Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, ik drink ook niet zoveel meer, maar mn mannetje daarentegen... Die krijg ik niet stopgezet! Maar ik ga daar binnenkort eens een stokje voor steken.. Heb toch het idee dat dat wel eens van invloed kan zijn op de zwemmertjes...
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jou mannetje!

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ga zeker ff mannetje verleiden, maar ik snap iets niet :confused: , als mijn ei er nu al aan komt hoe kan ik dan op rondjes van ongeveer 31 dagen komen :confused:

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Go4baby nog gefeliciteerd met je 1003 bericht :)

maar e test streep is nog niet donkerder als de controle streep maar komt aardig in de buurt, zouden wij omdat ik uitging van lange rondes niet veel te laat voor het echie gaan klussen, maar dan nog waarom duurt het zolang voor ik ongie wordt want op deze manier zouden mijn rondjes toch rond de 28 dagen zitten.\
    Nu ik dit allemaal zie met die ovu testen, krijg ik ineens allemaal vragen

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @erranick: je lf kan variƫren van 10 tot zelfs 18 dagen..stel, je hebt morgen je ei dan is het 13 +18=31 dagen...apart, maar kan wel..

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb ook een lf van 16 of 17 dagen, dus dat zou heel goed kunnen. Bovendien duurt het nog 24-72 uur na een positieve ovutest voordat je ei springt. Dus dat zou heel goed kunnen hoor!

Go4baby, proficiat met je 1000ste! :D

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @wieffie: en..hoeist met jou dan?

7. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    dat is raar eigenlijk, mar ik leg me er gewoon bijn eer en meer als smeppen kan ik toch niet doen om het lot in handen te nemen

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja wel goed hoor! Ik denk alleen dat ik toch wel door ga na een volgende ronde. Ik had gisteren een negatieve test. Nou ja ik moet pas donderdag of vrijdag ongi worden dus dat duurt nog wel ff.

Trouwens weten jullie dit;
    Mijn lf is 16 of 17 dagen, wanneer zou je dan op zijn vroegst positief kunnen testen? Zou dan ook 4 dagen voor NOD gelden of 10 DPO?

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ging bij mij wat sneller. Kwam dezelfde dag/avond/nacht, want de volgende ochtend was de test weer veel lichter en mn temp omhoog!
    Dus, vruchtbaarslijm en toenemende ovu test, direct aan het werk! ;)

*Ik heb vanavond even een ](*,) moment... pfff... zit er even doorheen... zo druk, weer ongi :evil: ... weet niet meer waar ik moet beginnen met puinruimen in huis... :x BUH even hardgrondig mn hart luchten *&^%($)*@%#!% :c:, zo dat lucht even lekker op ;) *

Weltruste allemaal! Ik ga maar onder de douche, even lekker ontspannen en dan vroeg mn bedje in!

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nog steeds vruchtbaar slijm hier maar mijn eisprong is allang geweest. Testjes zijn niet meer posi, wel vet posi geweest vorige week woensdag
    Nog niet eerder gehad, kan nu toch niet meer vruchtbaar zijn.

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Je zou idd kunnen tempen om precies te zien hoe je cyclus loopt! Ik moet zeggen dat ik er veel wijzer van ben geworden! Maar idd verder blijft het afwachten :(

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    In de handleiding van de matcares strippies die ik heb staat:
    4 dagen voor NOD. Dus dat zou bij jou dag 12/13 kunnen zijn! 10 DPO vind ik zelffs met een DPO van 14 dagen erg kort hoor.
    Dus ik zou het even aankijken wat betreft je temperatuur! Is die nog hoog?
    *duim nog steeds voor je hoor ;)*

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja dat kan idd wel (heb ik ook al gehad idd) maar normaal zeggen ze dat het nog duurt (staat als het goed is ook in de bijsluiter)

Balen meid dat je ff een dip hebt! Hopelijk sta je morgenvroeg weer een beetje happy op! Slaap maar lekker!

Iedereen trouwens trusten, ik zoek ook lekker mijn bedje op!

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Yep, vanmorgen nog netjes 36.8! Voorbeeldig kaartje tot dusver!

Thx voor het duimen!

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah, dat klinkt goed!
    Lekkder slapen ook!
    Ik ga even lekker onder een warme douche!

TRUSSIES iedereen!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @sunnycloud: ik heb deze afgelopen cyclus m'n ei gevonden met ovutests en geen vruchtbaar slijm gezien toen! Begin van deze week pas, en dat bleek dus twee dagen voor m'n ongi te zijn! Raar hoor, dat slijm... kan daar nog niet zo goed wat uit aflezen...
    heb eigenlijk geen zin om weer ovutests te bestellen, maar misschien moet ik het toch maar weer doen. Mijn temp was trouwens wel weer heel goed te volgen deze ronde...kan natuurlijk gokken op tempen alleen...ben er nog niet helemaal uit...
    heb 'gelukkig' een behoorlijk lange cyclus, dus nog tijd zat om te bedenken wat ik ga doen! En smeppen gaat op het moment toch nog niet (ikke ongi en mannetje al drie dagen ziek met hoge koorts! Nog een geluk dat dat samenvalt!)

Tjonge, wat zijn jullie allemaal netjes op tijd in je bedje vanavond! Ik ga over een uurtje pas!

Welterusten dan maar voor iedereen die nou al de pj aanheeft!

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, nieteens alleen mijn pj weer aan, ik lag al op bed! waar pj weer uit ging...;) Ben alleen nog klaarwakker, dus mannetje ligt inmiddels te slapen en ik ben weer achter de compu gekropen met een glas roosvicee.

Wieffie, zolang je temp niet daalt.... [-o< Denk dat je idd 4 dagen voor NOD moet aanhouden (of nog liever NOD zelf ;))

Erannick, heb je altijd een cyclus van 31 dagen? Kan ook een wat kortere cyclus zijn...

18. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    ik had altijd 28 dagen tot een maand of 5 terug ewn toen was het ineens iedere maand tussen de 31 en 33 dagen een beetje raar want ik slik al ruim een jaar de pil niet meer en ik heb toen maar 3 maandjes aan de pil gezeten :confused:

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    @Tezz, ik denk dat als je ook tempt,ovutesten een leuke aanvulling kunnen zijn maar geen noodzaak. Dan zou je gewoon aan de hand van je temp en slijmwaarnemingen je eisprong vaststellen.

Lig in bed maar mijn vriendje is studio voetbal aan het kijken. Lang leve een pda ;)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    lig er ook nog steeds niet in hoor! (hoezo, forum verslavend...?)

Deel Deze Pagina