Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Oke Thnx :)

Ik dacht al zoiets maar ach we doen het bijna elke dag ;) whaha mijn ventje wil altijd zo graag haha !
    Nu vind ik het niet zo erg hoor alleen soms pff..:p

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Voor de zwangeren onder ons: Gefeliciteerd met het super nieuws!!

Nou, ik was vorig weekend al begonnen ermee, en toen had ik zaterdag/zondag al positieve testjes, eerder dan verwacht. We hadden toen al flink volgens schema gesmept gelukkig (om de dag), en daar zijn we in de vakantie gewoon lekker mee door gegaan.
    Ik was uitgegaan van een cyclus van 31 dagen, maar wordt waarschijnlijk wat korter, aangezien ik mijn ei nu al heb gehad. Elke cyclus is tot nu toe korter dan de vorige, dus daar kijk ik niet raar van op.

Ik ben aardig bijgelezen, maar nog niet alles hoor. Want het was me toch een boel!

Morgen ga ik trouwens lekker babuknuffelen, ga op kraamvisite bij een vriendin, die vorige week bevallen is. Ik heb haar al gewaarschuwd, dat als ze niet oplet, ik haar baby mee naar huis neem, hihih.... :D

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    fiona23
    een dikke proficiat

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ha, dat is goed nieuws! Fijn dat je je ei hebt gevonden en dus weet dat je cyclus korter wordt! Kunnen we weer lekker met z'n allen aftellen voor weer een roze dag! ;)

Heel veel plezier morgen! En kijk maar uit, want je los rukken van zo'n ukje is echt moeilijk!

Weltruste allemaal!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    truste!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    What... ben ik als eerste hier?
    Nou, goedemorgen allemaal!

Let's start: ROZE ZATERDAG... Wieffie ging je vandaag nog een keer testen?

En who's nextt....

de :evil: :evil: beginnen me nu echt met messen en knuppels te bewerken... au au au AUUUUUU!

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik heb er idd een testje tegenaan gegooit. Ik heb gisteren een strip gebruikt en vandaag een cassette maar deze was negatief :( Nou ja nog ff een paar daagjes wachten en dan nog eens proberen.

Mijn kaartje ziet er eigenlijk waanzinnig uit voor mijn doen...

Mijn eerdere kaartjes staan in mijn album (ter vergelijking)

Vanmiddag ga ik lekker met mijn vriendje naar de film, voorpremeriere van de film Knocked up (speciale actie van de veronica) Lijkt me echt een geweldige film; zie hier de trailer http://www.youtube.com/watch?v=e09DlZY5Czg

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorgen lieve meiden heel erg bedankt voor al jullie liefe berichtjes
    ja na 1 x smeppen het is toch ongeloofelijk maar als me mannetje klaarkwam (het is niet fris maar goed) dan deed ik met een handdoekje ff tussen me benen en de rest liet ik zitten tot de volgende ochtend blijbaar werkt het dan ;)
    ik kan het nog steeds niet bevatten maar het is toch echt zo net weer een posi test gehad

iemand vroeg of ik voor me nod had getest
    ja op vakantie 3 dagen ervoor had zon drang maar ik dacht een streep te zien als je hem op een bepaaalde manier hielt maar ik wou het te graag zien dacht ik dus ik verbeelde me het maar je kon het echt niet zien maar toch dacht ik het te zien je kent het wel
    dus ik mezelf ff vermant en toen dat ding in de tiolettas gegooid de volgende ochtend haald eik hem nog eens tevoorschijn en toen was die zo als in me album dat is die test van 18 sept ! dus toen dat ik dat het een indrooglijntje was maar dat heb ik nooit eerder gehad als ik teste bleef die gewoon bij die 1ne streep dus best alsnog shock dat op de 21se wel direct een 2de streep kwam! maar ik ben zo blij maar heb nog nergens last van ja veel plassen gister avond maar dat is het enigste
    ik ga maandag de dockter bellen kijken hoe dat allemaal werkt !

