mee. Niet handig want hij was ziek en zij moest geboord worden...Was weer een heerlijk drama dat boren...met houdgrepen enzo...jippie...
    Daarna gauw weer terug naar huis (onze tandarts zit in een andere stad, dus ben je de hele ochtend druk mee), gauw eten en weer weg. Dochter afzetten en gauw door om nog ff wat te werken...Daarna dochter weer ophalen en er moest natuurlijk nog een vriendje mee...dus lopend naar huis...
    kheb buikpijn, koppijn en ik heb ehm...BAALPIJN!
    HEt was pas de derde ronde dus daarom baal ik nog niet eens zo erg. Maar als het nou deze ronde raak is, zit ik al midden in de zomer! Voor ons eigenlijk de slechtste tijd om een bevalling te hebben (hoogseizoen in het winkelwezen he...). Maar goed, ik hoop dat de wet van murphy ook bij ons van toepassing is, want dan wordt ik tenminste wel zwanger deze maand...Zo dubbel he...Kweet nog niet of ik weer ga smeppen deze ronde, maar ik heb nog tijd zat om dat te bedenken...da's weer zo'n voordeel van lange cycli...Bedenk gewoon steeds voordelen, dan denkl ik wat minder aan het feit dat mijn cyclus zes-en-dertig dagen is!

Zo...en nou ben ik klaar met zeuren! (voor ff tenminste!)

Jullie hebben wel een rustig feestje gehad zeg! Vond de 100ste veel uitgebreider!

@ go4baby: uiteindelijk hadden we dus precies dezelfde cyclus! Wordt leuk komende maand! En cynthiaB doet ook mee! De 3 BRUSKETIERS! YEAH!

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    pffffffff de dagen gaan zo traag voorbij.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    I KNOW HOW U FEEL :(

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nog even volhouden zico en silla! Misschien krijgen jullie wel heel goed nieuws over 10 dagen!
    Ik moet er nog minstens 10 wachten om me eitje te zien dus dat duurt ook nog wel even...

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha....ik wil graag een brusketier zijn! Leuk hoor! We gaan er helemaal tegenaan de komende periode! Komt goed! Alle negatieve gedachten het raam uit, en gaan!

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    That's the spirit!

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Julita, ben jij alweer aan het testen?

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat lief van je! Is inderdaad wel een hele goede om mezelf een beetje te verwennen. Het is hier alleen maar werk-werk-werken (en voor studie, maar is ook werk..) Veels te weinig ontspanning!
    Hoop echt dat jij het goede roze voorbeeld gaat geven!

Ik ga koken, mannen bijna thuis! (pffff... wat een k*trolpartroon...)
    Maar vanavond heb ik hoofdpijn.... smoes gaat helaas niet op...

15. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    balen tezzz, go4baby en cynthia, succes in de volgende ronde dan maar

hier nog nietssssssssss en ik heb me er vanaf de eerste ciclus dag op voorbereid dat ik pas deze zaterdag zou testen als er niets kwam... voor mij een kwestie van je daar op instellen denk ik. en ik heb geen test in huis en die gaan mijn liefje morgen na zijn werk pas kopen zodat we zaterdag samen kunnen testen.

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @pebbles: dank je!

Jij gaat me daar een partijtje mooi roze kleuren zaterdag! genoeg voor cybthia, go4baby, jezelf en mij tezamen! Maar ssssssssst he! Niks tegen de duivels zeggen hoor! Anders zoeken ze je stiekum op!

17. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Meiden bij mijn zijn de :evil: :evil: er weer, dus ik doe mee aan mijn 5e ronde, maar mijn 2e smep poging !

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    die duivels hebben wel een goeie dag zeg!pfffffffff

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Duivelse Donderdag!

(baluh he Elfje?)

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Pebbels: Goed hoor dat jullie lekker samen zaterdag testen!
    (hebben wij hier alle tijd voor de verdere voorbereidingen voor het roze feestje... ;))

@ Arwin: Welkom in ronde 5! Het is echt RED-DAY-TODAY geloof ik!
    Je kunt je bij ons aansluiten om samen naar de eieren te zoeken ;)

Deel Deze Pagina