Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik denk dat ik morgen maar ff een dag niet ga testen... ik kijk eerst maar ff wat mijn temp de komende dagen gaat doen.

@go4baby, ik heb gisteren idd een teststrip van mate care gebruikt. Ik durf het na de test van vandaag eigenlijk niet meer op te hopen. Maar goed, ik heb een hele lange lf (17 dagen) dus ik weet ook niet of ik dan nu al positief kan testen. Ik vind het wel heel lief van je dat je zo meeleeft. Thx meid!

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Tjongejonge, wat een rust hier heel de dag al zeg. Iedereen aan de Smep geweest ofzo?

Ik begin hier weer een klein beetje ongeduldig te worden. In m'n banner staat nog 11 dagen, maar ikzelf denk dat NOD een paar daagjes eerder is, omdat ik m'n ei ietsje eerder had dan verwacht. Niet dat ik al iets voel, of last heb van symptonen ofzo, maar als de vruchtbare daagjes zijn geweest, wil ik altijd weer zo snel mogelijk richting NOD. Want of ik nu zwanger ben of niet, ik kan er niks meer aan veranderen, de dagen die nu komen zijn 'zinloos', en lijken zóó lang te duren.

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Wieffie, wat rot, die onduidelijkheid. Hoop dat je morgen 'gewoon' een posi test in handen hebt!

Coco, ken het gevoel. Zit over een week weer precies zo ongeduldig op mijn NOD te wachten...;)

Erannick, spannend. Bij mij hadden de ovu-testen altijd alleen de laatste 2 dagen voor de positieve test al wel een streepje, dus denk dat je ei er snel aan zit te komen! \:D/ (hoewel een heel licht teststreepje ook gewoon van de standaard hoeveelheid LH in je urine kan komen)

Go4baby, zal er vandaag weer eens wel zijn, dus laten we gisteren maar het diepterecord laten zijn en het vandaag weer wat gezelliger maken! ;)

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies....

Coco & Miepie80 ik kan ook niet wachten tot mijn NOD...pfff

Wieffie, spannend allemaal zeg. Ik hop dat je snel wat zekerheid hebt.

Erannick, ik had mijn 1ste ovu testdatum gewoon 1 controle streep van daarna idd alle dagen een 2e vage streep. Dus volgens mij zit dat wel goed!
    Spannend.

Tis idd rustig geweest de afgelopen dagen!
    Tja moet zeggen dat er bij mij weinig te melden valt. Ik begin al een onregelmatige huid te krijgen maar goed dat kan ook 2 dingen betekenen....
    Nu breekt de periode aan dat elk klachtje/humeurstemming e.d. ALLE kanten op kan. En DIE periode haat ik....
    Maar goed er zit niets anders op dan op mijn NOD te wachten.
    De laatste dgn. voor mijn NOD zal ik het wel druk hebben...alles bij elkaar zoeken voor de vakantie, huis helemaal aan kant brengen. Gelukkig heb ik al vanaf woensdag vakantie dus die dagen worden het drukst...en dan maar hopen op 2/10 dat ik een positieve test in handen heb!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    In m'n eentje gaat het natuurlijk niet lukken dit topic weer een beetje uit de dip van gisteren te halen ;) Waar zijn jullie?

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik ben er wel, maar het is hier idd te rustig... ik denk dat iedereen in de tuin zit ofzo... :D

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wel raar, geen ovu-tests deze maand... Volgens mij heb ik mijn ei nog niet gehad, heb nu dat trekkerige gevoel bij mijn eierstok (weer links!) en vorige maanden hield dat een dag na mijn posi ovu-test op. Vanavond proberen mijn mannetje nog te verleiden dus...

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh, dan kan het idd zijn dat je je lh piek gemist hebt! Aan de klus dus! :D

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Jaha, goedemorgen! En ehh goedemiddag al!

Ik had een stuk getypt maar niet gepost...
    Zijn net thuis van lekker door de autovrije stad fietsen! En wat een super weer! Ga er weer even lekker van genieten!

@ Wiefie: Ja, gewoon op je temp letten lijkt me beter dan steeds testen. Scheelt in elk geval een hoop onnodige teleurstellingen. Hoop echter wel dat je over paar dagen knalroze test! Duim dus nog even lekker voor je verder!

