Ja, na gehakt dag en roze zaterdag hebben we duivelse donderdag! die houden we erin! Maar ik duim stiekum door voor roze zaterdag!
Ben deze ronde alweer druk aan het smeppen, maar nu had ik eergister een posi test en gisteren weer beetje vreemd maar twee dagen achter elkaar een vet posi test. Raar ik ga er namelijk van uit dat je een posi test kan hebben per maand, er komt toch maar 1 ei. Vandaag is de test minder posi, zoals het hoort. Zijn er meer die dit hebben?
Potverdorie, heb ik het 200ste feestje gemist. Sorry, sorry, sorry, ik ben een beetje druk met de verkoop van ons huis. Gisteren hebben we het op internet gezet en we hebben nu al 3 bezichtigingen voor zaterdag. Ik ben wel benieuwd. Morgen maar even het huisje schoonmaken. Cynthia, Go4baby en Tezz balen zeg. Mooi klote die ongi. Maar oktober wordt onze maand. Even een jeel bedenken: Binnenkort zijn we blij, want in oktober veel SMEP-mama's erbij! (En in September ook, want Pebbles ik heb goede hoop). Zo, nu lekker even op de bank garen. Doei!
hoi meiden ik mag naar okt ik ben vandaag donderdag ongi geworden smep heeft me deze ronde niet geholpen hopelijk volgende maand wel op naar een nieuwe smep ronde ik ben nu na 27 cyclus dagen ongi geworden maar ga maar weer uit van 28 dus zal mijn volgende nod zijn op 18 okt wil je mij erbij zetten beastie voor okt bvd gr angelique
he, even een vraagje aan jullie, wij hebben per ongeluk op dag 7 en 9 gesmept in plaats van 8 en 10. Moeten we dit patroon maar aanhouden tot ik mijn ei gevonden heb, of wachten tot dag 12 en dan weer verder gaan (als er nog geen ei is)? Ik weet het, stel weer lastige vragen, maar bedankt voor het meedenken alvast!
@Sunnycloud...ik had precies hetzelfde... Een positest 16/9 EN 17/9 (al leek de laatste NOG postiever)...daarna weer veel minder... Jeetje! Weer 2 rode dames erbij... Hmmmm kom op ladies we willen meer roze! Ga maar aan de slag... Mega gezeur op mijn werk! Matennaaiers zitten er op mijn afdeling! Pffffffffffffff gelukkig hoef ik alleen nog maar vandaag, maandag en dinsdag te werken maar het zullen wel hele lange dagen zijn...
@ Angeliquevugts: Balen van de rode duivels! Maar welkom bij de klusketiers! (gister zijn we echt met bosjes ongi geworden...) We hebben al goede plannen van aanpak met veel SMEP'n, eieren zoeken, nogmalas SMEP'n, beetje klussen voor e babykamer van Diaantje en vervolgens lekker roze worden! Sluit je aan, hoe meer (roze) zielen hoe meer vreugd! @shraron: maakt niet uit hoor! Principe is dat je om de dag SMEP't zodat zaad voldoende tijd heeft om weer aan te sterken en de kans op bevruchting gewoon hoger is... tot op heden zijn de resultaten enigszins bedroevend (maar mijn SMEP schema was ook helemaal in elkaar gestort.. dus telt niet voor de statistieken ) @ Silla: he Bah! Niets zo erg als een vervelende werksfeer! Ga je bijna met vakantie? Andere afdeling of worden ze dinsdag allemaal ontslagen dat je er dan vanaf bent? (sorry, heb je vast verteld, maar mn hoofd is al aan het verweken... ) Ik zal zo de lijst gaan updaten! Beastie zit in Schotland, doing very nice things out there! Like egg findi'n and SMEP'ing, hot stuff like that, GREAT!
Een goedemorgen allemaal! Angelique, balen zeg, maar de volgende ronde zullen we allemaal van "klusketiers" naar "zwanger mutsen" gaan. Silla, vervelend als het niet lekker loopt op je werk. En vooral als je collega's matennaaiers zijn. Ik heb dat ook wel eens gehad. Dan pikten ze mijn ideeen om er mee te pronken. Die persoon deed dat vaker en uiteindelijk is hij tegen de lamp gelopen. Maar het is wel echt klote. Shraron, bij ons zal het SMEPschema ook iets anders worden. Omdat ik pas laat een ei heb, beginnen we ook later voor het echie. Is BEastie nu dus wel naar Schotland, ik dacht dat dat nog niet zeker was. Diaantje, hoe is het met je buikje, al weer wat gegroeid? Go4baby, je bent er al weer op tijd bij, hoeist nou? Ik ga vandag eens heel mijn huisje opruimen want morgen komen meerdere mensen het bekijken. En ik ga even mijn verkooppraatjes oefenen . Doei!
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels, ronde 8 - NOD 18 sept 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, ronde 2 - NOD 24 sept 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 32. Zico, ronde 11 - NOD 30 sept 32 SMEP - kandidaten 19 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 1 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 7. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 9. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 10. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 11. AngeliqueVugts, ronde ? - NOD 18 okt 12. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt ? 13. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 14. Tezzz, ronde 4 - NOD 15. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt up! bij afwetendheid ehhhh afwezigheid van Beastie heb ik maar evenmet de lijst gestoeid... @Elfje Arwin: heb je NOD geschat... wanneer denk jij? @Angeliquevugts: voor de statistieken welke ronde?
@ Leentje hier is alles nog rustig. ongi is AFKLOPPEN nog licht en pijnloos, hoodpijn lijkt weg AFKLOPPEN Spannend dat jullie kijkers krijgen! Lekker je huis luchten (brrr wat is het alweer koud aan het worden buiten), appeltaart in de oven, badschuim in het toilet etc etc. Zonnetje erbij, vers gelapte ramen, fleurige bloemen, en alle rotzooi ergens o peen onzichtbare plaats verstoppen... Lijkt me een behoorlijke klus om je huis verkoopklaar te maken! Je hebt er vast je handen vol aan! Zal voor je duimen dat ze helemaal verliefd worden! ps Beastie is weldegelijk in Schotland, heb ik via een anonieme intruider van Scotland Yard vernomen... ik heb zo mn bronnen
hoi hoi, Hier nog steeds nietssssssss zo spannend Lekker vrij vandaag en mijn liefje gaat lekker snipperen vanmiddag dus das gezellig (dan hebben we de test dus in huis, kijken of we dan nog zo stoer kunnen wachten met testen hahahaha met ochtendurine is het beste he?) Op naar roze zaterdag allemaal. Fijne dag groetjes Pebbles.
Ohh wat spannend! Geniet lekker van jullie dagje vrij! Volgens mij kun je nu ook testen hoor, je bent toch al ver na je NOD? 18 DPO als ik het goed heb. Dan zou er genoeg hcg moeten zijn! Ach, we merken het hier vanzelf wel! *gauw alles verder organiseren want roze zaterdag is sneller dan je denkt het hoeft niet altijd een zaterdag te zijn *
Goedmeuning beautyfullll laydies.... zo dus ons wel geliefde Beastie is doedelzak blazen...hubbie blij natuurlijk Hoop dat ze het enorm naar hun zin hebben ... Hier alles okidoki...wat steekjes hier en daar, tepels die er bijna afvallen...maar niets wat diaantje niet kan hándelen hihihihi Vanavond een vergadering...zucht....dat is dan wel weer jammer.........en ik ben al zooooooooo moe ....