WOEHOEIHOEIWOEHOEI! FIONA: GEFELICITEERD! HEERLIJK! DIT IS ECHT ROZE VRIJDAG! SHAKE THOSE BIG PINK BELLY'S
net terug van mijn mini-vakantie en even teruglezen wat ik heb gemist hoor. Volgens mij heb ik ROZE smeppers gemist. Fantastisch nieuws! ik ga ff lezen..
Wauw Fiona! Goed zo meid! Het lijkt idd roze vrijdag! Van harte proficiat en geniet van je zwangerschap! Ik kan de mijne niet goed op een foto krijgen. Mijn toestel is niet geweldig maar ik zal over 2 daagjes nog eens testen en kijken of ie dan beter zichtbaar is...
SMEPpers voor september: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels \/ , (ronde 8, 1x SMEP) 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, \/ ronde 2 - NOD 24 sept, 1x SMEP 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 32. Zico, ronde 11 - NOD 30 sept 32 SMEP - kandidaten 21 Ongi.... 5 Zwanger.... 0 Negatieve test... 2 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 7. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 9. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 10. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 11. AngeliqueVugts, ronde ? - NOD 18 okt 12. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt ? 13. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 14. Tezzz, ronde 4 - NOD 15. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt
ik baal als een stekker, tis ook nog druk op werk , en ben blij dat de week voorbij is, ik ken wel janken.. maar ja Het word tijd voor roze ehh welke dag, we maken er de komende ronde gewoon elke dag roze dag van, is iedereen gewoon zwanger ! en die ^&*$%$^ kunnen wat mij betreft opbokken. @ tezz waar woon je ? ik zit hier ook in de achterhoek
Whhaaaa! Hallo allemaal... daar ben ik weer, terug van een weekje vakantie. Wat hebben jullie veel gekletst zeg! De vakantie was super, we hebben best goed weer gehad, een hoop gedaan, vooral veel met de honden gewandeld, en ook nog gesmept tussendoor. Nu zijn we net thuis, m'n wasje zit erin, en ik kan even lekker pjoeteren. Ben benieuwd of ik alles bijgelezen krijg vanavond... Ik ga iig mijn best doen. Maar voor het geval ik ergens overheen lees; is er nog wat belangrijks gebeurd tijdens mijn afwezigheid? (lees: zijn er nog nieuwe zwangeren?)
Heee Dames, wat geweldig, nou dit is wel frappant hoor! Die smepperij is toch vergeleken met de gewone cyclussen toch goed gegaan! Allemaal roze. Fiona ik zag dat je je NOD had op 24 sept. Heb je voor je nod getest? Ik ben benieuwd!
JOEHOE! WAT HEBBEN JULLIE HET VANDAAG MOOI ROZE GEMAAKT! FIONA EN PEBBLES: WE WISTEN HET EIGENLIJK AL HE! GEFELICIFLAPSTEERD! ENNE, WIEFFIE: MOETEN WE ECHT WACHTEN OP DIE 2 STREEPJES? AH? MOGEN WE JE NIET GEWOON VAST FELICITEREN? STIEKUM DAN?Gefeliciflapsteerd!
@ Coco: Welkom terug op roze vrijdag! Dat moet een goed voorteken zijn (gister was het rode donderdag... dussss) Ik lees op je banner dat het spannend wordt: Time to ovulate! Heb je nog ovu test gedaan en ei gevonden? Lekker in het roze gaan! En succes met bijlezen! @ Jeldou: je wete wat je te doen staat he? Make it a pink monday! (geschat naar je banner ) Het gaat vet roze knallen hier! De komende maand iedereen! LET's ONLY THINK PINK *jammer dat we niet alles in het roze mogen schrijven*
dank je wel, dank je wel allemaal, mijn temp grafiek staat in mijn album voor wie hem wil zien. Hier ook na 1e ronde smep. in S(M)EPtember