@ Miepie: aan de klus inderdaad! Heb je vruchtbaar slijm gespot? Dan is het helemaal in orde natuurlijk! Lekker SMEP'n!

Mijn nieuwe theorie om uit te testen deze ronde... ;)
    Ik heb van de week wat zitten lezen over vruchtbaarheid via informatie links op dit forum en denk dat ik nu beter mn vruchtbare slijm moet gebruiken.
    Ik heb het altijd een paar uur nadat ik wakker ben (als zeg maar de zwaartekracht haar werking heeft gedaan ;) Dus eigenlijk kan ik dan beter 's ochtends SMEP'n zodat de zwemmers zich een weg omhoog kunnen banen.
    's Avonds is het meestal weg en dan is het natuurlijk moeilijker voor de zwemmers. (er waren wat duidelijke illustraties over de hoeveelheid slijm in de baarmoedermond en hoe meer, hoe beter de zwemmers erdoor kunnen).

t is een nieuwe door mijzelf bedachte theorie die ik dit keer maar eens ga toepassen! Kijken of 't werkt bij mij ;)
    Baat 't niet, dan schaadt 't niet.
    Moet wel een dag zijn waarop ik niet weg moet voor 11/12 uur... ;)

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hoi meiden,

Ik ben er ook weer, maar helaas nog niet op de wachtbank.
    Men ei komt maar niet :( :( begin nu wel heel erg te balen van men lichaam... bah

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, go4baby, ik herken het, dat je maar van alles probeert. Baat het niet....
    Ik heb afgelopen 2 weken bijna geen alcohol gedronken en geprobeerd het bij mijn mannetje ook wat in te dammen (al was dat gisteren niet te doen, hij vierde zijn verjaardag :(), heb smeppen geprobeerd, heb randjefietsen geprobeerd, blijf min. 30 min liggen na het smeppen, mannetje mag niet in bad rond mijn vruchtbare periode (teveel warmte = niet goed voor zaad), etc.

Helaas is al mijn moeite nog niet beloond...

Wieffie, ik gebruik deze maand geen ovu-tests, dus ei spotten gaat deze maand helemaal op gevoel en heb sinds woensdag al vruchtbaar slijm, dus eitje zit er aan te komen. Alleen nog een verrassing wanneer...

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Daantje, wat naar! Je zou nou je ei toch wel moeten hebben als je kijkt naar je langste cyclus :(. Misschien is je lichaam een supereitje aan het produceren, dat duurt wat langer, maar succes gegarandeerd! ;)

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Miepie: Ja heb altijd mijn ei tussen dag 13 en 16, nooit later en ook niets wijst op een ei die eraan zit te komen.
    Vind het echt ellendig.... laten we maar hopen op een superei inderdaad.

14. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Moet je tellen met de dagen voor SMEP vanaf de 1e dag dat je ongie ben en dan 8 dagen? Of als je ongie gestopt is en dan 8 dagen?

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Yvett: je telt altijd vanaf je de eerste dag van je ongi. Dan begint je nieuwe cyclus.

16. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Oke Thnx :)

Pff ik voel me zo raar..*-)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Doe nog 1 poging vandaag ;). Iedereen fijne dag gehad vandaag, genoten van het zonnetje?

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Hee Miepie!
    Wat een heerlijke dag was het, heb er lekker van genoten.
    Ga nu eten!

EDIT: DIT IS MN 1000ste!!!!!!!
    Toch nog tijd voor een klein feestje hier... Even dansen... ;)
    \:D/ :whistle: \:D/ :) :({|= :) =D> :D =D> :({|= :) :({|= :whistle: \:D/ :whistle:

*zag 't pas bij 1003... :) *

19. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Wat een heerlijk weer was het vandaag, we hebben heerlijk in de tuin gewerkt.

De test van vandaag was al een stuk donkerder als gisteren, dus ga straks mannetje maar even verleiden :) , begin nu echt nieywsgierig te worden wanneer me ei komt

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha, da's goed nieuws! Heb je ook je temp bijgehouden? Kun je nog beter inschatten hoe lang (of kort) na je pos ovu test je ei komt! Bij mij was het namelijk dezelfde dag... en dat had ik niet echt verwacht, dus eigenlijk te laat geklust (de dag van de test niet namelijk...)
    Vele SMEP-succes ;)

Deel Deze Pagina