hihi ik begrijp dat jij ook wel graag zo'n schotse quilt voor hubbie wilt... Ik zal de bestelling straks even aan de postduif naar Scotland meegeven... Vervelend van die (*)(*)! Wonderlijk toch hoe mooi moeder natuur de boelt organiseert in je lijf! Hoef je bijna zelf niets voor te doen Ik ga vandaag eens hard aan de slag! Tot later!
ik ook, maar het is zelfverdediging tegen een negatieve test . Zo herkenbaar. ik test ook later hoor, vroeger als ik een test deed , 1 uur nadien kwam de ongi er steeds door
Ja ik ga 2/10 lekker 1.5 week naar Egypte.... Tja tis maar 1 collega! Ik werk pas sinds juni op deze afdeling maar werk al ruim 5 jaar voor het bedrijf. Op mijn oude afdeling had ik er meer (matennaaiers)...deze zijn idd ook allemaal tegen de lamp gelopen. Deze pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Tis een mega lang verhaal maar waar het op neer komt is dat op deze afdeling wanneer iemand vrij of ziek is NIETS van een ander overneemt en dat ben ik niet gewend. Ik vraag ALTIJD aan mijn collega's of ik wat voor ze kan doen als ik zie dat ze het druk hebben of met vakantie gaan. Maar als ik, door 1 week ziek en 1 week vakantie, een achterstand heb opgelopen van een taak die geen hoge prio heeft moet je niet gaan lopen klikken bij de baas en zeggen: Door haar achterstand loop ik tegen dingen (wel 4 stuks a 2 sec. werk) aan Kwaaier kun je me niet maken... Maar goed laat "karma" zijn werk doen (What comes around...goes around) Ga maar weer door
grrrrrrrrrrr...ja zou ook niets voor mij zijn!!! nouja..lekker genieten van je vakantie meis!!!..ben wel een beetje..heeeeeel klein beetje jaloers.....als ik zo naar buiten kijk.....bah..kut weer !!!
Ik hoop dat ik met xtra "baggage" 't vliegtuig in ga hhihihihihhihihi. En dan het liefst in de vorm van een zwangerschap ipv de reddevils hihihihihi
Superrrrrrrrrrrrrrrrrr Hoe is het met jou? (mss heb je het al verteld maar kep nog wel eens wat berichtjes gemist van de topic)
Sorry hoor dat ik jullie zo lang laat wachten maar zico heeft gelijk soms moet je jezelf beschermen. de vorige ronde heb ik mezelf zo voor de gek gehouden en was ik zo verdrietig dat wilde ik niet meer, vandaar. Ik heb nog nooit een zwangerschaps test gedaan, ben dan ook nog nooit over tijd geweest. Ik had een paar dagen voor mijn NOD altijd bruine afscheiding en nu helemaal niets! we durven het nog niet hardop te zeggen maar ik denk ook dat het niet meer te ontkennen is hahahah Zodra ik meer weet laat ik het weten hoor. Lief dat jullie zo meeleven allemaal. Groetjes Pebbles
Wauw pebbles, het ziet er toch wel erg positief uit hoor meid! Ik ga nog ff flink voor je duimen en dan ga je vast mooi roze kleuren!
Dank je wieffie! Mijn liefje is nu onderweg naar huis met ik geloof 4 zwangerschaps testen ahahahah :-$Misschien, heeeeeeeel misschien vanmiddag wel testen.. :-$..
Ja gaat lekker meis...voel me helemaal happy! ..nog ff ..dan kunnen we met z'n allen happy wezen hihihi word weer tijd voor roze meiden... @ pebbels...logisch meis..ga flink voor je duimen..kan toch niet meer mis gaan ?!
JOEHOE! WAAAAAHHHHH IEIEIEIE JIPPIE!! Pebbles mag roze \/ \/ Wij zijn officieel DOLBLIJ \/ SMEPtember is voor ons een goeie maand.