GOEDEMORGEN, mede SMEppers en kleppers! Marieke, hier heb ik wel wat spullen om hem vast te binden, dan kan hij niet meer weg en krijg je een extra dimensie in je klusavontuur Zo, wij beginnen vanavond. Wel blij dat je er weer iets aan kan doen, want wachten tijdens de ongi is ook echt niks aan! Zal wel een latertje worden. Mijn beste vriendin en haar vriend zijn morgen 12,5 jaar bij elkaar en daarvoor willen we vanavond een spandoek ophangen. Dat moet natuurlijk laat gebeuren, als ze op bed liggen. Ik weet alleen niet echt een leuke tekst, kunnen jullie me helpen? Zij was bijna 16 en hij was bijna 18, nu zijn ze dus 12,5 jaar bij elkaar. De tekst moet niet al te lang zijn, want ik moet het op een eenpersoons dekbed kunnen schilderen. Mmmm....even nadenken. Trouwens, ik ben weer begonnen met tempen. Ik heb de eerste 3 cyclussen echt rare temp kaartjes gehad en nu heb ik al 4 dagen dezelfde temp. Dat is nog nooit voorgekomen, 'k heb nu dus goede hoop dat het toch allemaal goed komt en ik deze maand een perfect temp kaartje krijgt, eentje die in de boeken kan. En dat mijn temp hoog blijft en niet meer keldert! Doei
Ook goeiemorgen! Ik heb niet gesmept op dag 10...erg he? mijn man draait al drie weken dagen van 13 uur, dus hij was zoooo moe...ik vond het gewoon zielig om ook nog maar iets van hem te verwachten! Ach ik heb toch een lange cyclus, dus 1 keer drie dagen i.p.v. 2 aan het begin van het plan zal wel niet zo erg zijn lijkt me. Ik ben trouwens net een koudbloedige kikker of zo! Mijn temp is elke morgen slechts 35.4! Wel cool dat ie zo lekker constant is, maarreh...koud he?
Hihi, rondje zwemmen, pas maar op dat je niet aan de haak van het vissertje (zie plu rechts ) wordt geslagen... Of zat je daar zelf te vissuh?
Nee dat was weer een fantastische actie van mijn jongste..tot ie nog ff wat moest halen en ik dus op de hengel moest letten..beetje jammer...helemaal in de stress...ben zo NIET in to the vissen he....
Morguh mede SMEPsters, Best moeilijk idd om die mannetjes aan het smeppen te krijgen als ik het zo lees. Hier ook, precies wat ik zei: Komt terug van voetbal en dan heeft ie geen power meer. Nou ja, toch gesmept want ik ben ook een dwang neuroot. :x MAAR, nog geen ovu testjes te bekennen in mijn brievenbus :thumbdown: Bad news. Ik hoop dat het allemaal goed komt! Als het zo door gaat kan ik dit nauwelijks als een echt SMEP probeersel tellen...
Balen meis..ja dat is het nadeel van online bestellen..je weet niet goed of je dan op je tijd je spulletjes krijgt...weet je wel wanneer je ongeveer je ei hoort tekrijgen..met een calculator ofzo..dan zou je wellicht gewoon vanaf dag 8 kunnen beginnen en dan rond je ei...meer klussen...tegen die tijd zal je toch je testen wel binnen hebben?....waar had je ze besteld ?
Joepie! Vandaag gaat mijn grote SMEP-avontuur beginnen! Ben er helemaal klaar voor... (hopelijk mijn mannetje ook, heb niet verteld dat we gaan smeppen, maar hij heeft inmiddels door dat als ik vind dat er geklust MOET worden mijn ei er ws aan zit te komen, dus hij doet braaf mee )
Maandag, besteld, dinsdag bericht gekregen dat ze verstuurd waren.. Ik hoop dat ze morgen binnen zijn [-o< Zoals je ziet heb ik 5 dagen zitten tussen kortste en langste cyclus... dus calculatr heb ik niet gek veel aan. Verder zijn we wel keurig om de dag bezig sinds dag 8 dus heel fout kan het ook niet gaan..
Ik denk het ook! Ik ben er op een wat leukere manier mee bezig deze maand. En dan zometeen die 2 week wacht periode ook in de vakanite scheelt een hoop denk ik! Oh ja, ik ga inderdaad heerlijk genieten van het strand in NL !
hoop dat je lekker weer hebt dan..goh blijf overal voor duimen tegenwoordig... ...mooie testen...mooi weer...het ontvangen van testen(hihihi)....
Nou, ik zat wel te denken dat ik vrij lang niet online ga dan...Misschien wel een paar weken niet! Wow, dat word echt afkicken! Wat doe ik, ik MOET weten of jullie roze zijn geworden! Ik moet vast een tijdje ook in het geel weetjewel zo'n 'onbekend' naampje. Heel irri
SMEPpers: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Beastie, ronde 4 3. Go4baby, ronde 4 4. Julita, ronde 7 5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP) 6. Miepie80, ronde 7 7. Diaantje17, ronde 4 8. Leentje79, ronde 7 9. Tezzz, ronde 3 10. Ilona21, ronde 9 11. CynthiaB, ronde 3 12. Wieffie, ronde 6 13. Daantje, ronde 10 14. Yvetje1982, ronde 9 15. Roxanne, ronde 3 16. Britt28, ronde 11 17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP) 18. Elfje Arwin, ronde 3 19. Morgaantje, ronde 10 20. WishfulDreaming, ronde 5 21. Dani86, ronde 13 (vanaf ronde 14 aan de SMEP) 22. Tijgertje23, ronde ? 23. Puzzcat24, ronde 8 24. Marieke15, ronde 4 25. Heidi77, ronde 2 up
Vette streep op mijn ovu-test zojuist. Joepie, ik krijg een ei! Mannetje, kom jij maar eens even hier