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Nou meiden..blijkbaar ben ik de enigste met gen sociaal leven ..is errug rustig hier hahahaha
    Ook nog geen verdere roze smeppers...nouja kom later nog wel een keer neuzen hahaha

(b.t.w ...heb nieuwe foto's in mijn album geknald..van mijn buik(je) van 5 weken...wat denken jullie?..is toch best groot voor 5 weken ..of ligt het nou aan mij....ppfffffff was het maar al 22 okt...)

10. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

hey diaantje! Leuke pix hoor en al een aardig buikje inderdaad. ;) maar niks mis mee toch?

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Je hebt een mooi zwanger buikje, had ik ook al hoor met 5 weken toen ik zwanger was. Geniet er maar lekker van

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wieffie:
    Je kaartje ziet er inderdaad mooi uit! Kan natuurlijk best dat de test die je nu gebruikt hebt minder gevoelig is. Die stripjes (van matcare?) staat me bij dat die al 4 dagen voor NOD kan gebruiken. Ze kunnen 25 mg (micor of mini?) hcg detecteren. Die zijn dus erg gevoelig! Op je NOD is het rond de 100. Dus als de andere test gevoelig is voor minimaal 50 dan zou dat goed kunnen dat die het nog niet weer geeft!
    Oh meid, ik hoop zo voor je dat je snel goed positief test! En per twee dagen wordt de hoeveelheid HCG verdubbeld! Dus over twee dagen zal er zeker weer meer te zien zijn!

@ Diaantje:
    Da's inderdaad al een mooi buikje... maar ik heb geen idee hoe je buikje zeg maar twee weken geleden was! Ik heb wel eens gehoord dat als je al kinderen hebt gehad dat je baarmoeder veel sneller groeit dan bij de eerste. Dus... zou dan goed kunnen!

13. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoi ladies
    ik smep ook weer mee hoor ronde 3 eerste smep vorige keer wou het testen niet lukken met ovutest.En toen dus te laat geklust
    Nu wil ik graag weten of die ovu testen van deze site ook goed werken?
    En anders maar gewoon proberen met het slijm gebeuren er achter te komen....
    Gr heidi

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    werken prima de ovutesten van matcare

15. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    (b.t.w ...heb nieuwe foto's in mijn album geknald..van mijn buik(je) van 5 weken...wat denken jullie?..is toch best groot voor 5 weken ..of ligt het nou aan mij....ppfffffff was het maar al 22 okt...)[/quote]

Tjonge diaantje, wat heb jij al een buik zeg! :confused:

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

sorry jeldou, ik zie nix in je album...het spijt me

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dat was een quote van Diaantje. Haar 5 weken buikje is wel goed te zien.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedenavond mede-smeppers. Er is weinig gekletst hier vanmiddag zeg. Heeft iedereen drukke weekendplanen ofzo?

Wij zijn vanmiddag op kraamvisite geweest bij een vriendin die vorige week bevallen is. En nu ben ik Verliefd....

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat is het hier rustig geweest vandaag!

Wat een diepte record! Maar het was ook heerlijk weer en het is natuurlijk zaterdag!

@ heidi: de tests van hier zijn prima. Veel van ons gebruiken die stickjes (de goedkoopste variant) dat gaat helemaal goed! Ik heb het pretpakket, met zwangerschapstesten erbij! Kun je lekker nog een keer testen... ;)... om het daarna definitief af te leren als 't negatief is... ;)

Slaap lekker allemaal! En morgen ROZE weer op.... speciaal voor Wieffie ;) duimerdeduimerdeduim! Hoop dat het morgen of maandag weer roze wordt hier! En je dan een knetterpositieve test kan showen!

Trussies!

20. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Goedenavond collega smeppers,

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd.

Vandaag vor het eerst de ovutest gebruikt en ik had al een licht teststreepje ben benieuwd wanneer hij donkerder gaat worden en dan klusser de klus :oops: :)

Deel Deze Pagina